Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 22:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 15:30 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 15:30 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 22:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 22:51 |
Додаток № 4.docx | |
21 березня 2024 22:51 |
Додаток № 6.docx | |
21 березня 2024 22:51 |
ТД (Фасад 314).docx | |
21 березня 2024 22:51 |
Додаток № 5.docx | |
21 березня 2024 22:51 |
Додаток № 2.docx | |
21 березня 2024 22:51 |
Додаток № 1.docx | |
21 березня 2024 22:51 |
Додаток № 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000021 ● ae762786a0cb451db2ae19c0fa032540
- Статус: завершено ● Дата: 12 червня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024
№ 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33
UA-2024-03-21-013526-a
21.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 12:06:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-013526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 16:03:01
Відповідь на запит
Голові Державної аудиторської служби України
Аллі БАСАЛАЄВІЙ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 15.05.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників будівлі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2024 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Даний об’єкт включено до Адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2024 рік, затвердженого розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 91 За результатами здійснення відповідної закупівлі укладено договір стосовно вищевказаного об’єкта.
На підставі п.3.4. Договору та після отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, ціна договору на Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») буде відкоригована у відповідності до суми експертного звіту (позитивного) від 09.05.2024 №0063-24/ПРОЕКСП виданого ТОВ "ПРОЕКСП" шляхом укладання додатковї угоди до договору № 443.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia
Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів та на Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації»
3. Копія позитивного експертного звіту виданого ТОВ "ПРОЕКСП" від 09.05.2024 року №0063-24/ПРОЕКСП.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 11:46:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-013526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» дотримано вимогу пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання сканованих копій з оригіналів документів, які підтверджують право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ім’я учасника) та/або оренди та/або право користування та/або надання послуг згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 28.03.2024 № 314-15 (файл «Додаток 11.довідка МТБ. рdf» пункти 1-14, 19)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-23 14:07:37
Відповідь на запит
Голові Державної аудиторської служби України
Аллі БАСАЛАЄВІЙ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 20.05.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. На виконання вимоги абзацу 3 п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації «На підтвердження наявності транспортних засобів в пропозиції надані скан документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ім’я учасника) та/або оренди та/або право користування та/або надання послуг» учасник надав у файлі «Додаток 1 1.2 Договір оренди техніки» скан копію Договору № 248 від 15.02.2021 про надання послуг будівельної техніки з оператором, автомобільного вантажного транспорту; обладнання та механізмів. Також на виконання вимог абзацу 4 п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації «На підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки, вони повинні бути дійсними на дату подання пропозиції» учасник надав у файлі «Додаток 1 1.1 Розшифровка рахунку 10,11» де підтверджено право користування основних засобів, які стоять на обліку підприємства на балансових рахунках 10 та 11 (оприбутковані та поставлені на баланс) в тому числі обладнання зазначене в пунктах 1-14, 19 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 13:45:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-013526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов Договору від 01.05.2024
№ 443 (далі – Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 21.05.2024 № 1 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 14:21:44
Відповідь на запит
Голові Державної аудиторської служби України
Аллі БАСАЛАЄВІЙ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 24.05.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови на вулиці Княжий Затон, 7-А Дарницькому районі міста Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Укладання Додаткової угоди від 21.05.2024 № 1 до Договору від 01.05.2024 № 443 відбувалось на підставі п.3.4. Договору «Після отримання експертного звіту, сума договору буде корегуватися у відповідності до суми експертного звіту, але не більше реального фінансування видатків.». Таким чином, після отримання експертного звіту (позитивного) від 09.05.2024 №0063-24/ПРОЕКСП виданого ТОВ "ПРОЕКСП", сума договору була корегована у відповідності до суми експертного звіту та внесені відповідні зміни до договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" |
18 552 884,18
UAH з ПДВ
|
18 552 884,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" |
19 617 535,20
UAH з ПДВ
|
19 617 535,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Відхилено |
18 552 884,18
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 18:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 16:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" #41242077 |
Переможець |
19 617 535,20
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 20:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 18:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2024 17:24
|
ДУ №1 до договору №443.pdf | зміни до договору |
21 травня 2024 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 11:37
|
Договір №443.pdf | укладений |
01 травня 2024 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 3.4 та 11.7 Договору від 01.05.2024 №443, уклали дану додатковуугоду про наступне: 1.Сторони дійшли згоди п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору визначається позитивним експертним звітом, від 09 травня 2024р. №0063-24/ПРОЕКСП, виданим ТОВ "ПРОЕКСП" та згідно з Договірною ціною становить: 19 411 068,00 грн. (дев'ятнадцять мільйонів чотириста одинадцять тисяч шістдесят вісім грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 3 235 178,00 грн. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 1). 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 - Протокол узгодження договірної ціни, Додаток 2 - Дефектний акт, Додаток 3 - Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 - Локальний кошторис, Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), виклавши їх у новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |