Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Анна Пивоварова +380577588535 pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 7 774 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 747,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 17:26 |
Тендерна документація.docx | |
21 березня 2024 17:26 |
Додаток 3 - Проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000067 ● b87c9e0c7e084b5592db1bb90042b75c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.04.2024 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-03-21-012557-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 17:14:01
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Насоси для перекачування рідин» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-012557-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, технічна специфікація (опис усіх необхідних характеристик товару) Замовника (Додаток № 2 до тендерної документації) містить посилання на типи товару конкретного виробника (типи Yonos MAXO, Stratos MAXO, IPL, Yonos PICO виробника WILO) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Разом з тим, аналогічна позиція з даного приводу зазначена у постановах Верховного Суду від 23.04.2020 у справі № 640/12361/19 та від 25.04.2023 у справі № 520/15117/2020.
Поясніть, чому Замовником порушено норми частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей?
3. Відповідно до пункту 37 Особливостей визначено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
При цьому, частиною 10 статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що КП «Харківські теплові мережі» (далі - Замовник) продовжено строк розгляду тендерної пропозиції на підставі протоколу від 08.04.2024 № 707.1в, однак повідомлення щодо продовження строку Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 10.04.2024.
Поясніть, чому Замовником порушено вимоги, встановлені частиною 10 статті 29 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 17:46:46
Інформація щодо запиту
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 – 42120000-6-Насоси та компресори (Насоси для перекачування рідин) номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-04-18-000067) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі даних комерційних пропозицій підприємств на аналогічний вид товарів (скановані копії пропозицій надаються). В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-03-21-012557-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-03-21-012557-a). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиці» тендерної документації У разі, якщо у цій тендерній документації містяться посилання: - на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент»; - на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Замовником було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції на підставі протоколу від 08.04.2024 № 707.1в, відповідно до частини 10 статті 29 Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 17:52:56
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Насоси для перекачування рідин» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-012557-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861), передбачено, що Порядок № 861 встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Пунктом 3 Порядку № 861 визначено, що дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м.
Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Тобто, Україна має підписані міжнародні угоди, які передбачають вільну торгівлю між Україною та відповідними країнами. В кожній угоді зазначені певні пороги після яких застосовуються правила цих угод. В різних угодах пороги для підприємств і організацій (комунальний та інфраструктурний сектори) можуть бути трохи різними, наприклад:
- 400 000 (для товарів та послуг) та 5 000 000 (для робіт) СПЗ для угоди про вільну торгівлю між Україною та державами Європейської асоціації вільної торгівлі (в яку входять Швейцарія, Ліхтенштейн, Норвегія та Ісландія) (ЄАВТ) (ратифіковано Законом України № 4091-VI від 07.12.2011) - Розділ 6: Державні закупівлі);
- 412 000 (для товарів та послуг) та 5 150 000 (для робіт) євро для угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами (ратифіковано Законом України № 1678-VII від 16.09.2014 – Глава 8: Державні закупівлі, Додаток ХХІ до Глави 8: Державні закупівлі);
- 400 000 (для товарів та послуг) та 5 000 000 (для будівельних послуг) СПЗ для угоди про вільну торгівлю між Україною та Канадою (CUFTA) (ратифіковано Законом України від 14.03.2017 року № 1917-VIII - Глава 10: Державні закупівлі);
- 418 000 (для товарів та послуг) та 5 225 000 (для виконання робіт) євро для угоди про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії (ратифіковано Законом України від 16.12.2020 № 1100-IX) – Глава 8: Державні закупівлі, Додаток ХVI до Глави 8 Державні закупівлі);
- 400 000 (для товарів та послуг) та 5 000 000 (для будівельних послуг) СПЗ для угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі Закон України № 1029-VIII «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Спеціальні права запозичення (СПЗ) — резервний та платіжний засіб, що емітується Міжнародним Валютним Фондом (МВФ). Існує лише в безготівковій формі у вигляді записів на банківських рахунках.
Розрахунок порогових значень базується на середньому денному курсі національної валюти в СПЗ за попередній дворічний період (наприклад, на 2022–2023 рр. розрахунок проводиться з урахуванням курсу з листопада 2019 року по жовтень 2021 року). На період з 1 січня 2024 року по 31 грудня 2025 року цей курс складатиме 1 СПЗ = 51,0462 гривень.
Тобто, станом на дату закупівлі (21.03.2024) порогове значення в залежності від країни становить від 17 485 032,80 грн до 20 418 480,00 гривень.
Враховуючи вищевикладене та розмір очікуваної вартості процедури закупівлі 7 774 780,00 гривень, поясніть чому в пункті 9 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації КП «Харківські теплові мережі» Замовником надано можливість застосування міжнародних угод?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 17:58:20
Інформація щодо запиту
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Насоси для перекачування рідин» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-012557-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» було прийнято рішення про скасування закупівлі в зв’язку з порушенням строків розгляду пропозиції та у зв’язку з відображенням в пункті 9 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації інформації щодо можливість застосування міжнародних угод не у відповідності до чинного законодавства повернуто на доопрацювання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПК-ЕНЕРГОМОНТАЖСЕРВІС" |
6 913 404,36
UAH з ПДВ
|
6 913 404,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПК-ЕНЕРГОМОНТАЖСЕРВІС" #34329557 |
Очікує рішення |
6 913 404,36
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 12:00
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 17:51 |
Кінець періоду оскарження: | 11 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 11 травня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пп 2 пункту 50 Особливостей |
30 квітня 2024 17:51
|
Електронний підпис |
30 квітня 2024 17:51
|
Протокол 786в.pdf |