Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вогнегасник порошковий закачного типу ВП-9(з)
Очікувана вартість
187 500,00 UAH
UA-2024-03-21-012438-a 8b7219c7198742e18c04d25cadcd7db7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дворецька Катерина Віталіївна

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дворецька Катерина Віталіївна
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2024 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 01 квітня 2024 15:31
Очікувана вартість: 187 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5625 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штука
Вогнегасник порошковий закачного типу ВП-9(з)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2024
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 5625 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА" 165 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Хладар-Техсоюз" 186 000,00
UAH з ПДВ
186 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2024 14:42
Електронний підпис
11 квітня 2024 14:41
Довідка (76).zip
11 квітня 2024 14:41
Довідка (75).zip
11 квітня 2024 14:41
10. Платіжна інструкція.pdf
11 квітня 2024 14:41
6. Довідка банкрутство.pdf
11 квітня 2024 14:41
3.2. Рішення Засновника.pdf
11 квітня 2024 14:41
2.3. Настанова на ТО ВП.pdf
11 квітня 2024 14:41
2.2. Паспорт ВП.pdf
11 квітня 2024 14:41
1. Витяг ЄДР 09.04.2024.pdf
04 квітня 2024 15:09
Електронний підпис
04 квітня 2024 15:08
3.1. Довідка МТБ.pdf
04 квітня 2024 14:49
Електронний підпис
29 березня 2024 16:24
Електронний підпис
29 березня 2024 16:24
Електронний підпис
29 березня 2024 16:23
17.2. Штатний розпис ШПБ.pdf
29 березня 2024 16:23
2.3. Пояснення Статут.pdf
29 березня 2024 16:23
20.3. ГЛ виробника.pdf
29 березня 2024 16:23
17.1. Довідка працівники.pdf
29 березня 2024 16:23
11. Довідка щодо санкцій.pdf
29 березня 2024 16:23
15.1. Довідка МТБ.pdf
29 березня 2024 16:23
2.1. Рішення Засновника.pdf
29 березня 2024 16:23
7.2. Проект Договору.pdf
29 березня 2024 16:23
20.2. ГЛ щодо поставки.pdf
29 березня 2024 16:23
6. ГЛ щодо санкцій.pdf
29 березня 2024 16:23
20. Технічні вимоги.pdf
29 березня 2024 16:23
20.7.3. Паспорт_авс-30.pdf

Публічні документи

29 березня 2024 13:54
Електронний підпис
29 березня 2024 13:54
Електронний підпис
29 березня 2024 13:47
Цінова пропозиція.pdf
29 березня 2024 13:47
Довідка 236 ГКУ.pdf
29 березня 2024 13:47
ХТС Штатний розклад.pdf
29 березня 2024 13:47
Довідка працівники.pdf
29 березня 2024 13:47
Validation_Report_Archive.zip
29 березня 2024 13:47
Договір оренди ТЗ (1).pdf
29 березня 2024 13:47
statement-240329SU09541001.pdf
29 березня 2024 13:47
НБУ (1).pdf
29 березня 2024 13:47
Validation_Report_ОСВ 10.pdf
29 березня 2024 13:47
Validation_Report_НБУ.pdf
29 березня 2024 13:47
Archive.sig.zip
29 березня 2024 13:47
ОСВ 10 (1).pdf
29 березня 2024 13:47
Довідка про учасника.pdf
29 березня 2024 13:47
ХТС Висновок ДСЕЕ ВП.pdf
29 березня 2024 13:47
Технічна специфікація.pdf
29 березня 2024 13:47
ХТС Паспорт ВП.pdf
29 березня 2024 13:47
Відомості про товар.pdf
29 березня 2024 13:47
ХТС CERTIFICATE OF CONFORMITY ВП-9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Хладар-Техсоюз"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА"
#44225227
Переможець 165 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 14:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 13:22

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, від 29 березня 2024 року за вих. № 29/03/24/010, у якій зазначено статус учасника як «надавач послуг», що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки предметом закупівлі є товар, а не послуга. – Учасник надав гарантійний лист щодо заходів довкілля від 29 березня 2024 року за вих. № 29/03/24/012, у якій не зазначено перелік заходів, які застосовує учасник для захисту довкілля. – Учасник надав Договір оренди обладнання та техніки від 20 вересня 2021 року, згідно з пунктом 4.2. якого визначено, що термін оренди складає 2 (два) роки з моменту прийняття майна, що орендується, за актом приймання. Відповідно до наданого Акту приймання-передачі обладнання та техніки майно було передано у тимчасове володіння та користування 20 вересня 2021 року. Відсутнє підтвердження, що договір є дійсним на момент подання учасником пропозиції. – Учасник надав довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 29 березня 2024 року за вих. № 29/03/24/018, у якій не зазначено прізвища контактних осіб контрагентів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Пункт 8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: Повне найменування; Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.); Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). – Пункт 10 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, який підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. – Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). – Підпункт 1 пункту 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – Надати довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, із зазначенням достовірної інформації щодо статусу учасника (постачальник або ін.). – Надати гарантійний лист із зазначенням переліку заходів що застосовуються, який підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. – Надати Додаткову угоду або інший документ, яким продовжено термін дії договору оренди обладнання та техніки від 20 вересня 2021 року, або Договір оренди обладнання та техніки, який є дійсним на момент подачі пропозиції учасником, або відповідні роз’яснення щодо строку дії зазначеного вище договору. – Надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у якій зазначити прізвища контактних осіб контрагентів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2024 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА"
#44225227
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 12:40
Договір № 13 СПБ.pdf укладений
19 квітня 2024 12:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вогнегасник порошковий закачного типу ВП-9(з) 250 штука 660,00
UAH