Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
фарба емалева, фарба латексна для стін, фарба для бетонних підлог
Очікувана вартість
735 000,00 UAH
UA-2024-03-21-012405-a ● 4fbd2e5236be4a1b83c1ea1b81cb0264
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26198169 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Блиндюк Ірина 0953669626 blindukirina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 00:04 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:21 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:21 |
Очікувана вартість: | 735 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1614 штука
фарба емалева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
133 штука
фарба латексна для стін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
15 штука
, фарба для бетонних підлог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, заклади дошкільної освіти та початкові школи управління освіти і науки Тернопільської міської ради , за адресами визначеними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 16:41 |
Перелік змін.docx | |
27 березня 2024 16:41 |
Додаток 5 зі змінами.docx | |
27 березня 2024 16:40 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
21 березня 2024 17:13 |
Додаток 3.docx | |
21 березня 2024 17:13 |
Додаток 4.docx | |
21 березня 2024 17:13 |
Додаток 1.docx | |
21 березня 2024 17:13 |
Додаток 2.docx |
27 березня 2024 16:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 16:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 березня 2024 16:41 |
Додаток 5 зі змінами.docx
|
|||
27 березня 2024 16:40 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
21 березня 2024 17:13 |
Додаток 3.docx
|
|||
21 березня 2024 17:13 |
Додаток 4.docx
|
|||
21 березня 2024 17:13 |
Додаток 1.docx
|
|||
21 березня 2024 17:13 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 25 березня 2024 22:17
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:36
Пунктами 2.2 та 5.5. вказано, що Продукція відповідає вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо які зазначається у цьому Договорі.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. ГОСТ на лакофарбові матеріали скасований в Україні. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 2.2. та 5.5. та викласти у наступній редакції:
2.2 Постачальник гарантує, що Продукція відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ТУ виробника, що зазначається у цьому Договорі.
5.5. Поставка Продукції здійснюється в упаковці (пакування), яка повинна відповідати вимогам зазначеним у нормативно-технічних документах згідно яких виготовлено Продукцію ( ТУ виробника) та які зазначені у специфікації, яка є Додатком № 1 до цього Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. За результатами розгляду Вашого звернення в закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
проєкт
Дата подання: 25 березня 2024 22:23
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:36
Пунктом 5.3. вказано, що Перехід права власності на Продукцію відбувається після її фактичної передачі на підставі належно оформлених первинних документів (Постачальник при поставці відповідної партії товару передає Замовнику супровідну документацію на нього: інструкції з використання, сертифікати, технічні паспорти тощо. Замовник має право не приймати товар у випадку не надання супровідних документів на нього.
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготовляються відповідно до ТУ виробника. Технічними умовами передбачений рекомендований порядок нанесення лакофарбових матеріалів (температура повітря, стан попереднього лакофарбового покриття, волога тощо). Уся необхідна інформація для споживача вказується на етикетці кожної одиниці товару. окремого документу «інструкція з використання» виробником не передбачена. Постачальник, не може надати інструкцію, як окремий документ, якщо це не передбачено виробником. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
5.3. Перехід права власності на Продукцію відбувається після її фактичної передачі на підставі належно оформлених первинних документів (Постачальник при поставці відповідної партії товару передає Замовнику супровідну документацію на нього: паспорти або сертифікати якості або інші документи передбачені виробником. Замовник має право не приймати товар у випадку не надання супровідних документів на нього.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. За результатами розгляду Вашого звернення в закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
проєкт
Дата подання: 25 березня 2024 22:27
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:36
Пунктом 6.3.1. вказаний обов’язок Постачальника Забезпечити обмін Товару неналежної якості,але не пізніше 1 робочого дня з моменту заявки Покупця про заміну Товару неналежної якості. Вказаний строк є надзвичайно малим для здійснення заміни товару,особливо для Постчальників з інших міст країни. Умови договору мають бути рівними та справедливими для усіх бажаючих учасників закупівлі, а також з метою забезпечення максимально чесної конкуренції. Постачальник фізично за один день не встигне доставити товар самостійно або за допомогою логістичої компанії. Прошу збільшити строк у пункті 6.3.1.для заміни товару неналежної якості до 5 робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. За результатами розгляду Вашого звернення в закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
проєкт
Дата подання: 25 березня 2024 22:28
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:36
Пунктом 8.2. вказано, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.2. та збільшити строк сповіщення для постраждалої сторони виклавши пункт договору у наступній редакції:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. За результатами розгляду Вашого звернення в закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
проєкт
Дата подання: 25 березня 2024 22:28
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:36
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. За результатами розгляду Вашого звернення в закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
проєкт
Дата подання: 25 березня 2024 22:28
Дата відповіді: 27 березня 2024 12:31
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. За результатами розгляду Вашого звернення в закупівлю будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
626 340,00
UAH з ПДВ
|
626 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
718 411,44
UAH з ПДВ
|
718 411,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" #44679167 |
Відхилено |
626 340,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 16:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
718 411,44
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 16:20
|