Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
547 008,00 UAH
UA-2024-03-21-012248-a ● 50330c239e6b40b3b920d37183856742
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІРПІНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25667797 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, ВУЛИЦЯ СЕВЕРИНІВСЬКА, БУДИНОК 129-А |
Контактна особа: |
Дудко Таміла 380983020827 tamishkindudko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 13:14 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 13:14 |
Очікувана вартість: | 547 008,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 735,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, ВУЛИЦЯ СЕВЕРИНІВСЬКА, БУДИНОК 129-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 14:45 |
перелік змін 17.04.2024.docx | |
17 квітня 2024 14:45 |
ТД харчування_ліцей 3 нова редакція 17.04.2024.docx | |
15 квітня 2024 11:08 |
перелік змін 15.04.2024.docx | |
15 квітня 2024 11:08 |
ТД харчування_ліцей 3 нова редакція 15.04.2024.docx | |
12 квітня 2024 14:24 |
перелік змін 12.04.2024.docx | |
12 квітня 2024 14:23 |
ТД харчування_ліцей 3 нова редакція 12.04.2024.docx | |
11 квітня 2024 15:41 |
перелік змін 11.04.2024.docx | |
11 квітня 2024 15:41 |
ТД харчування_ліцей 3 нова редакція 11.04.2024.docx | |
10 квітня 2024 15:10 |
перелік змін.docx | |
10 квітня 2024 15:09 |
перелік змін.docx | |
10 квітня 2024 15:09 |
ТД харчування_ліцей 3_нова редакція.docx | |
21 березня 2024 17:01 |
ТД харчування_ліцей 3 2024.docx |
17 квітня 2024 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2024 14:45 |
перелік змін 17.04.2024.docx
|
||||||||||||||||||
17 квітня 2024 14:45 |
ТД харчування_ліцей 3 нова редакція 17.04.2024.docx
|
||||||||||||||||||
15 квітня 2024 11:08 |
перелік змін 15.04.2024.docx
|
||||||||||||||||||
15 квітня 2024 11:08 |
ТД харчування_ліцей 3 нова редакція 15.04.2024.docx
|
||||||||||||||||||
12 квітня 2024 14:24 |
перелік змін 12.04.2024.docx
|
||||||||||||||||||
12 квітня 2024 14:23 |
ТД харчування_ліцей 3 нова редакція 12.04.2024.docx
|
||||||||||||||||||
11 квітня 2024 15:41 |
перелік змін 11.04.2024.docx
|
||||||||||||||||||
11 квітня 2024 15:41 |
ТД харчування_ліцей 3 нова редакція 11.04.2024.docx
|
||||||||||||||||||
10 квітня 2024 15:10 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||||||||
10 квітня 2024 15:09 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||||||||
10 квітня 2024 15:09 |
ТД харчування_ліцей 3_нова редакція.docx
|
||||||||||||||||||
21 березня 2024 17:01 |
ТД харчування_ліцей 3 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо меню
Дата подання: 25 березня 2024 10:19
Дата відповіді: 27 березня 2024 15:21
Відповідно до вимог ТД передбачено: Учасник надає сезонне чотиритижневе меню гарячого харчування (гарячий обід) для учнів пільгових категорій, які мають бути розроблені відповідно за погодженням з територіальним (у Бучанському районі Київській області) органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України (крім випадків, коли використовується меню, рекомендоване МОЗ) та зразки затверджених технологічних карток страв, що використовуються в запропонованому меню (на вибіркові страви).Дана вимога є незаконною, оскільки
відповідно до п. 36 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305
«Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих
закладах оздоровлення та відпочинку»: «Примірне чотиритижневе сезонне меню та
асортимент буфету дозволено використовувати після погодження з територіальним
органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати
меню, рекомендоване МОЗ». А відтак можна дійти висновку, що законодавство не
встановлює обов’язку погоджувати меню лише по місцю знаходження Замовника або по
іншому місцю на розсуд Замовника. Тобто, Учасник може надати у складі пропозиції меню,
погоджене будь-яким територіальним органом Держпродспоживслужби, враховуючи надані
однакові повноваження даним органам та вимоги чинного законодавства, які не визначають
територіальної компетенції органів Держпродспоживслужби щодо погодження меню при
участі у публічних закупівлі або надані послуг.
Аналогічна практика органу оскарження викладена у рішенні по закупівлі UA-2023-12-28-007469-a.
Просимо видалити вимогу про погодженням меню САМЕ з територіальним (у Бучанському районі Київській області) органом Держпродспоживслужби.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Ваше звернення буде розглянуте у відповідності до встановленого законодавством порядку, зокрема, з урахуванням рішення органу оскарження щодо скарги, поданої за даним тендером та яка по суті стосується тих самих питань, що викладені у зверненні.Принагідно повідомляємо, що у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо меню
Дата подання: 25 березня 2024 10:23
Дата відповіді: 27 березня 2024 15:20
Згідно ТД:
Учасник надає сезонне чотиритижневе меню гарячого харчування (гарячий обід) для учнів пільгових категорій, які мають бути розроблені відповідно за погодженням з територіальним (у Бучанському районі Київській області)
органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України (крім випадків, коли використовується меню, рекомендоване МОЗ) та зразки затверджених технологічних карток страв, що використовуються в запропонованому меню (на вибіркові страви).
Просимо деталізувати: 1) КИМ ПОВИННІ БУТИ затвердженІ технологічнІ картКИ страв, що використовуються в запропонованому меню? 2) Що означає "на вибіркові старави", тобто ці картки подавати не на всі страви із меню?
Крім цього деталізуємо, що у випадку ненадання конструктивної відповіді на питання та не розглдяду попередньої вимоги (видалення прив'язки до конкретного органу Держпродспоживслужби) 25.03.24 року буде подано скаргу до АМКУ. Тому з метою неблокування закупівлі, просимо розглянути поставлені питання до 15 год 25 березня. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Ваше звернення буде розглянуте у відповідності до встановленого законодавством порядку, зокрема, з урахуванням рішення органу оскарження щодо скарги, поданої за даним тендером та яка по суті стосується тих самих питань, що викладені у зверненні.Принагідно повідомляємо, що у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо вартості
Дата подання: 25 березня 2024 15:01
Дата відповіді: 27 березня 2024 15:20
Просимо деталізувати та визначити ВАРТІСТЬ ХАРЧУВАННЯ ОДНОГО УЧНЯ/ВИХОВАНЦЯ ЗАТВЕРДЖЕНУ РІШЕННЯМ СЕСІЇ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ №51/1 ВІД 23.09.2022 ТА №64 ВІД 25.10.2022
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Щодо вашого звернення повідомляємо, що ознайомитись з рішенням можливо за посиланням: https://imr.gov.ua/rishennia-mr-2022/
щодо внесених змін в ТД
Дата подання: 11 квітня 2024 08:17
Дата відповіді: 12 квітня 2024 08:39
Шановний замовнику, на якій підставі ви намагалися провели ТД у відповідність до змін в публчних закупівлях ід 09.04.24, якщо закупівля оголошена 21 березня 2024 року? Пропонуємо ознайомитися із п. 2 постанови КМУ від 02 квітня 2024 р. № 382
"Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178": Установити, що закупівлі, розпочаті до набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою.
Крім цього, для майбутнього оголошення зверніть увагу, що в додатку 1 вже ж наявна вимога "Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої В АБЗАЦІ 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі."
Дана закупівля наразі є з допущеними порушеннями, а тому вимагаємо внести зміни в ТД аби в майбутньому дана закупівля не стала об'єктом аудиторського контроль із зобов'язанням припинити договірні відносини. Очікуємо зміни до 16 год 11.04.2024 року, в інакшому випадку оскаржуватимемо вимоги ТД до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
щодо меню
Дата подання: 11 квітня 2024 08:25
Дата відповіді: 11 квітня 2024 15:15
Шановний замовнику, рішенням АМКУ по закупівлі встановлено: За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати наведені вище документи, розроблені відповідно за погодженням з територіальним саме у Бучанському районі Київській області органом Держпродспоживслужби, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Враховуючи, що під час розгляду скарги Вами було висловлено, що наявне меню, яке було додатком до скарги не відповідає вимогам ТД, таким чином, у потенційного учасника немає меню затвердженого Держпродспоживслужбою у Київській області; щодо меню буфетної продукції у Скаржника взагалі його не було подано до скарги, проте АМКУ встановив незаконність в частині ВИЗНАЧЕННЯ Вами І ВІДДІЛУ, І ОБЛАСТІ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ. Пропонуємо також ознайомитися із рішенням АМКУ по закупівлі UA-2024-03-21-003567-a, де при аналогічній вимозі у скаржника було меню в Рівненській області і АМКУ при цьому встановив незаконність та зобов'язав виключити конкретне відсилання до органу. Таким чином повідомляємо, що у разі невидалення вимоги ТД про Київську область до 16 год 11.04.2024 року дані дії будуть кваліфікуватися як невиконання рішення органу оскарження, що матиме наслідком повторне подання скарги до АМКУ (сьогодні останній для цього день) та накладення на уо замовника штрафу як результат притягнення до адміністративної відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
щодо буфетної продукції
Дата подання: 11 квітня 2024 08:34
Дата відповіді: 11 квітня 2024 15:14
Зановнику, надання послуг буфету є правом учасника відповідно до вимог ТД, а не предметом закупівлі. При цьому потенційний учасник не буде надавати цих послуг, то чому він зобов'язаний надавати вам перелік буфетної продукції, затв. Держпродспоживслужбою? Пропишіть вимогу ТД таким чином, що даний перелік надають ті учасники, які будуть надавати буфетні послуги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
щодо категорій учнів
Дата подання: 12 квітня 2024 09:27
Дата відповіді: 12 квітня 2024 12:26
Шановний замовнику, в ТД ви пропписуєте про харчування учнів пільгової категорії Ірпінського ліцею № 3 Ірпінської міської рад Київської області . При цьому в п. 6.3.9 проекту договору ви вказуєте: ....готуватися гарячі обіди для учнів пільгових категорій (1-11(12) класи) та вихованців НВО «Джерельце» (вікова категорія – 5-6(7) років). Тобто в проекті договору міститься інформація про вихованців НВО Джерельце. Просимо чітко деталізувати категорії дітей, харчування яких відбуватиметься за даною закупівелею та внести зміни до ТД сьогодні до 15 год (з врахуванням строку оскарження даної неузгодженості). Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
щодо тд
Дата подання: 12 квітня 2024 14:52
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:10
Шановний замовнику, коли ви приводили у відповідність ТД до змін 09.04 (чого не треба було робити) ви в додатку 1 видалили спосіб підтвердження переможцем ФОП та ЮО відповідніості абз.14 п.47. Наразі ТД знову потребує змін. Також підстави відхилення викладені у новій редакції: 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених упідпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; ЯКА НЕ ВРАХОВУЄ АБЗ 14 П.47. Для потенційного учасника це не дискримінація, проте, якщо буде проведено моніторинг, уо притягнуть до відповідальності по ст.164-14 КУпАП по ч.1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації
Щодо умов ТД (Додаток 2)
Дата подання: 16 квітня 2024 17:18
Дата відповіді: 17 квітня 2024 14:40
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на умови технічної специфікації (Додаток 2) до Тендерної документації. Оскільки кількість учбових днів (42 дні) є однаковою як в ТД від 21.03.2024 року так і в ТД від 15.04.2024 року, а 8548 (100% відшкодування) та 3444 (40% відшкодування) в сумі не дають 12012 (дітей). Відтак задля правильного визначення цінової пропозиції потенційного Учасника, просимо надати уточнення, а також внести відповідні зміни до Тендерної документації в розрізі вищевикладеного. Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У ТД помилково до категорії "діти" було внесено значення "дітодні". Наразі помилка виправлена. Відповідні зміни внесені до ТД
щодо цін
Дата подання: 17 квітня 2024 12:47
Дата відповіді: 17 квітня 2024 14:40
Шановний замовнику, просимо деталізувати як визначити ціну пропозиції. Ви прописували посилання на рішення міської ради, проте, воно відсутнє за вказаним посиланням. Наявне рішення Про внесення змін в рішення Ірпінської міської ради від 22.08.2022 року №2191-23-VІІІ | №2239-24-VIII від 13.10.2022 і відразу рішення від 08.12.2022 року «Про внесення змін до Програми «Безпечна Ірпінська міська територіальна громада на 2021-2024 роки» затвердженої рішенням Ірпінської міської ради №35-4-VIII від 24 грудня 2020 року | №2250-25-VIII. Тобто рішення від 25.10.22 року немає. Аналогічно немає рішення і від 23.09.2022 року. Повідомляємо, що у разі неконкретизації , зважаючи на порядок процедури закупівлі, замовник зобов’язаний буде укласти договір відповідно до цін, які запропонує переможець закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вартість харчування 1 особи становить 55 грн відповідно до рішення виконкому Ірпінської міської ради Київської області № 55/1 від 23.09.2022
Відповідні зміни внесені до ТД
Відповідні зміни внесені до ТД
як визначити ціну?
Дата подання: 17 квітня 2024 12:52
Дата відповіді: 17 квітня 2024 14:39
Шановний замовнику, ви пишите 42 учбові дні і 12012 дітей. Це кожного дня повинна харчуватися така кількість дітей? (тоді виходить ціна 1,08 грн на дитину: оголошена вартість поділити на кількість днів та результат поділити на кількість дітей). Яким чином розрахувати ціну пропозиції за одиницю? Деталізуйте що означає відстоки відшкодування. Повідомляємо, що формальна відповідь, яка не дасть змоги зрозуміти як прорахувати ціну буде приводом до звернення до ДАСУ через ненадання роз'яснень на вимоги ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У ТД помилково до категорії "діти" було внесено значення "дітодні".
Наразі помилка виправлена. Відповідні зміни внесені до ТД
Вартість харчування 1 особи становить 55 грн відповідно до рішення виконкому Ірпінської міської ради Київської області № 55/1 від 23.09.2022
Розрахунок:
Вартість за 1 особу * кількість днів * кількість дітей
40% - відшкодування, що здійснюється за рахунок місцевого бюджету
У ТД помилково до категорії "діти" було внесено значення "дітодні".
Наразі помилка виправлена. Відповідні зміни внесені до ТД
Вартість харчування 1 особи становить 55 грн відповідно до рішення виконкому Ірпінської міської ради Київської області № 55/1 від 23.09.2022
Розрахунок:
Вартість за 1 особу * кількість днів * кількість дітей
40% - відшкодування, що здійснюється за рахунок місцевого бюджету
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-21-012248-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 25 березня 2024 22:41
Дата подання: 25 березня 2024 22:41
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2024 16:29
рішення від 27.03.2024 №5515.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 16:28
інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 №6073.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2024 15:31
рішення від 04.04.2024 №6073.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 10:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2024 № 6073-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
485 000,00
UAH
|
476 790,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
491 891,00
UAH
|
491 891,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
516 734,40
UAH
|
516 734,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #30272434 |
Переможець |
476 790,00
UAH
|
26 квітня 2024 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 11:39
|
Doc May 07 2024(1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 11:28
|
Doc May 07 2024 (1).pdf | укладений |
07 травня 2024 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |