Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Лохвицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41812483 |
Місцезнаходження: | 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Перемоги, буд. 1 |
Контактна особа: |
Людмила Севастьянова +380673192990 zakupka.lmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 14:58 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 14:58 |
Очікувана вартість: | 104 298 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 042 984,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП або УЕП уповноваженої особи гаранта, в залежності від виду електронної гарантії. У документах, які підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, зазначається така інформація: 1. розмір забезпечення тендерної пропозиції. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі: 521492.00 грн. (п’ятсот двадцять одна тисяча чотириста дев’яносто дві гривні нуль копійок). 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції. Даною документацією вид тендерного забезпечення встановлено –електронна гарантія, яка надається учасником в електронному вигляді (електронним(и) файлом(ами) в форматі PDF) (далі – електронна гарантія). 3. Термін дії тендерного забезпечення. Даною документацієювстановлено термін дії забезпечення тендерної пропозиції, який не повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що встановлено в оголошенні про проведення даної процедури закупівлі, опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу. 4. Застрахованими ризиками, відповідно зобов’язань надання гарантії повинні, бути включені наступні ризики: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п’ятнадцятим абзацом пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанова №1178, на умовах, що визначені розділом II Додатку 3 тендерної документації; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа; або: – страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія, фінансова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (сканована копія з накладанням КЕПабо УЕП уповноваженої особи Гаранта) Учасника копії або оригіналу ліцензії надається учасником разом із договором) та скановану копію з накладанням КЕП або УЕП уповноваженої особи Учасника на електронну копію створену із оригіналу квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати за першою письмовою вимогою Замовника. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, не повинна бути внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується у складі тендерної пропозиції (надається інформація за підписом уповноваженої особи гаранта у довільній формі). Вимагається банківська гарантія, видана банком з кредитним рейтингом не нижче uaAA+. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 521492 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 0,5% (Замовник зазначає конкретний розмір у відсотках, який не може бути більше 5%) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він надає забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 0,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 14:42 |
Тендерна документація (зі змінами) (3 редакція).pdf | |
03 квітня 2024 14:42 |
Перелік змін до тендерної документації (3 редакція).pdf | |
01 квітня 2024 16:46 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
21 березня 2024 16:59 |
Проект договору.docx |
03 квітня 2024 14:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 квітня 2024 14:42 |
Тендерна документація (зі змінами) (3 редакція).pdf
|
|||||||||
03 квітня 2024 14:42 |
Перелік змін до тендерної документації (3 редакція).pdf
|
|||||||||
01 квітня 2024 16:46 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||||||||
21 березня 2024 16:59 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000070 ● 28751106a4c54ff7943cd1141b2dfc96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-03-21-011947-a 21.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 10:03:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі комунального некомерційного підприємства Лохвицька міська лікарня (термомодернізація фасаду з переобладнанням вхідних груп, влаштуванням пандусу та вимощення; заміна покрівлі з утепленням; заміна внутрішніх інженерних мереж та оздоблення) по вул. Незалежності, 4 в м. Лохвиця Полтавської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-011947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 14:07:59
відповідь на запит
Начальнику Держаудитслужби України
на запит від 15.05.2024 року
Виконавчим комітетом Лохвицької міської ради (далі – Замовник) 21 березня 2024 року було оголошено дану процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro. Дана закупівля проводилась із дотриманням вимог, визначених постановою 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (редакція - 14.1032024р.) (далі – Постанова №1178) та умов проведення процедури відкритих торгів, які передбачались розділом IV Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII в редакції від 19.04.2024 року (далі – Закон №922).
Дана закупівля проводилась Замовником у відповідності до вимог, що установлені частиною 10 та частиною 11 Постанови №1178. Тобто замовником було застосовано процедуру відкритих торгів за власної ініціативи, за для забезпечення виконання принців здійснення публічних закупівель та отримання найбільшої кількості пропозицій, від учасників (потенційних виконавців роботи).
На початку проведення процедури відкритих торгів уповноваженою особою Виконавчого комітету Лохвицької міської ради було визначено умови закупівлі з урахуванням осоливостей, які передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
15 грудня 2021 року Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1324 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках «Програми з відновлення України» та у зв’язку з укладенням Фінансової угоди.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням - https://lmr.gov.ua/news/1711634082/
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до затвердженої проектної документації та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково у відповідь на запит надається кошторисна документація (відомість обсягів робіт, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, дефектні акти, експертний звіт (позитивний)).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до п. 5.1 розділу 5 «Настанов з визначення вартості будівництва», що затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовником застосовано відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка пройшла позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. До розрахунку загальної вартості закупівлі із усіма витратами пов’язаними із виконання визначених робіт на об’єкті складено зведений кошторисний розрахунок.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі за визначеним предметом закупівлі визначалось за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку. Взято всього суму по зведеному кошторисному розрахунку (107372301,00грн) з відрахуванням:
- витрачених коштів (245000,00грн.)
- сум по главі 10 (1761306,00грн.) і по главі 12 (596091,00грн.),
- ПДВ від сум глав10 і 12 (471479,00грн.)
Очікувана вартість становить –107372301,00-245000,00-1761306,00-596091,00-471479,00)=104'298'425,00 грн., враховуючи податок на додану вартість.
Згідно до вимог Настанови та наказу Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва. За результатом перевірки кошторисного розрахунку отримано позитивний експертний звіт №3122 від 05 травня 2023 року, створений ТОВ "Центр експертизи". З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено розрахунок наступним чином згідно даних за зведеним кошторисним розрахунком об’єкта будівництва, за формулою: разом – графи 1 – 9 , кошторисний прибуток та адміністративні витрати (87448031,00 +990886,00+506154,00грн.)=88945071,00грн. + (ПДВ 20%) 14041844,00грн.+ ПДВ (7% мед.обладнання) 1311510,00грн. (кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва за розділами будівельних робіт та інших витрат, та окремо кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами) = 104'298'425,00 грн.
Вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення технічного нагляду не включаються до вартості закупівлі. За результатом проведеного розрахунку визначено суму очікуваної вартості за вище визначеним предметом закупівлі.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", на підставі зведеного - кошторисного розрахунку по об'єкту будівництва за предметом "капітальний ремонт будівлі комунального некомерційного підприємства Лохвицька міська лікарня (термомодернізація фасаду з переобладнанням вхідних груп, влаштуванням пандусу та вимощення; заміна покрівлі з утепленням; заміна внутрішніх інженерних мереж та оздоблення) по вул. Незалежності, 4 в м. Лохвиця Полтавської області. Коригування".
Обгрунтування розміру бюджетного призначення сформовано з урахуванням очікуваної вартості закупівлі та відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2024 №87-р «Про розподіл у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України між місцевими бюджетами», відповідно до рішення 49 сесії 8 скликання №31 від 04.01.2024 р. «Про бюджет Лохвицької міської територіальної громади на 2024 рік 1652400000».
Джерело фінансування: державний бюджет, місцевий бюджет.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 16:32:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі комунального некомерційного підприємства «Лохвицька міська лікарня» (термомодернізація фасаду з переобладнанням вхідних груп, влаштуванням пандусу та вимощення; заміна покрівлі з утепленням; заміна внутрішніх інженерних мереж та оздоблення) по вул. Незалежності, 4 в м. Лохвиця Полтавської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-011947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 10:53:16
відповідь на запит
Начальнику Держаудитслужби України
на запит від 27.05.2024 року
Повідомляємо Вас, що переможець процедури закупівлі ТОВ «ГЕОС-УКБ» на підтвердження умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, надав слідуючі документи: Банківська гарантія №2884-24 від 14.05.2024р., Довіреність, Витяг з державного реєстру банків та Банківська ліцензія.
Вказані документи додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами опрацювання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-21-011947-a (далі - Висновок) Виконавчий комітет Лохвицької міської ради (далі - Замовник) надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у Висновку. Так, Замовником вжито заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення складення тендерної документації не у відповідності до вимог законодавства через винесення усного попередження (документальне підтвердження додається в окремому файлі). Крім цього, за результатами розгляду Висновку та з метою недопущення порушень законодавства при здійсненні закупівель вподальшому, Замовником наголошено Уповноваженій особі про обов’язок здійснення закупівель виключно в рамках законодавства, а також зауважено про необхідність здійснення постійного підвищення рівня професійності в сфері публічних закупівель, в тому числі шляхом самоосвіти та навчань в даній сфері.
2024-06-11 16:09:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСНОВА БУД ПЛЮС" |
103 565 841,32
UAH з ПДВ
|
103 565 841,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕОС-УКБ" |
104 298 384,42
UAH з ПДВ
|
104 298 384,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОСНОВА БУД ПЛЮС" #39781692 |
Відхилено |
103 565 841,32
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 17:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 16:08
|
ТОВ "ГЕОС-УКБ" #38825398 |
Переможець |
104 298 384,42
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2025 17:01
|
ДУ_4_86.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 08:57
|
ДУ_3_86.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 09:53
|
ДУ_2_86.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2024 12:52
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 15:03
|
ДОГОВІР №86.pdf | укладений |
16 травня 2024 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв"язку з ненадходженням фінансування у 2024р., внесені зміни в додаток "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесені зміни в преамбулу договору, розділ 3, розділ 4, розділ 7 та розділ 14 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |