Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Вебсайт: | https://mfa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1 |
Контактна особа: |
Марія Курищук +380442381174 mariia.kuryshchuk@mfa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 49 496,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 494,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг, Замовник зобов'язується сплатити 100% вартості наданих Послуг з використаними Матеріалами разом з ПДВ відповідно до акту наданих послуг та рахунку-фактури Виконавця. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2024 15:26 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
21 березня 2024 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 15:28 |
Додаток 4 тендерна пропозиція шиномонтаж.docx | |
21 березня 2024 15:28 |
Тендерна_документація_шиномонтаж.pdf | |
21 березня 2024 15:28 |
Додаток 3 до ТД проєкт Договору.docx | |
21 березня 2024 15:28 |
Додаток_1_до_ТД_шиномонтаж__(кваліфікаційні_критерії).pdf | |
21 березня 2024 15:28 |
Додаток__2_до_ТД.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ШИН-СЕРВІС |
49 494,00
UAH з ПДВ
|
49 494,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ ШИН-СЕРВІС
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ШИН-СЕРВІС #43167285 |
Відхилено |
49 494,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 17:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 12:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У додатку 1 до тендерної документації в розділі «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», вказано, що Учасник повинен підтвердити наявність шиномонтажних майстерень за встановленою формою (Табл. 1). Вказати перелік всіх майстерень де можуть надаватися послуги. Вимога - для скорочення експлуатаційних витрат Замовника Виконавець може надавати послуги на не менше як на 4 (чотирьох) майстернях, 2 (два) з яких розміщені на правому та 2 (два) на лівому березі м. Києва в його адміністративних межах та мати зручні під’їзди з вулиці. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу відстань до найближчої майстерні Учасника не повинна перевищувати 5 км від місця розташування Замовника. Транспортні засоби Замовника розміщуються за адресою: м. Київ, Михайлівська площа 1. (Надати лист з деталізацією маршруту руху до найближчої майстерні Учасника). На підтвердження зазначених сервісних центрів надати копію(-ї) документа(-ів) щодо власності або копію(-ї) діючого(-х) договору(-ів) оренди. Термін дії договору(-ів) оренди повинен бути не менше терміну дії Договору, який в подальшому буде підписаний з Учасником. Учасником на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції, надано довідку встановленої форми, в довідці вказано 4 (чотири) сервісні центри, також підтверджено що один із найближчих сервісних центрів знаходиться на відстані не більше 5 км. від МЗС. На підтвердження зазначених сервісних центрів надано два договори оренди. За договором оренди по адресі Проспект Соборності, 28, встановлено термін дії до 30.08.2024 року, хоча в довідці вказано що договорі діє до 31.12.2024. За договором оренди по вул. Васильківська, 22, встановлено термін дії договору до 30.09.2024 року, хоча в довідці також вказано по 31.12.2024 року. На підтвердження двох інших сервісних центрів за адресою вулиця Межигірська, 78 та за адресою вулиця Милославська 2/А не надано договіри оренди. Крім того, Учасником надано Договір про надання послуг №08.2024 від 14 лютого 2023 рік з терміном дії до 31.12.2023 року на надання шиномонтажних послуг та послуг по зберіганню шин за вулицею Межигірська, 78 – даний договір не є договором оренди як зазначено у довільній довідці. 2. У додатку 1 до тендерної документації в розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вказано, що Довідка встановленої форми, (Табл. 3) підписана уповноваженою особою з проставленням печатки (за наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в період 2022-2023 років (в довідці вказати не менше як 2 (два) договори) До заповненої довідки додаються завірені учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг/виконаних робіт в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, замовника послуг/робіт/товарів (телефон робочий, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів), предмету договору (найменування послуг/товару/робіт), терміну надання послуг, ціни договору, фактичної оплати за договором, року виконання договору. Під аналогічним договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було Послуги з шиномонтажу для автотранспортів або інші послуги, що стосуються предмета закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції, надано копії двох договорів, але не надано акти виконаних договорів до цих договорі, які підтверджують фактичні оплати по договору, а також надані документи не завірені та/або не підписані КЕП/УЕП що є невідповідністю до умов тендерної документації. 3. У додатку 1 до тендерної документації вказано, якщо у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Якщо, Учасник не належить до об’єднання учасників, то Учасник має надати довідку в довільній формі про те, що Учасник не належить до об’єднання учасників. Учасником на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції, не надано жодного документа. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно виправити вище перелічені невідповідності та привести у відповідність до вимог тендерної документації у строк, визначений Особливостями, а саме: 1. Надати оновлену довідку з чинними договорами оренди на приміщення, а також надати на всі сервісні центри які вказані у довідці копії договорів оренди на приміщення з терміном дії по 31.12.2024 рік. 2. Надати завірені скановані або підписані КЕП/УЕП Договора, які вказані в довідці разом з Актами виконаних робіт до них. 3. Надати довідку у довільній формі, що учасник не належить до об’єднання учасників, у разі якщо належить то надати документи на кожного учасника по кваліфікаційним критеріям.