Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столик з кріпленням в комплекті
Очікувана вартість
4 042 000,00 UAH
UA-2024-03-21-008018-a ● 1af016a088544d63aba1e056866ec4cd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод" |
Код ЄДРПОУ: | 00480247 |
Вебсайт: | http://kevrz.com.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Ползунова, 2 |
Контактна особа: |
Піддубняк Денис Юрійович 380633810744 denkevrz@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 12:05 |
Очікувана вартість: | 4 042 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у розмірі зазначеному в п.п.13.1 документації спрощеної закупівлі, шляхом їх перерахування на рахунок Замовника: IBAN UA473223130000026007000046666 АТ «Укрексімбанк» м. Київ (МФО 322313), ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод», код ЄДРПОУ 00480247, hgrynchyshyn@kevrz.com.ua |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 121260 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
470 штука
Столик з кріпленням в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 14:20 |
Документація спрощеної закупівлі.docx | |
21 березня 2024 14:20 |
Додаток 3 - Проект договору.docx | |
21 березня 2024 14:20 |
Додаток 2 - Технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 22 березня 2024 16:34
Дата відповіді: 27 березня 2024 18:30
Враховуючи вимогу про надання погоджень з філією «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця», специфіку роботи Вашого підприємства та наявність вимоги щодо групи механічного виконання – М25, просимо внести зміни до тендерної документації, та зазначити у Таблиці 1 Додатку № 2 до Документації спрощеної закупівлі, що предмет закупівлі є продукцією залізничного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Предметом закупівлі є столик з кріпленням в комплекті, за кодом ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні. Зміни до документації спрощеної закупівлі вноситися не будуть.
Щодо визначення приналежності даної продукції до продукції залізничного призначення
Дата подання: 25 березня 2024 12:14
Дата відповіді: 27 березня 2024 18:30
Шановний замовнику, предмет закупівлі «Столик з кріпленням в комплекті» згідно Таблиці 1
Додатку № 2 до Документації спрощеної закупівлі має у своєму складі електричне обладнання з
номінальною напругою 24 В постійного струму.
Ми як виробник такого обладнання звертаємо Вашу увагу, що таке електричне обладнання у
своєму складі має електричну проводку, електричні компоненти (блоки живлення, стабілізації та
захисту) з напругою яка відрізняється від загальнопромислових значень, що визначає його
спеціалізоване застосування на моторвагонному рухомому складі.
Вимагаємо визначити приналежність даної продукції до продукції залізничного призначення, в
іншому випадку вважатимемо за необхідне звернутися до відповідних департаментів АТ
«Укрзалізниці», з метою визначення правомірності застосування даних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Предметом закупівлі є столик з кріпленням в комплекті, за кодом ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні. Зміни до документації спрощеної закупівлі вноситися не будуть.
Видача висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 25 березня 2024 16:45
Дата відповіді: 27 березня 2024 18:31
У п.3 Інших вимог Додаток № 2 до Документації спрощеної закупівлі вказано надання копії
висновку санітарно-епідеміологічної експертизи завірену печаткою.
Однак, у зв’язку із втратою чинності Закону України “Про забезпечення санітарного та
епідемічного благополуччя населення” документ 4004-ХІІ та введенням в дію Закону України “Про
систему громадського здоров’я” документ 2573-ІХ від 01.10.2023 р. видача висновків державної
санітарно-епідеміологічної експертизи припинена від 01.10.2023 р.
Просимо прибрати дану вимогу як дискримінуючу та таку, що обмежує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи є необхідною для підтвердження безпечності використання предмету закупівлі.
Щодо виконання учасниками аналогічних договорів, за період останніх 2-х років.
Дата подання: 25 березня 2024 17:08
Дата відповіді: 27 березня 2024 18:33
Шановний Замовнику Відповідно до вимог Документації спрощеної закупівлі п. 16.2.4. «Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* Договорів за період останніх 2-х років з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів, за формою Таблиці №1: *Аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є товар/послуга з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, ідентичним коду закупівлі, та/або назвою товару/послуги, ідентичного назві закупівлі, який поставлявся за цими договорами.» Враховуючи те, що Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні , включає в себе обмежену кількість видів запасних частин і обладнання, що використовуються на підприємствах залізничного призначення, для надання можливості ширшому колу потенційних учасників, прийняти участь у аукціоні, просимо викласти зазначену вимогу у наступному форматі : *Аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є товар/послуга з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, ідентичним коду закупівлі, та/або назвою товару/послуги, ідентичного назві закупівлі, та/або інше електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання, запчастини для електропоїздів, які поставлялися за цими договорами».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Предметом закупівлі є столик з кріпленням в комплекті, за кодом ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні. Зміни до документації спрощеної закупівлі вноситися не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМЕТРИКА" |
3 807 000,00
UAH
|
3 807 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРТІЛАЙН" |
3 844 788,00
UAH
|
3 844 788,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМЕТРИКА" #45281628 |
Переможець |
3 807 000,00
UAH
|
03 квітня 2024 19:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 17:15
|
ДУ №1 до дог. 144.04.24.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 17:08
|
144.04.24.pdf | укладений |
29 квітня 2024 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 144/04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |