Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столик з кріпленням в комплекті
Очікувана вартість
4 042 000,00 UAH
UA-2024-03-21-008018-a 1af016a088544d63aba1e056866ec4cd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піддубняк Денис Юрійович

380633810744 denkevrz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київський електровагоноремонтний завод"
Код ЄДРПОУ: 00480247
Вебсайт: http://kevrz.com.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Ползунова, 2
Контактна особа: Піддубняк Денис Юрійович
380633810744
denkevrz@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2024 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 29 березня 2024 12:05
Очікувана вартість: 4 042 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у розмірі зазначеному в п.п.13.1 документації спрощеної закупівлі, шляхом їх перерахування на рахунок Замовника: IBAN UA473223130000026007000046666 АТ «Укрексімбанк» м. Київ (МФО 322313), ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод», код ЄДРПОУ 00480247, hgrynchyshyn@kevrz.com.ua
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 121260 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
470 штука
Столик з кріпленням в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає Замовнику забезпечення пропозиції у розмірі зазначеному в п.п.13.1 документації спрощеної закупівлі, шляхом їх перерахування на рахунок Замовника: IBAN UA473223130000026007000046666 АТ «Укрексімбанк» м. Київ (МФО 322313), ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод», код ЄДРПОУ 00480247, hgrynchyshyn@kevrz.com.ua

Сума забезпечення: 121260 UAH
21 березня 2024 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2024 14:20
Документація спрощеної закупівлі.docx
21 березня 2024 14:20
Додаток 3 - Проект договору.docx
21 березня 2024 14:20
Додаток 2 - Технічні характеристики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 22 березня 2024 16:34
Дата відповіді: 27 березня 2024 18:30
Враховуючи вимогу про надання погоджень з філією «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця», специфіку роботи Вашого підприємства та наявність вимоги щодо групи механічного виконання – М25, просимо внести зміни до тендерної документації, та зазначити у Таблиці 1 Додатку № 2 до Документації спрощеної закупівлі, що предмет закупівлі є продукцією залізничного призначення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Предметом закупівлі є столик з кріпленням в комплекті, за кодом ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні. Зміни до документації спрощеної закупівлі вноситися не будуть.
Щодо визначення приналежності даної продукції до продукції залізничного призначення
Дата подання: 25 березня 2024 12:14
Дата відповіді: 27 березня 2024 18:30
Шановний замовнику, предмет закупівлі «Столик з кріпленням в комплекті» згідно Таблиці 1 Додатку № 2 до Документації спрощеної закупівлі має у своєму складі електричне обладнання з номінальною напругою 24 В постійного струму. Ми як виробник такого обладнання звертаємо Вашу увагу, що таке електричне обладнання у своєму складі має електричну проводку, електричні компоненти (блоки живлення, стабілізації та захисту) з напругою яка відрізняється від загальнопромислових значень, що визначає його спеціалізоване застосування на моторвагонному рухомому складі. Вимагаємо визначити приналежність даної продукції до продукції залізничного призначення, в іншому випадку вважатимемо за необхідне звернутися до відповідних департаментів АТ «Укрзалізниці», з метою визначення правомірності застосування даних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Предметом закупівлі є столик з кріпленням в комплекті, за кодом ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні. Зміни до документації спрощеної закупівлі вноситися не будуть.
Видача висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 25 березня 2024 16:45
Дата відповіді: 27 березня 2024 18:31
У п.3 Інших вимог Додаток № 2 до Документації спрощеної закупівлі вказано надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи завірену печаткою. Однак, у зв’язку із втратою чинності Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” документ 4004-ХІІ та введенням в дію Закону України “Про систему громадського здоров’я” документ 2573-ІХ від 01.10.2023 р. видача висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи припинена від 01.10.2023 р. Просимо прибрати дану вимогу як дискримінуючу та таку, що обмежує коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи є необхідною для підтвердження безпечності використання предмету закупівлі.
Щодо виконання учасниками аналогічних договорів, за період останніх 2-х років.
Дата подання: 25 березня 2024 17:08
Дата відповіді: 27 березня 2024 18:33
Шановний Замовнику Відповідно до вимог Документації спрощеної закупівлі п. 16.2.4. «Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* Договорів за період останніх 2-х років з інформацією щодо виконання учасниками аналогічних договорів, за формою Таблиці №1: *Аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є товар/послуга з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, ідентичним коду закупівлі, та/або назвою товару/послуги, ідентичного назві закупівлі, який поставлявся за цими договорами.» Враховуючи те, що Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні , включає в себе обмежену кількість видів запасних частин і обладнання, що використовуються на підприємствах залізничного призначення, для надання можливості ширшому колу потенційних учасників, прийняти участь у аукціоні, просимо викласти зазначену вимогу у наступному форматі : *Аналогічними вважатимуться договори, предметом яких є товар/послуга з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, ідентичним коду закупівлі, та/або назвою товару/послуги, ідентичного назві закупівлі, та/або інше електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання, запчастини для електропоїздів, які поставлялися за цими договорами».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Предметом закупівлі є столик з кріпленням в комплекті, за кодом ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні. Зміни до документації спрощеної закупівлі вноситися не будуть.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2024 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМЕТРИКА" 3 807 000,00
UAH
3 807 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРТІЛАЙН" 3 844 788,00
UAH
3 844 788,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 березня 2024 23:34
Електронний підпис
28 березня 2024 23:34
Електронний підпис
28 березня 2024 23:34
ПП.45281628.100 Столик (3 арк.).pdf
28 березня 2024 23:34
Погодження НДКТІ.pdf.p7s
28 березня 2024 23:34
16.2.18 Персональні данні.pdf
28 березня 2024 23:34
16.2.20 Лист-пояснення.pdf
28 березня 2024 23:34
16.2.20 Лист-пояснення.pdf.p7s
28 березня 2024 23:34
Погодження НДКТІ.pdf
28 березня 2024 23:34
16.2.12 Статут.pdf
28 березня 2024 23:34
16.2.12 Статут.pdf.p7s
28 березня 2024 23:34
ТУ У 30.2-45281628-001-2024.pdf
28 березня 2024 23:34
16.2.03 Право підпису.pdf.p7s
28 березня 2024 23:34
16.2.03 Наказ директор.pdf.p7s
28 березня 2024 23:34
16.2.03 Протокол директор.pdf
28 березня 2024 23:34
16.2.03 Протокол створення.pdf
28 березня 2024 23:34
16.2.01 Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2024 23:34
ТУ У 30.2-45281628-001-2024.pdf.p7s
28 березня 2024 23:34
ТОВ СІМЕТРИКА СЕЗ.pdf.p7s
28 березня 2024 23:34
16.2.03 Право підпису.pdf
28 березня 2024 23:34
16.2.03 Наказ директор.pdf
28 березня 2024 23:34
ТОВ СІМЕТРИКА СЕЗ.pdf

Публічні документи

28 березня 2024 14:02
Електронний підпис
28 березня 2024 14:02
Електронний підпис
28 березня 2024 14:01
16.2.1_Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
16.2.1_Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2024 14:01
16.2.18.Лист-згода.pdf
28 березня 2024 14:01
16.2.18.Лист-згода.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
2.1.1_Паспорт EТ-212.91.pdf
28 березня 2024 14:01
2.1.1_Паспорт стільниця.pdf
28 березня 2024 14:01
2.2.3_креслення_ET.212.91.000.pdf
28 березня 2024 14:01
3.Інші вимоги.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
2.1.1._Паспорт тумба.pdf
28 березня 2024 14:01
2.4_Сертиф ЕЛПО 14001.pdf
28 березня 2024 14:01
2.2.3._креслення_ЕП.926.99.000.pdf
28 березня 2024 14:01
2.4.Сертиф ЕЛПО 9001.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
2.2.3є-креслення_ЕП.926.98.000.pdf
28 березня 2024 14:01
Додаток №2.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
3.Інші вимоги.pdf
28 березня 2024 14:01
2.4_Сертиф ЕЛПО 14001.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
Додаток №2.pdf
28 березня 2024 14:01
2.1.1_Паспорт стільниця.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
2.2.3_креслення_ET.212.91.000.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
2.1.1_Паспорт EТ-212.91.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
2.1.1._Паспорт тумба.pdf.p7s
28 березня 2024 14:01
2.4.Сертиф ЕЛПО 9001.pdf
28 березня 2024 14:01
Погодження електроблок.pdf
28 березня 2024 14:01
АКТ№38-2017 від 26.07.17 копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМЕТРИКА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРТІЛАЙН"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМЕТРИКА"
#45281628
Переможець 3 807 000,00
UAH
03 квітня 2024 19:30

Документи

03 квітня 2024 19:29
Електронний підпис
03 квітня 2024 19:29
Р-175 ТОВ СІМЕТРИКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2024 19:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМЕТРИКА"
#45281628
3 807 000,00
UAH
Документи

Документи

03 квітня 2024 19:29
Електронний підпис
03 квітня 2024 19:29
Р-175 ТОВ СІМЕТРИКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2024 17:15
ДУ №1 до дог. 144.04.24.pdf зміни до договору
29 квітня 2024 17:15
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 17:08
144.04.24.pdf укладений
29 квітня 2024 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 144/04/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML