Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець напівм’який)
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2024-03-21-005920-a ● 40b4197f062d4d6f8d8e54c232cb8679
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління |
Код ЄДРПОУ: | 08029523 |
Місцезнаходження: | 54056, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, проспект Миру |
Контактна особа: |
Путятін Володимир Борисович +380512446624 kev_myk_orenda@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 12:39 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 11:15 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 11:15 |
Очікувана вартість: | 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець напівм’який)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Об'єкти Миколаївського КЕУ, Об'єкти Миколаївського КЕУ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Миколаївського КЕУ в за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 15:32 |
прот 172 зміни ТД стільці напівмякі.pdf | |
22 березня 2024 15:32 |
ТД стілець напівмякий 2024 зміни.docx |
22 березня 2024 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2024 15:32 |
прот 172 зміни ТД стільці напівмякі.pdf
|
|||
22 березня 2024 15:32 |
ТД стілець напівмякий 2024 зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2 Технічні вимоги
Дата подання: 22 березня 2024 12:38
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:48
Шановний Замовник!
Проаналізувавши вимоги, встановлені в Додатку 2, прошу Вас розглянути можливість внесення змін, а саме: поперечні вставки в спинці стільця виготовлені з хромованої проволоки каліброваної (прута) діаметром 6мм (як показано на ескізі в технічній специфікації), яка міцніша і надійніша за трубу. Така заміна жодним чином не вплине на якість та міцність стільця в процесі експлуатації. Посилання на сайти виробників аналогічних стільців в Україні:
- https://amf.ua/ua/stul_markos_khrom_kozhzam_chernyjj/p050328/
- https://nowystyl.ua/barnyj-stul-marco-chrome-box-4
Цією дискримінаційною вимогою ви обмежуєте коло учасників та не даєте можливості іншим виробникам брати участь у тендері. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами на яких здійснюються публічні закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови, шляхом внесення змін або видалення вищезазначених вимог з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Додаток 2 технічні умови
Дата подання: 23 березня 2024 13:01
Дата відповіді: 25 березня 2024 12:48
Шановний Замовник!
Проаналізувавши вимоги, встановлені в Додатку 2, прошу Вас розглянути можливість внесення змін, а саме: Каркас стільця повинен бути виготовлений з хромованої проволоки каліброваної (прута) діаметром 16мм (як показано на ескізі в технічній специфікації), яка міцніша і надійніша за трубу. Така заміна жодним чином не вплине на якість та міцність стільця в процесі експлуатації.
Цією дискримінаційною вимогою ви обмежуєте коло учасників та не даєте можливості іншим виробникам брати участь у тендері. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами на яких здійснюються публічні закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови, шляхом внесення змін або видалення вищезазначених вимог з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Внесення змін до ТД щодо технічних вимог , встановлених в Додатку 2 не доцільно тому , що у Замовника наявна потреба в закупівлі товару з визначеними характеристиками, в тому числі через те, що Замовником вже були придбані такі стільці (для облаштування їдальні), але в недостатній кількості .
Додаток 2 технічні вимоги
Дата подання: 23 березня 2024 13:14
Дата відповіді: 25 березня 2024 12:49
Шановний Замовник!
Проаналізувавши вимоги, встановлені в Додатку 2, прошу Вас розглянути можливість внесення змін, а саме: Сидіння - кругла ДСП товщиною 18 мм з поролоновим наповненням товщиною 40 мм під штучною шкірою сірого кольору. Така заміна жодним чином не вплине на якість та покращить міцність стільця в процесі експлуатації.
Цією дискримінаційною вимогою ви обмежуєте коло учасників та не даєте можливості іншим виробникам брати участь у тендері. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами на яких здійснюються публічні закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови, шляхом внесення змін або видалення вищезазначених вимог з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Внесення змін до ТД щодо технічних вимог , встановлених в Додатку 2 не доцільно тому , що у Замовника наявна потреба в закупівлі товару з визначеними характеристиками, в тому числі через те, що Замовником вже були придбані такі стільці (для облаштування їдальні), але в недостатній кількості .
Щодо визначення предмету закупівлі та технічних характеристик товару який плануєте закупити
Дата подання: 23 березня 2024 13:30
Дата відповіді: 25 березня 2024 12:51
Шановний Замовнику!
Виходячи з того,що Ви вносите зміни в технічну частину предмету закупівлі можно зробити висновок, що Ви досі немаєте розуміння, що саме Ви закуповуєте та з якими технічними характеристиками Вам потрібен товар.Тому просимо Вас або вказати конкретні технічні вимоги на товар який Вам потрібен та які не будуть обмежувати інших учасників та виробників або скасувати данну закупівлю та визначитись з предметом закупівлі провівши більш детальний аналіз ринку,щодо виробників та постачальників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник визначився з предметом закупівлі, який описан в тендерній документації та не має наміру відміняти закупівлю
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
354 060,00
UAH з ПДВ
|
323 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Гаманець Ірина Петрівна |
428 580,00
UAH з ПДВ
|
324 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
577 800,00
UAH з ПДВ
|
577 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Переможець |
323 820,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 13:50
|
договір 2311.PDF | укладений |
10 квітня 2024 13:34
|