Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44050616 |
Місцезнаходження: | 45101, Україна , Волинська обл., місто Рожище, вул. Грушевського, буд. 27 |
Контактна особа: |
Олена Cмоляк +380968113622 elenavlasjuk1988@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 12:22 |
Додаток 3 Договір харчування.docx | |
21 березня 2024 12:22 |
ТД овочі березень 2024.docx | |
21 березня 2024 12:22 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
21 березня 2024 12:22 |
Додаток 2 технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000001 ● 2ec19a7d25364b6dab7c5a06a5efed45
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 29.04.2024 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-21-005657-a від 21.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 12:48:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі овочів (код ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-005657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2.Пунктом 11 Особливостей затверджено норми щодо здійснення Замовниками закупівель товарів, вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень.
Крім того, Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 доповнено пункт 11 Особливостей підпунктом 11-2, зокрема, затверджено норму здійснення замовниками закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Замовнику надати пояснення та документально їх підтвердити щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій уповноваженої особи Замовника з приводу застосування відкритих торгів, а не використання електронного каталогу, відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822, при закупівлі продуктів харчування, які є в переліку додатку 2 до Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 11:56:25
Пояснення
1. Оскільки процедура запиту ціни пропозиції не відбулась, 21 березня 2024 року гуманітарним відділом Рожищенської міської ради було оголошено закупівлю овочів за унікальним номером UA-2024-03-21-005657-a, за процедурою «відкриті торги з особливостями», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) з очікуваною вартістю 70 000 грн. за ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на березень-травень 2024 року. Очікувана потреба визначалася згідно даних про використання продуктів харчування в закладах освіти за 2023 рік. Очікувана вартість закупівлі формувалася шляхом множення очікуваної потреби на середню ціну за одиницю товару, яка в свою чергу визначалася шляхом аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro та ресурсу аналітики цін на продукти харчування Міністерства фінансів України. Технічні і якісні характеристики товару повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:
Закону України від 23.12.1997 року № 771/97 - ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами; Закону України від 15 січня 2015 року № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»; Закону України «Про дитяче харчування»; Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 «Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти»;постанові КМУ № 305 від 24 березня 2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено на офіційному веб-сайті Гуманітарного відділу Рожищенської міської ради за посиланням: https://roz.osv.org.ua/news/1711719743/.
2. Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 доповнено пункт 11 Особливостей підпунктом 11-2, зокрема, затверджено норму здійснення замовниками закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2 з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Відповідно до пункту 11-2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, гуманітарним відділом Рожищенської міської ради 14.03.2024 року було оголошено закупівлю Овочів ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на загальну суму 70 000 грн. з ПДВ, шляхом проведення процедури запиту ціни пропозиції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №822 від 14 вересня 2020 року (Протокол №46 від 14.03.2024 року додається).
Закупівля з використанням електронного каталогу за номером ID: UA-2024-03-14-011160-а не відбулась, оскільки було подано менше необхідної кількості пропозицій (ПринСкрин сторінки електронного майданчика додається).
Відповідно до абзацу другого пункту 11-2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, у разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Тому 21.03.2024 року гуманітарним відділом Рожищенської міської ради було оголошено закупівлю Овочів за ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи на загальну суму 70000 грн. з ПДВ, шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (Протокол №49 від 21.03.2024 року додається).
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Марчук Віталій Євгенович |
69 725,00
UAH з ПДВ
|
69 725,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Марчук Віталій Євгенович #2858505655 |
Переможець |
69 725,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 08:54
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
04 квітня 2024 08:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Буряк | 800 | кілограм |
19,00
UAH
|
Морква | 850 | кілограм |
13,00
UAH
|
Цибуля | 600 | кілограм |
15,50
UAH
|
Капуста білокачанна | 1200 | кілограм |
19,00
UAH
|
Капуста качанна молодого врожаю | 250 | кілограм |
45,50
UAH
|