Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Аптечки різні для потреб НЕК "Укренерго"
Очікувана вартість
662 284,00 UAH
UA-2024-03-21-005469-a ● 56fab2e8116847338c510b962ebede9b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Домашенко Анна Володимирівна 380442383326 Domashenko.AV@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 662 284,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 622,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Інформація, що вимагається пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
524 штука
Аптечка медична автомобільна АМА-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
81 штука
Аптечка медична автомобільна АМА-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
1 штука
Аптечка медична колективна для захисних споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
716 штука
Аптечка медична універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та за наданими Постачальником рахунком-фактурою та за умови що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 09:43 |
Зміни до ТД_№1 від 28.03.2024.pdf | |
28 березня 2024 09:43 |
Титульний лист.pdf | |
28 березня 2024 09:43 |
ТД_01-154085-24_Аптечки зміни від 28.03.2024.doc |
28 березня 2024 09:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 09:43 |
Зміни до ТД_№1 від 28.03.2024.pdf
|
|||
28 березня 2024 09:43 |
Титульний лист.pdf
|
|||
28 березня 2024 09:43 |
ТД_01-154085-24_Аптечки зміни від 28.03.2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розширення коло учасників
Дата подання: 22 березня 2024 11:56
Дата відповіді: 25 березня 2024 11:22
Шановний замовник! З метою дотримання чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (про конкретність та недискримінацію) просимо розширити коло учасників, та внести зміни в тендерній документації, а саме поділити тендер на лоти, оскільки аптечки різні. Аптечка медична, містить лікарські засоби потребують ліцензії на продажу. Лот 1 - Аптечка медична автомобільна АМА-1 і АМА-2 (позиція 1,2). Лот 2 - Аптечка медична (позиція 3,4).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що в електронній системі закупівель Prozorro відсутня можливість розділення закупівель на лоти після оголошення про проведення закупівлі в цій системі. Окремо наголошуємо на тому, що НЕК «Укренерго» в свої діяльності неухильно дотримується політики ефективного та прозорого здійснення закупівель та всіх, без виключення, принципів здійснення публічних закупівель, викладених в Законі України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023р. №1178 . Замовником дотримано норм чинного законодавства в частині планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель та принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Щодо футлярів
Дата подання: 22 березня 2024 16:38
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:18
Добрий день! Так як ТД містить формулювання "футляр", "сумка" та "сумка або футляр" - постає питання, який саме футляр має в бути в АМА-1? Тканинний (сумка) чи пластиковий? Адже через такі формулювання в ТД нам зрозуміло, що футляр - може бути й пластиковий. Тому надайте роз'яснення або внесіть корегування в ТД, щоб розуміти, що саме пропонувати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше питання розглядається профільними підрозділами Замовника. Після отримання відповіді від всіх внутрішніх замовників, у разі прийняття позитивного рішення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо парацетамолу
Дата подання: 22 березня 2024 16:48
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:18
Шановний замовник! Скажіть, будь ласка, чи може участик пропонувати у складі аптечки універсальної парацетамол у капсулах (не у таблетках)?
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше питання розглядається профільними підрозділами Замовника. Після отримання відповіді від всіх внутрішніх замовників, у разі прийняття позитивного рішення, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо Декларації про відповідність
Дата подання: 25 березня 2024 17:01
Дата відповіді: 28 березня 2024 09:45
Добрий день! Роз'ясніть щодо наступних вимог ТД: Згідно із Розділу ІІ. Технічні та якісні характеристики Товару, Аптечка медична універсальна повинна відповідати вимогам «Декларації про відповідність виробів медичних № 006 (редакція 3) від 08.10.2019 року». Але ж у кожного виробника аптечок номер Декларації свій власний. І учасники взагалі можуть пропонувати аптечки від різних виробників, а не тільки того виробника, хто випустив цю Декларацію. Тому, сподіваємось, що вірно розуміємо вимоги ТД: учасники можуть пропонувати продукцію від інших виробників з іншими номерами Декларацій і це не призведе до відхилення їх пропозиції? Чи, Замовник все ж хоче бачити продукцію виключно даного конкретного виробника (проте, не відомо якого..., адже за номером Декларації ідентифікувати виробника неможливо)? Але, така вимога буде вважатись дискримінаційною. Дякуємо за роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що до тендерної документації по закупівлі «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Аптечки різні для потреб НЕК "Укренерго"» було внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" |
593 390,00
UAH
|
565 605,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
619 675,00
UAH
|
565 765,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" #41696926 |
Переможець |
565 605,00
UAH
|
09 квітня 2024 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 15:07
|
Договір_01-154085-24.zip | укладений |
18 квітня 2024 15:07
|