Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
Контактна особа: |
Інна Андріївна МАХМУДОВА 380444682106 cheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 13 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі в національній валюті України при наявності фінансування протягом 180 календарних днів з дня нанесення дорожньої розмітки, що буде зафіксовано у відповідних журналах про виконання робіт з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки Покупця шляхом прямого перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний в даному Договорі та за наявності наступних документів: - видаткової накладної; - зареєстрованої податкової накладної в ЄРПН. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 11:19 |
Перелік змін.pdf | |
05 квітня 2024 11:19 |
ТИТУЛ_нова редакція.pdf | |
05 квітня 2024 11:19 |
ТД_Фарба розмітка _нова редакція.docx |
05 квітня 2024 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2024 11:19 |
Перелік змін.pdf
|
|||
05 квітня 2024 11:19 |
ТИТУЛ_нова редакція.pdf
|
|||
05 квітня 2024 11:19 |
ТД_Фарба розмітка _нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000020 ● 43e5cc95356a46919cc41441dadc77b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-03-21-005041-a 21.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 12:04:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 09:30:03
Надання пояснення
Кількість товару, технічні та якісні характеристики товару, розмір витрат по вищезазначеній закупівлі визначені ШЕУ Оболонського району на підставі такого.
Одним із завдань ШЕУ Оболонського району є забезпечення безпечного та безперебійного руху на вулицях, дорогах, місцевих проїздах, тротуарах, що включає у себе нанесення дорожньої розмітки на території Оболонського району м. Києва.
Обґрунтування необхідних об’ємів товару здійснені з урахуванням потреб по нанесенню та відновленню дорожньої розмітки на території Оболонського району м. Києва, а також, потреб по виконанню договірних зобов’язань ШЕУ Оболонського району щодо послуг з нанесення дорожньої розмітки за укледеними договорами по результатам таких закупівель: UA-2024-03-22-008812-a, UA-2024-02-23-008035-a, UA-2023-05-31-010634-a. Слід зазначити, що загальна вартість послуг, які має надати ШЕУ Оболонського району за цими договорами становить – 49 287 802,72 грн з ПДВ.
Також відзначаємо, що наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2023 № Н-317 затверджено Фінансовий план ШЕУ Оболонського району на 2024 рік. Відповідно до «Аналізу дохідної частини» вищезазначеного Фінансового плану, зокрема, планується реалізувати заходи з поточного утримання на суму 157 471 000,00 грн з ПДВ та заходи щодо виконання договірних робіт на суму 48 446 000,00 грн з ПДВ.
Технічні ж та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації, де конкретизується відповідність до вимог норам ДСТУ, ТУ та СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов'язок забезпечити, зокрема оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710). Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб'єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), ШЕУ Оболонського району не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб'єктом господарювання державного сектору економіки. При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.01.2024 №Н-5 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2024 році» ШЕУ Оболонського району визначено одержувачем бюджетних коштів. Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов'язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710. Але слід зауважити, що ШЕУ Оболонського району публікує вищевказану інформацію у власному кабінеті на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» kyivaudit.gov.ua (Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Очікувану вартість закупівлі, яка склала 13 220 000,00 грн з ПДВ та яку заплановано здійснити за рахунок коштів підприємства, визначено виходячи з середньої ціни комерційних пропозицій, отриманих від постачальників товару, який є предметом закупівлі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». На підтвердження надаємо документи, що обґрунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- Заявка на проведення закупівлі від 23.02.2024;
- Комерційна пропозиція ТОВ «МАЕСТРІА» від 21.02.2024;
- Комерційна пропозиція ФОП Василик Олени Іванівни від 23.02.2024;
- Конкурентний лист від 05.03.2024.
Додатки:
1. Фінансовий план ШЕУ Оболонського району на 2024 рік;
2. Заявка на проведення закупівлі від 23.02.2024;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «МАЕСТРІА» від 21.02.2024;
4. Комерційна пропозиція ФОП Василик Олени Іванівни від 23.02.2024;
5. Конкурентний лист від 05.03.2024.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: КП «ШЕУ Оболонського району» заперечує Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-21-005041-a Північного офісу Держаудитслужби (далі – Висновок моніторингу) з огляду на такі обставини. У Висновку моніторингу зазначається таке: «Відповідно до пункту 3 та 3.1 Розділу II Таблиці 1 Додатку 3 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зокрема, мікросфери зі скла має надати скановані оригінали чи завірені учасником копії чинних документів, в тому числі, протокол випробувань на підставі якого видано сертифікат відповідності. На виконання вимоги пункту 3 та 3.1 Розділу ІІ Таблиці 1 Додатку 3 до ТД Переможцем у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності від 25.08.2023 №UA.021.00332-23, проте, протокол випробувань на підставі якого видано сертифікат відповідності відсутній, чим не виконано вимогу пункту 3 та 3.1 Розділу ІІ Таблиці 1 Додатку 3 до ТД.». У той же час, до своєї пропозиції ТОВ «МАЕСТРІА» (далі – Переможець торгів) додало файл «протокол випробувань кулька.pdf» в якому міститься відсканована копія Протоколу сертифікаційних випробувань продукції № 361-Х/23 від 24 серпня 2023 року, на який, зокрема, міститься посилання як на підставу видачі у Сертифікаті відповідності від 25.08.2023 №UA.021.00332-23. Таким чином, щодо даного питання Переможець торгів виконав вимоги Тендерної документації, а Північним офісом Держаудитслужби допущено помилку. Окрім цього, у Висновку моніторингу Північний офіс Держаудитслужби зазначає таке: «Також, відповідно до пункту 1 Розділу III Додатку 3 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену Таблицю 1 Додатку 3 ТД щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. На виконання вимоги пункту 1 Розділу III Додатку 3 до ТД, ТОВ «МАЕСТРІА» надано заповнену Таблицю 1 Додатку 3 від 09.04.2024 № 28 (файл «Додаток 3. Технічні характеристики.pdf» (далі – Таблиця 1). Однак, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МАЕСТРІА» в частині вимоги щодо пакування фарби для дорожньої розмітки білого кольору, зокрема, вимогою пункту 1 Розділу II Таблиці 1 Додатку 3 до ТД фарба має пакуватися у відра вагою від 10 до 30 кг. Проте, згідно наданої Таблиці 1, пакування фарби у відрах вагою від 30 кг, чим недотримано вимоги пункту 1 Розділу ІІ Таблиці 1 Додатку 3 до ТД.». Щодо даного питання зазначаємо, що значення пакування фарби «від 30 кг» входить у проміжок «від 10 до 30 кг». Окрім цього, у вільному публічному доступі відсутнні дані щодо наявності у даного виробника пакувань із фарбою вагою більше ніж 30 кілограм. Зважаючи на зазначене, КП «ШЕУ Оболонського району» дійшло висновку, що пропозиція Переможця торгів в даній частині відповідає вимогам тендерної документації, а й, відповідно, відсутні законні підстави відхилити його пропозицію. Також, Висновок моніторингу містить таке зауваження: «Крім того, відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 Таблиці 1 Додатку 3 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі має надати сертифікат якості (паспорт якості/посвідчення про якість), виданий виробником товару на катафот DPT 3 LED в захисному корпусі. Так, на виконання вимоги підпункту 5.1 пункту 5 Таблиці 1 Додатку 3 до ТД учасником надано сертифікат від 22.02.2016 № 1488-CPR-0174/W (далі – Сертифікат), в якому зазначено, що Сертифікат поширюється на будівельні вироби точкових світловідбиваючих елементів типу - DPT LED. Однак, наданий Сертифікат не поширюється на будівельні вироби точкових світловідбиваючих елементів типу DPT 3 LED, чим не виконано вимогу підпункту 5.1 пункту 5 Таблиці 1 Додатку 3 до ТД.». Переможець торгів у складі своєї пропозиції надав файл «сертифікат катафоти.pdf», який містить відскановану копію сертифікату від 22.02.2016 № 1488-CPR-0174/W (далі – Сертифікат) польською мовою та його нотаріально засвідчений переклад. Відзначаємо, що в оригінальному Сертифікаті польською мовою є перелік сертифікованих товарів, що включають – DPT2 i DPT2 Kotwione typu P3A, DPT3 typu P3A, DPT3 LED typu P3A, DPT360, SNIEZKA typu P3A. У той же час, у перекладі зазначається «DPT LED типу Р3А» замість значення «DPT3 LED typu P3A», тобто наявна описка при перекладі сертифікату (пропущена цифра). Наявність даної описки не впливає на можливість ідентифікації наявності сертифікату на катафот DPT3 LED та, відповідно, документи надані Переможцем торгів повністю відповідають вимогам тендерної документації в даній частині. Зважаючи на вищезазначене, КП «ШЕУ Оболонського району» вважає, що були відсутні підстави для відхилення пропозиції Переможця торгів згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент публікації (далі – Особливості). Таким чином, КП «ШЕУ Оболонського району» не погоджується з Висновком моніторингу, визначеним у ньому порушенням підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не вбачає законних підстав для виконання визначених Північним офісом Держаудитслужби зобов’язань щодо усунення порушень, а саме – припинення зобов’язань за договором. Додатки: - Сертифікат відповідності від 25.08.2023 №UA.021.00332-23. - Протокол сертифікаційних випробувань продукції № 361-Х/23 від 24 серпня 2023 року. - Сертифікат від 22.02.2016 № 1488-CPR-0174/W. - Додаток 3. Технічні характеристики вих.№28 від 09.04.2024.
2024-05-29 15:56:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МАЕСТРІА |
10 573 776,00
UAH з ПДВ
|
10 573 776,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МАЕСТРІА #40285104 |
Переможець |
10 573 776,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 14:28
|
Договір 220424-2.PDF | укладений |
23 квітня 2024 14:27
|