Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
З_24Т-020_30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)
Очікувана вартість
323 665,50 UAH
UA-2024-03-21-004021-a ● 58f24e298e8b49279230de7246eca4fc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Роман Хомляк +380322440063 roman.khomlyak@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:07 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 12:07 |
Очікувана вартість: | 323 665,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,02% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 пачка
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
25 пачка
Папір офісний А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
120 пачка
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон
120 пачка
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
200 штука
Папка-реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
100 штука
Папка-швидкозшивач А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
100 штука
Папка пластикова А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
100 штука
Папка-швидкозшивач А-4 з прозорим верхом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
10 штука
Папка «ВІТАЄМО»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
120 штука
Книга канцелярська, А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
30 штука
Щоденник недатований, А-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
100 штука
Блокнот А-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
150 пачка
Файли для документів А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1200 штука
Ручка кулькова автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
100 штука
Ручка гелева автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
50 штука
Ручка кулькова подарункова в футлярі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
150 штука
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
150 штука
Маркер текстовий, колір зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
150 штука
Маркер текстовий, колір жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
150 штука
Маркер текстовий, колір червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
150 штука
Маркер перманентний, колір чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
10 пачка
Набір маркерів Centropen для сухостиральних дошок або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
20 пачка
Плівка для ламінування, А-4, глянцева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 пачка
Плівка для ламінування, А-3, глянцева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 пачка
Обкладинка для брошурування, А-4, картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
150 пачка
Біндери, чорний колір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
100 пачка
Біндери, різнокольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
150 пачка
Біндери, чорний колір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
150 пачка
Скоба №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
150 пачка
Скоба №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
150 пачка
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
100 штука
Гумка для стирання Koh-I-Noor або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
150 штука
Скотч прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
150 штука
Скотч прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
250 штука
Олівець чорнографітний НВ з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
100 штука
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
20 штука
Набір настільний, обертальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
50 штука
Бокс для паперу, пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193700-5 — Коробки для паперів
150 штука
Клей-олівець Amos PVP або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30191000-4 — Офісне устаткування, крім меблів
150 штука
Клей канцелярський, ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30191000-4 — Офісне устаткування, крім меблів
100 штука
Пакет поліетиленовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 штука
Портфель пластиковий на блискавці, А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
50 штука
Лоток пластиковий для паперів, горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
80 штука
Лоток пластиковий для паперів, вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
10 пачка
Пружина пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
25 штука
Папка-планшет, А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, 79004, м. Львів, вул. І. Рубчака, 27.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 30 календарних днів з дати поставки товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 09:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 09:12 |
ТД_З_24Т-020_нова редакція.docx | |
29 березня 2024 09:12 |
Перелік змін,що вносяться_29.03.2024р.docx | |
26 березня 2024 13:31 |
Перелік змін,що вносяться.docx | |
21 березня 2024 11:20 |
Додаток №6 Опитувальник Контрагента - фізичної особи.xlsx | |
21 березня 2024 11:20 |
Додаток №7 Розрахунок приведеної вартості_товари_18.05.xlsx | |
21 березня 2024 11:20 |
Додаток №5 Опитувальник Контрагента - юридичної особи.xlsx | |
21 березня 2024 11:20 |
Додаток №4 Проєкт договору.docx |
29 березня 2024 09:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2024 09:12 |
ТД_З_24Т-020_нова редакція.docx
|
||||||
29 березня 2024 09:12 |
Перелік змін,що вносяться_29.03.2024р.docx
|
||||||
26 березня 2024 13:31 |
Перелік змін,що вносяться.docx
|
||||||
21 березня 2024 11:20 |
Додаток №6 Опитувальник Контрагента - фізичної особи.xlsx
|
||||||
21 березня 2024 11:20 |
Додаток №7 Розрахунок приведеної вартості_товари_18.05.xlsx
|
||||||
21 березня 2024 11:20 |
Додаток №5 Опитувальник Контрагента - юридичної особи.xlsx
|
||||||
21 березня 2024 11:20 |
Додаток №4 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін
Дата подання: 22 березня 2024 10:20
Дата відповіді: 25 березня 2024 13:47
Шавновий замовник, внесіть зміни в Додаток 3 позиція 18,19, 20. Колір в параметрах не відповідає кольору в найменуванні товару!
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Буде внесено зміни в тендерну документацію.
Уточнення та внесення змін
Дата подання: 22 березня 2024 10:38
Дата відповіді: 25 березня 2024 13:45
Доброго дня, Шавновий Замовник, вами в Додакту 3 до Тендерної документації в позиції 22 Набір маркерів Centropen для сухостиральних дошок, 2,5мм, 4 штуки в наборі, різнокольорові або еквівалент вказано "Колір на корпусі співпадає з кольором маркера". Маркер Centropen має білий корпус та ковпачок в колір маркеру, тобто цей товар не відповідає ваші вимозі Кольору корпус та кольору маркеру. Просимо внести зміни вказати "Колір ковпачку співпадає з кольором маркера" або зовсім прибрати дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Буде внесено зміни в тендерну документацію та прибрано дану вимогу.
Уточення та зміни
Дата подання: 26 березня 2024 15:01
Дата відповіді: 27 березня 2024 08:44
Шановний Замовник, в Додатку 3 Позиція 5,6,7,8 в назві маєть "колір асорті" у технічних вимога зазначаються конкретні кольори "блакитний, зелений, жовтий, фіолетовий, чорний, синій, червоний, сірий". Зараз в деяких виробників немає зазначених кольорів, а деякі зовсім відстутні в асортименті. Як правильно надавати учаснику пропозицію, якщо зазначеного вам кольору взагалі немає? Вказути тільки дотупні кольори? Або просимо зазначити у технічних вимогах колір асорті
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, надайте свою пропозицію із доступними кольорами на позиції 5.6.7.8.
Уточнення
Дата подання: 27 березня 2024 09:25
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:22
Щоденник недатований, А-5, матеріал бумвініл, штучна шкіра, 250-380 аркушів, синій колір. Уточніть будь ласка саме потрібено аркушів 250-380, бо це щоденники в яких 500-760 сторінок ? Не була допушена помилка в понятті аркуш та сторінка?
Відповідь: Шановний Учасник, мається на увазі 250-380 сторінок. Буде внесено зміни в тендерну документацію.
Зміни
Дата подання: 27 березня 2024 12:42
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:23
Просимо в позиції 22 Набір маркерів Centropen для сухостиральних дошок, 2,5мм, 4 штуки в наборі, різнокольорові або еквівалент, внести зміни так вказати "Набір маркерів Centropen для сухостиральних дошок, не менше 2,5мм, 4 штуки в наборі, різнокольорові або еквівалент"
Відповідь: Шановний Учасник, буде внесено зміни в тендерну документацію.
Зміни
Дата подання: 27 березня 2024 13:50
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:24
Просимо внести зміни в позицію 16 Ручка кулькова подарункова в футлярі, синя, корпус золотий, срібний, синій, а саме "Матеріал корпусу ручки пластиковий або металевий". Уточненя по кольору корпусу також вказутит в пропозиції тільки той колір який доступний?
Відповідь: Шановний Учасник, буде внесено зміни в тендерну документацію.
Уточнення
Дата подання: 27 березня 2024 14:40
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:24
В позиції 25 зазначений Колір "синій, чорний" обов'язково надавати пропозицію з цими дво кольорами чи можно пропонувати один з цих?
Відповідь: Шановний Учасник, в пропозиції можна запропонувати один з цих кольорів.
Уточнення, зміни
Дата подання: 27 березня 2024 14:44
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:24
Позиція 42 Потфель, зазначено формат А4, мається на у вазі для документів формату А4. Бо інколи виробники не зазначають саме формат А4 , так як мають біль розміри. Можете вказати "Формат підходить для документів формату А4"
Відповідь: Шановний Учасник, мається на у вазі для документів формату А4.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-21-004021-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:44994768
Дата подання: 25 квітня 2024 16:07
Вимога
Во вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2024 14:30
Шановний Учаснику!
Відповідно до п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 13.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до п.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тендерна пропозиція ТОВ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС", яка подана за процедурою «З_24Т-020_30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)», розглядалася на відповідність вимогам тендерної документації згідно з положеннями законодавства.
Законодавством передбачена можливість оскарження відкритих торгів, що відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням пунктів 55-67 Особливостей.
Відповідно до п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 13.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до п.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тендерна пропозиція ТОВ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС", яка подана за процедурою «З_24Т-020_30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари в асортименті)», розглядалася на відповідність вимогам тендерної документації згідно з положеннями законодавства.
Законодавством передбачена можливість оскарження відкритих торгів, що відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням пунктів 55-67 Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" |
269 640,15
UAH з ПДВ
|
269 640,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС" |
308 388,30
UAH з ПДВ
|
308 388,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
319 103,70
UAH з ПДВ
|
319 103,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ" #40526877 |
Відхилено |
269 640,15
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 15:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС" #44994768 |
Відхилено |
308 388,30
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 17:03
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
319 103,70
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 09:50
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій