Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2024-03-21-003567-a ● d6830c9f6e7a4fee80b9ccbe1e865918
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02143815 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3-А |
Контактна особа: |
Пахомова Наталія Вікторівна 380963647579 osvita_irpin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 15:28 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 15:28 |
Очікувана вартість: | 3 350 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3623 людина
Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та вихованців Ірпінської гімназії "Освіта" (Джерельце") (дошкільне відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 13:53 |
Порівняльна таблиця.docx | |
12 квітня 2024 13:53 |
ТД_Послуги їдалень_2 (нова редакція).docx | |
21 березня 2024 11:08 |
ТД_Послуги їдалень_2.docx |
12 квітня 2024 13:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2024 13:53 |
Порівняльна таблиця.docx
|
|||
12 квітня 2024 13:53 |
ТД_Послуги їдалень_2 (нова редакція).docx
|
|||
21 березня 2024 11:08 |
ТД_Послуги їдалень_2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо меню
Дата подання: 25 березня 2024 13:12
Дата відповіді: 28 березня 2024 08:52
Згідно ТД:
Учасник надає сезонне чотиритижневе меню гарячого харчування (гарячий обід) для учнів пільгових категорій, які мають бути розроблені відповідно за погодженням з територіальним (у Бучанському районі Київській області)
органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України (крім випадків, коли використовується меню, рекомендоване МОЗ) та зразки затверджених технологічних карток страв, що використовуються в запропонованому меню (на вибіркові страви).
Просимо деталізувати: 1) КИМ ПОВИННІ БУТИ затвердженІ технологічнІ картКИ страв, що використовуються в запропонованому меню? 2) Що означає "на вибіркові старави", тобто ці картки подавати не на всі страви із меню?
Крім цього деталізуємо, що у випадку ненадання конструктивної відповіді на питання т 25.03.24 року буде подано скаргу до АМКУ. Тому з метою неблокування закупівлі, просимо розглянути поставлені питання до 16 год 25 березня. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Стосовно Вашого першого запитання, повідомляємо наступне: технологічні картки затверджувався керівником підприємства, що надає послугу з харчування. Стосовно Вашого другого запитання, Замовник уточнює, що зразки затверджених технологічних карток страв, що використовуються в запропонованому меню (на вибіркові страви) надаються Учасником не на всі страви, а на вибір. Наприклад, на групи страв - одну чи декілька з перших страв, одну чи декілька з гарнірів, одну чи декілька з напоїв і т.д
щодо меню
Дата подання: 25 березня 2024 13:18
Дата відповіді: 27 березня 2024 15:08
Відповідно до вимог ТД передбачено: Учасник надає сезонне чотиритижневе меню гарячого харчування (гарячий обід) для учнів пільгових категорій, які мають бути розроблені відповідно за погодженням з територіальним (у Бучанському районі Київській області) органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України (крім випадків, коли використовується меню, рекомендоване МОЗ) та зразки затверджених технологічних карток страв, що використовуються в запропонованому меню (на вибіркові страви).Дана вимога є незаконною, оскільки
відповідно до п. 36 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305
«Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих
закладах оздоровлення та відпочинку»: «Примірне чотиритижневе сезонне меню та
асортимент буфету дозволено використовувати після погодження з територіальним
органом Держпродспоживслужби. Без такого погодження дозволено використовувати
меню, рекомендоване МОЗ». А відтак можна дійти висновку, що законодавство не
встановлює обов’язку погоджувати меню лише по місцю знаходження Замовника або по
іншому місцю на розсуд Замовника. Тобто, Учасник може надати у складі пропозиції меню,
погоджене будь-яким територіальним органом Держпродспоживслужби, враховуючи надані
однакові повноваження даним органам та вимоги чинного законодавства, які не визначають
територіальної компетенції органів Держпродспоживслужби щодо погодження меню при
участі у публічних закупівлі або надані послуг.
Аналогічна практика органу оскарження викладена у рішенні по закупівлі UA-2023-12-28-007469-a.
Просимо видалити вимогу про погодженням меню САМЕ з територіальним (у Бучанському районі Київській області) органом Держпродспоживслужби. Крім цього деталізуємо, що у випадку не розглдяду вимоги (видалення прив'язки до конкретного органу Держпродспоживслужби) 25.03.24 року буде подано скаргу до АМКУ. Тому з метою неблокування закупівлі, просимо розглянути поставлені питання до 16 год 25 березня. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Ваше звернення буде розглянуте у відповідності до встановленого законодавством порядку, зокрема, з урахуванням рішення органу оскарження щодо скарги, поданої за даним тендером та яка по суті стосується тих самих питань, що викладені у зверненні.Принагідно повідомляємо, що у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
щодо буфетної продукції
Дата подання: 12 квітня 2024 14:59
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:39
Зановнику, надання послуг буфету є правом учасника відповідно до вимог ТД, а не предметом закупівлі. При цьому потенційний учасник не буде надавати цих послуг, то чому він зобов'язаний надавати вам перелік буфетної продукції, затв. Держпродспоживслужбою? Пропишіть вимогу ТД таким чином, що даний перелік надають ті учасники, які будуть надавати буфетні послуги.
Просимо розглянути дану вимогу сьогодні до кінця робочого дня (так як на вихідних закінчується строк для оскарження). Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: у відповідності до технічних вимог тендерної документації, окрім послуг їдальні, учасник МОЖЕ забезпечити відповідною дозволеною постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 до реалізації в закладі освіти буфетною продукцією та забезпечити роботу буфету відповідним персоналом і обладнанням. Ціна послуг та буфетної продукції має включати в себе витрати на закупку продуктів, транспорт, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, тощо. Ціна послуг та буфетної продукції повинна включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі. Торговельна надбавка (націнка) повинна бути в межах, викладених у Розпорядженні Голови КОДА від 12.09.2012 р № 404 «Про встановлення граничних торговельних надбавок (націнок) на продукцію громадського харчування, що реалізується в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах» (зареєстровано в Головному управлінні юстиції Київської області 28 вересня 2012 року). У разі небажання здійснювати реалізацію буфетної продуцкції, учасник, відповідно і не повинен подавати затверджене меню на цю продукцію у складі своєї тендерної пропозиції. Достатньо надати лист-розяснення, що Учасник не планує здійснювати таку діяльність, тому і не надає меню. Тож, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни з такого питання до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-21-003567-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 22 квітня 2024 09:24
Вимога щодо скасування незконного рішення Замовника. Просимо розглянути до 23.04, так як в противному випадку нами буде подано скаргу до АМКУ
Опис у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2024-03-21-003567-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 24 квітня 2024 09:37
ЩОДО НАЯВНОСТІ ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Звертаємо увагу Замовника, що переможцем у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не було надано у спосіб, зазначений в Документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Визначення переможця відбулося 19.04, отже останнім четвертим днем для їх завантаження було 23.04.
Враховуючи наведене, Переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в 11 тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Додаємо аналогічне рішення АМКУ про відхилення. При цьому повідомляємо, що укладення договору із учасником з наявними невідповідностями (навіть у разі неоскарження в АМКУ даного рішення замовника) буде мати наслідком проведення моніторингу процедури закупівлі та або розірвання договору, або накладення на УО Замовника штрафу по ст.164-14 КУпАП (51 000 грн). Висновок по аналогічному моніторингу додається. Просимо прийняти рішення оперативно (сьогодні до 13 год) з метою неблокування процедури закупівлі в АМКУ. При цьому звертаємо увагу, що всі учасники закупівлі брали в ній участь з рельним наміром виконувати договір, а тому у разі здійснення Замовником оперативних дій (скасування рішення про визначення переможця та кваліфікації наступного учасника), договір може бути укладено та початися виконуватися вже 30.04
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи наведене, Переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в 11 тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Додаємо аналогічне рішення АМКУ про відхилення. При цьому повідомляємо, що укладення договору із учасником з наявними невідповідностями (навіть у разі неоскарження в АМКУ даного рішення замовника) буде мати наслідком проведення моніторингу процедури закупівлі та або розірвання договору, або накладення на УО Замовника штрафу по ст.164-14 КУпАП (51 000 грн). Висновок по аналогічному моніторингу додається. Просимо прийняти рішення оперативно (сьогодні до 13 год) з метою неблокування процедури закупівлі в АМКУ. При цьому звертаємо увагу, що всі учасники закупівлі брали в ній участь з рельним наміром виконувати договір, а тому у разі здійснення Замовником оперативних дій (скасування рішення про визначення переможця та кваліфікації наступного учасника), договір може бути укладено та початися виконуватися вже 30.04
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-21-003567-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 25 березня 2024 19:55
Дата подання: 25 березня 2024 19:55
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2024 15:47
Рішення від 27.03.2024 № 5509.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 15:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2024 № 6154.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 16:20
Рішення від 05.04.2024 № 6154.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2024 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: На вимогу органу оскарження, уповноваженою особою Замовника було внесено зміни до тендерної документації
Номер скарги: UA-2024-03-21-003567-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ:30272434
Дата подання: 02 травня 2024 11:15
Дата подання: 02 травня 2024 11:15
Скарга на дії замовника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2024 16:00
Рішення від 06.05.2024 № 7949.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 15:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2024 № 8512.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 14:52
рішення від 14.05.2024 № 8512.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 12:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2024 №8512-р/пк-пз, рішення Замовника скасовано
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2024 10:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
2 840 000,00
UAH
|
2 733 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
3 072 000,00
UAH
|
3 005 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
3 253 680,00
UAH
|
3 027 968,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #30272434 |
Рішення скасоване |
2 733 000,00
UAH
|
26 квітня 2024 15:32
|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #30272434 |
Відхилено |
2 733 000,00
UAH
|
26 квітня 2024 15:33
|
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Рішення скасоване |
3 005 000,00
UAH
|
20 травня 2024 09:59
|
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Очікує рішення |
3 005 000,00
UAH
|
20 травня 2024 09:59
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 22 травня 2024 08:35 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відовідно до протоколу від 21.05.2024 №50 |
Документи:
22 травня 2024 08:36
|
Електронний підпис |
22 травня 2024 08:35
|
протокол 50.pdf |
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 червня 2024 08:53 |
Кінець періоду оскарження: | 18 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 18 червня 2024 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | протокол №50 від 21.05.2024 |
Документи:
07 червня 2024 08:53
|
Електронний підпис |
07 червня 2024 08:49
|
протокол 50.pdf |