Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2024-03-21-002594-a ● 71ee2d5c531e4f4282d4d26793ce064f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНИЦІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО" СОЛОНИЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33337766 |
Місцезнаходження: | 62370, Україна , Харківська обл., смт Солоницівка, вулиця Слобожанська, будинок 27 |
Контактна особа: |
Гаманенко Лілія Іванівна +380576372310 kpspts2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 12:26 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 12:26 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 банка
Емаль біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62370, Україна, Харківська область, смт.Солоницівка, вул. Слобожанська, буд. 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
95 банка
Емаль зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62370, Україна, Харківська область, смт.Солоницівка, вул. Слобожанська, буд. 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
95 банка
Емаль синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62370, Україна, Харківська область, смт.Солоницівка, вул. Слобожанська, буд. 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
95 банка
Емаль жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62370, Україна, Харківська область, смт.Солоницівка, вул. Слобожанська, буд. 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
95 банка
Емаль червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62370, Україна, Харківська область, смт.Солоницівка, вул. Слобожанська, буд. 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
220 банка
Емаль сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62370, Україна, Харківська область, смт.Солоницівка, вул. Слобожанська, буд. 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
95 банка
Емаль фіолетова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62370, Україна, Харківська область, смт.Солоницівка, вул. Слобожанська, буд. 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
20 банка
Емаль чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62370, Україна, Харківська область, смт.Солоницівка, вул. Слобожанська, буд. 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 14:30 |
Проект договору (нова редакція).docx | |
25 березня 2024 14:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
21 березня 2024 10:31 |
Тендерна документація.docx | |
21 березня 2024 10:31 |
Проект договору.docx |
25 березня 2024 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2024 14:30 |
Проект договору (нова редакція).docx
|
|||
25 березня 2024 14:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
21 березня 2024 10:31 |
Тендерна документація.docx
|
|||
21 березня 2024 10:31 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 16:45
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:10
У п.2.2. зазначено, що Постачальник повинен передати Замовнику товар, якість якого відповідає умовам цього Договору шляхом надання накладної на товар та всю супровідну документацію на товар згідно з вимогами чинного законодавства.
Накладна на товар не є належним, що підтверджує якість товару. Видаткова накладна – це первинний документ, який підтверджує факт отримання/передачі товарів з переліком товару, що поставляється. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву у виробників (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Просимо внести наступні зміни привести у п.2.2. проєкту договору:
2.2. Постачальник повинен передати Замовнику товар, якість якого відповідає умовам цього Договору шляхом надання документу, що підтверджує якість на товар та всю супровідну документацію на товар згідно з вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 16:45
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:13
У п.3.2. зазначено, що Ціна товару включає вартість транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, доставку на склад Замовника, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником. Вартість тари, упаковки, маркування за цим Договором, а також всі інші витрати, пов'язані із поставкою товару, включаються в загальну ціну товару.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. Просимо виключити «страхування» з п.3.2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 16:46
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:15
У п.4.2. зазначено, що У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Шановний Замовник, редакція пункту 4.2, що міститься у договорі не дає чіткого розуміння строків оплати товару, адже Замовник може оплатити поставлений товар до кінця бюджетного року чи в будь-якому іншому періоді, якщо ним, до прикладу, не вжито відповідних заходів для отримання бюджетного фінансування, не зареєстровано видаткову накладну в органах казначейства у строки та порядку, визначені для такого виду накладних, тощо. Тобто договір не містить чіткого строку оплати, що порушує один із основних принципів договірних відносин, а саме «рівність сторін». В умовах складної економічної ситуації, а також стрімкого росту цін, Постачальник опиняється у невизначеному становищі у зв'язку із нерозумінням який саме строк виконання Замовником основного зобов'язання за договором (оплати поставленого Товару. Крім того, Замовник не є бюджетною установою, а є комунальним підприємством, що проводить відповідну діяльність, та може здійснювати оплату й власними коштами.
Враховуючи вище викладене прошу внести наступні зміни до п.4.2.:
4.2. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника розрахунок за поставлений товар здійснюється не протягом 7 банківських днів, з кінцевої дати проведення розрахунку згідно п.4.1 договору.
Крім того, просимо підтвердити наявність виділеного (затвердженого) фінансування за бюджетні кошти для закупівлі предмету закупівлі на момент оголошення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рішенням LХХII сесії Солоницівської селищної ради VІІІ скликання передбачено фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.Закупівля товару за власні кошти не передбачена.Тому п.4.2.залишаємо без змін.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 16:46
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:16
У п.6.3.2. зазначено, що Забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам якості діючих стандартів. У разі поставки неякісної продукції Постачальник повинен за свій рахунок замінити її на відповідний якісний товар у термін, визначений Замовником.
Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Також у тендерній документації зазначено, що продукція має бути виготовлена за ТУ (Додаток 3 тендерної документації). Просимо привести у відповідність до ТД п.6.3.2 проєкту договору:
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 16:47
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:17
У п.6.3.2. зазначено, що Забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам якості діючих стандартів. У разі поставки неякісної продукції Постачальник повинен за свій рахунок замінити її на відповідний якісний товар у термін, визначений Замовником.
Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Також у тендерній документації зазначено, що продукція має бути виготовлена за ТУ (Додаток 3 тендерної документації). Просимо привести у відповідність до ТД п.6.3.2 проєкту договору:
6.3.2. Забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам якості ТУ. У разі поставки неякісної продукції Постачальник повинен за свій рахунок замінити її на відповідний якісний товар у термін, визначений Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 16:47
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:18
Замовник визначає наступні штрафні санкції за порушення умов договору:
«8.2. У разі не поставки, несвоєчасної поставки товару або недопоставки товару, Постачальник сплачує неустойку у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період за який сплачується неустойка, від суми не поставленого, недопоставленого чи не поставленого в строк, визначений даним договором, товару за кожний день прострочки.
8.3. При невиконанні Постачальником умов щодо заміни неякісної продукції, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період за який сплачується пеня, від вартості неякісної продукції».
Умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція, що передбачена у пунктами 8.2 та 8.3 є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також умови договору передбачають відповідальність лише для Постачальника, що звужує коло його прав та ставить у нерівне правове положення із Замовником. Наявність у кредитора можливості стягувати із боржника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання боржника виконувати основне зобов`язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для боржника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків кредитором. Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 06.11.2018 у справі № 913/89/18, від 04.12.2018 у справі № 916/65/18, від 03.07.2019 у справі №917/791/18, від 22.10.2019 у справі № 904/5830/18.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення.
До прикладу, відповідно до абз.1-2 ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Просимо передбачити штрафні санкції відповідно до вимог ст.231 ГК України, а саме:
8.2. У разі не поставки, несвоєчасної поставки товару або недопоставки товару, Постачальник сплачує пеню 0,1% від вартості непоставленого вчасно товару, а за прострочення поставки понад 30 днів - штраф у розмірі 7% від вартості товару, поставка якого прострочена, додатково.
8.3. При невиконанні Постачальником умов щодо заміни неякісної продукції, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 20% від вартості незаміненої неякісної продукції».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до проекту договору.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 22 березня 2024 16:48
Дата відповіді: 25 березня 2024 10:19
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 - ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо наступну редакцію п.9.2 проєкту договору:
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії
обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 - ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до проекту договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-21-002594-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770500032
Дата подання: 04 квітня 2024 13:16
Причини дискваліфікації.
Шановний замовнику, просимо уточнити причини дискваліфікації.
Вами зазначено, що Учасник не надав етикетку на кожну одиницю продукцію. Звертаємо Вашу увагу на те, що надана учасником "ФОП Шаповал В.М." етикетка у файлі : "етикетка Fantazia.jpg" є універсальною для усіх фарб ТМ Fantazia емалей ПФ-115. Банка - з літографією, а інформація щодо ваги, дати виготовленнія, партії та кольору зазначається на стікері окремо на кришці (та кольоровою точкою) на банці фарби. Звертаємо Вашу увагу на те, що так зазначається в УСІХ виробників лакофарбової продуцкції. Замовником не було зазначено, щодо необхідості надання фото саме банки, з уточненням кольорів, а була зазначена вимога виключно, щодо етикетки на продукції (яка є ідентичною для всіх кольорів).
Просимо дотримуватися принців прозорості та скасувати рішення про дискваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
Вами зазначено, що Учасник не надав етикетку на кожну одиницю продукцію. Звертаємо Вашу увагу на те, що надана учасником "ФОП Шаповал В.М." етикетка у файлі : "етикетка Fantazia.jpg" є універсальною для усіх фарб ТМ Fantazia емалей ПФ-115. Банка - з літографією, а інформація щодо ваги, дати виготовленнія, партії та кольору зазначається на стікері окремо на кришці (та кольоровою точкою) на банці фарби. Звертаємо Вашу увагу на те, що так зазначається в УСІХ виробників лакофарбової продуцкції. Замовником не було зазначено, щодо необхідості надання фото саме банки, з уточненням кольорів, а була зазначена вимога виключно, щодо етикетки на продукції (яка є ідентичною для всіх кольорів).
Просимо дотримуватися принців прозорості та скасувати рішення про дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2024 12:46
Шановний Учаснику!Надаємо пояснення щодо дискваліфікації Вашої тендерної пропозиції. Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає, що в тендерній документації, серед іншого, повинні міститися такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до п.1 ст.23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.Відповідно до частини 3.ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Однією з технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник визначив у вимогах до предмета закупівлі,зокрема, колір товару. Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» передбачена вимога: « Учасник повинен у складі пропозиції надати фото або копію або зразок етикеток на кожну одиницю товару, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, гарантійний термін зберігання, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція. Фото або копія або зразок етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення.» Отже, Учасник має надати фото або копію або зразок етикеток на кожну одиницю товару, яка пропонується Учасником (8 найменувань товару), тим самим підтвердити цю вимогу, проте Учасник надав тільки одну етикетку (Не зрозуміло саме на яку одиницю товару). У разі неможливості виконати подібні умови тендерної документації Учаснику слід було звернутись до Замовника з вимогою щодо внесення змін до тендерної документації на етапі періоду уточнень/оскаржень.Зазначаємо, що Учасник надав підписаний та завірений Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», тим самим погодившись з її умовами. Отже, відповідно до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями, Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
144 996,00
UAH з ПДВ
|
144 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" |
182 134,50
UAH з ПДВ
|
162 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" |
162 688,80
UAH з ПДВ
|
162 688,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" |
169 994,40
UAH з ПДВ
|
166 994,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
196 230,00
UAH з ПДВ
|
196 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД" |
209 349,00
UAH з ПДВ
|
209 349,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
229 876,50
UAH з ПДВ
|
229 876,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
233 280,00
UAH з ПДВ
|
233 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЛАКОФАРБОВИЙ ЗАВОД "СПЕКТР" |
236 088,05
UAH з ПДВ
|
236 088,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2770500032 |
Відхилено |
144 996,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 12:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 11:14
|
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" #34392042 |
Відхилено |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 09:01
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" #41988858 |
Відхилено |
162 688,80
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 09:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 10:31
|
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" #44842704 |
Переможець |
166 994,40
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 13:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 10:41
|
Додаткова угода №1 до договору № 1 Ф/24 від 24.04.2024 року | зміни до договору |
25 квітня 2024 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 10:18
|
Договір | укладений |
25 квітня 2024 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 1 Ф/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |