Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення для офтальмології
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2024-03-21-002261-a ● 0a57a4251fa2496880a247ad094bc6fa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984624 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Євгенія Попова +380980706521 popova.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33730000-6: Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
Нiж ClearCut Sideport зiгнутий з подвiйною заточкою 1,2 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
НК 024:2023: 46741 — Офтальмологічний ніж одноразового використання
60 штука
Ніж-кератом ClearCut S 2,75 мм. стерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
НК 024:2023: 46741 — Офтальмологічний ніж одноразового використання
60 штука
Офтальмохiрургiчний вiскоеластичний матерiал 0,50 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
НК 024:2023: 36108 — Набір для заміщення водянистої вологи/рідини склоподібного тіла ока
60 штука
Розчин для iригацiї ока
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
НК 024:2023: 37207 — Рідина для іригації під час проведення хірургічної/медичної процедури
60 штука
Комплект , з системою активної іригації, зі збалансованим мікронаконечником Bevel Up Ultra 0.9 мм, 30 градусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
НК 024:2023: 45150 — Офтальмологічний хірургічний набір, який не містить лікувальних засобів, одноразового використання
60 штука
Картридж стерильний для імплантації інтраокулярних лінз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
НК 024:2023: 47726 — Картридж для введення інтраокулярної лінзи
20 штука
Пов’язка гідрогелева з метилурацилом, розмір 10*12 см, товщина 2мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
НК 024:2023: 47765 — Пов'язка на рану гідрогелева стерильна антибактеріальна
20 штука
Пов’язка гідрогелева з лідокаіном, розмір 10*12 см, товщина 2мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
НК 024:2023: 47765 — Пов'язка на рану гідрогелева стерильна антибактеріальна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються згідно з рахунками на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу 10 (десять) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 10:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 10:18 |
Титул.pdf | |
21 березня 2024 10:18 |
Тендерна документація Вир.мед.призн.для офтальмології.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2
Дата подання: 22 березня 2024 09:56
Дата відповіді: 22 березня 2024 12:55
Доброго дня шановний Замовник. Відповідно до якого нормативно правового документу учасник повинен підтвердити відповідність медико-технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого Учасником товару згідно Дод 2 ТД?
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Тому, потенційний учасник підтверджує відповідність запропонованого товару технічним вимогам, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Тому, потенційний учасник підтверджує відповідність запропонованого товару технічним вимогам, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
невідповідність товару предмету закупівлі заявленому коду ДК
Дата подання: 22 березня 2024 16:15
Дата відповіді: 25 березня 2024 19:06
Шановний Замовник!
Предмет Вашої закупівлі зазначено : ДК 021:2015 - 33730000-6 - Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи.
Серед товарів є гідрогелеві пов'язки.
В каталозі Prozzoromarket ці пов'язки зареєстровані під кодом 33140000-3 Медичні матеріали.
Прошу підтвердити (пояснити) приналежність даного товару (за п. 7 та п. 8 Додатку 2 до тендерної документації) саме до офтальмологічних виробів, що закуповуються за ДК 021:2015 - 33730000-6 - Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи або прибрати дані позиції товару з переліку необхідних до закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора!
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне:
Предмет закупівлі формується на підставі річного плану закупівель Замовника.
Перелік товарів, який закуповується Замовником згідно річного плану підпадає під ДК 021:2015 - 3373000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне:
Предмет закупівлі формується на підставі річного плану закупівель Замовника.
Перелік товарів, який закуповується Замовником згідно річного плану підпадає під ДК 021:2015 - 3373000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи
лист
Дата подання: 25 березня 2024 11:31
Дата відповіді: 25 березня 2024 19:08
Шановний Замовнику! Доводимо до відома, що вимога, зазначена в Додатку № 2 до тендерної документації, містить дискримінаційні вимоги, а саме:
Додаток 2 інформації про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Пункт 6: 6. Можливість поставки товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні. У разі надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів) додатково надається авторизаційний лист від виробника чи заявника держаної реєстрації.
Таким чином, вимагаючи надання цього гарантійного листа від виробника, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів. При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання обладнання може бути декілька. Крім того є таки Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даного товару, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника.
Також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами.
Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не один раз зустрічається у тендерній документації Вашої лікарні та внесена для того, щоб лобіювати інтереси Замовника. Якщо Ви відмовитесь вносити відповідні зміни, то ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ а також повідомити інші державні установи і процедура закупівлі буде призупинена.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, щодо дискримінаційних вимог, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а також, згідно статті 22 вказаного Закону Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток 2 інформації про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета до тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, але в додатку вказане попередження: «У разі, якщо у Додатку 2 до Тендерної документації містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Надання потенційним учасником оригіналу листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження офіційно підтверджені та поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання.
Отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі виробів медичного призначення, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) виробів медичного призначення, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів.
Слід зазначити, що виробники виробів медичного призначення, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
На нашу думку, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію та відповідають їх вимогам.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано, якісно та вчасно, поставляти вироби медичного призначення, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Розглянувши Вашу вимогу, щодо дискримінаційних вимог, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, а також, згідно статті 22 вказаного Закону Замовник зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Додаток 2 інформації про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета до тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, але в додатку вказане попередження: «У разі, якщо у Додатку 2 до Тендерної документації містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Надання потенційним учасником оригіналу листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження офіційно підтверджені та поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, у зазначеній кількості та зазначених термінах постачання.
Отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі виробів медичного призначення, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) виробів медичного призначення, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів.
Слід зазначити, що виробники виробів медичного призначення, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
На нашу думку, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію та відповідають їх вимогам.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано, якісно та вчасно, поставляти вироби медичного призначення, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Необґрунтована вимога підтвердження еквівалентності (схвалення) товару
Дата подання: 25 березня 2024 16:57
Дата відповіді: 26 березня 2024 12:06
Крім інших перелічених вимог, дискримінаційною та необґрунтованою є вимога за п.4. Додатку 2:
«4. У разі надання еквіваленту учасник повинен надати підтвердження відповідності еквівалентним вимогам замовника, а саме: гарантійний лист від уповноваженого представника Alcon в Україні, що підтверджує їх ЕКВІВАЛЕНТНІСТЬ оригінальним медичним виробам та СХВАЛЕНІ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ з відповідним обладнанням та витратними матеріалами Alcon.»
1. Оскільки вищевказана вимога в такій редакції застосовується до всіх товарів закупівлі, прохання уточнити яким чином схвалення Alcon як виробником офтальмологічних медичних виробів розповсюджується на не офтальмологічні медичні вироби - гідрогелеві пов'язки, що не виробляються компанією Alcon?
2. Якщо ж ця вимога стосується лише офтальмологічних виробів, і не стосується гідрогелевих пов’язок, то прохання внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. У відповідь на Ваше питання надаємо роз’яснення стосовно п. 4 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги п. 4 Додаток 2 інформації про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета до тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, але в додатку вказане попередження: «У разі, якщо у Додатку 2 до Тендерної документації містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент».
Предмет закупівлі - Нiж ClearCut Sideport зiгнутий з подвiйною заточкою 1,2 мм, Ніж-кератом ClearCut S 2,75 мм. Стерильний, Офтальмохiрургiчний вiскоеластичний матерiал 0,50 мл, Розчин для iригацiї ока, Комплект , з системою активної іригації, зі збалансованим мікронаконечником Bevel Up Ultra 0.9 мм, 30 градусів, Картридж стерильний для імплантації інтраокулярних лінз, Пов’язка гідрогелева з метилурацилом, розмір 10*12 см, товщина 2мм, Пов’язка гідрогелева з лідокаіном, розмір 10*12 см, товщина 2мм виробляються декількома виробниками, а не однією компанією-виробником. Відповідно підтвердження еквівалентності предмету закупівлі за сукупністю товарів, їх функціональному призначенню може здійснювати не один виробник.
Підтвердження еквівалентності оригінальним медичним виробам та схвалення для використання з відповідним обладнанням та витратними матеріалами пов’язано із тим, що почастішали випадки постачання з боку недобросовісних учасників неоригінальних, неякісних, фальсифікованих виробів медичного призначення, що ставить під загрозу роботу лікарні та життя пацієнтів.
Вимоги п. 4 Додаток 2 інформації про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета до тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, але в додатку вказане попередження: «У разі, якщо у Додатку 2 до Тендерної документації містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент».
Предмет закупівлі - Нiж ClearCut Sideport зiгнутий з подвiйною заточкою 1,2 мм, Ніж-кератом ClearCut S 2,75 мм. Стерильний, Офтальмохiрургiчний вiскоеластичний матерiал 0,50 мл, Розчин для iригацiї ока, Комплект , з системою активної іригації, зі збалансованим мікронаконечником Bevel Up Ultra 0.9 мм, 30 градусів, Картридж стерильний для імплантації інтраокулярних лінз, Пов’язка гідрогелева з метилурацилом, розмір 10*12 см, товщина 2мм, Пов’язка гідрогелева з лідокаіном, розмір 10*12 см, товщина 2мм виробляються декількома виробниками, а не однією компанією-виробником. Відповідно підтвердження еквівалентності предмету закупівлі за сукупністю товарів, їх функціональному призначенню може здійснювати не один виробник.
Підтвердження еквівалентності оригінальним медичним виробам та схвалення для використання з відповідним обладнанням та витратними матеріалами пов’язано із тим, що почастішали випадки постачання з боку недобросовісних учасників неоригінальних, неякісних, фальсифікованих виробів медичного призначення, що ставить під загрозу роботу лікарні та життя пацієнтів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Абакумова Олена Валеріївна |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Абакумова Олена Валеріївна #2397100304 |
Переможець |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 09:33
|
Додаткова угода 1 від 18.04.24 дог.123 від 04.04.24.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 08:44
|
Дог. 123 від 04.04.24 ФОП Абакумова О.В. Вир.мед.пр.для офтальмології.pdf | укладений |
04 квітня 2024 08:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно підпункту 1 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та на підставі підпункту 1) пункту 11.2 Договору № 123 від 04.04.2024 року, зменшити суму Договору на 552 000,00 грн. та викласти підпункт 3.1 в наступній редакції: «Ціна Договору становить 8 000,00 (Вісім тисяч гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Ціна договору включає вартість пакування товару, завантаження, доставки та розвантаження.» |
Номер договору про закупівлю: | 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |