Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 12112) Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б, приміщення 1
Очікувана вартість
14 375 926,00 UAH
UA-2024-03-21-001703-a ● 7d58e086475946e4bdff47421556608b
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43882751 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б |
Контактна особа: |
Марина Гришко +380567199152 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 11:16 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 11:16 |
Очікувана вартість: | 14 375 926,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 12112) Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б, приміщення 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52010, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), але з урахуванням Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 09:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 09:55 |
Додаток 2.docx | |
21 березня 2024 09:55 |
Тендерна документація.docx | |
21 березня 2024 09:55 |
Експертний звіт.pdf | |
21 березня 2024 09:55 |
Додаток 5.docx | |
21 березня 2024 09:55 |
Додаток 6.docx | |
21 березня 2024 09:55 |
Додаток 1.docx | |
21 березня 2024 09:55 |
Додаток 4.docx | |
21 березня 2024 09:55 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-21-001703-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:39086059
Дата подання: 09 квітня 2024 17:40
Відхилення пропозиції
Уповноваженою особою відділу з питань будівництва, містобудування, архітектури та містобудівного кадастру Слобожанської селищної ради прийняте протокольне рішення від 08.04.2024 в закупівлі робіт «Реконструкція захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 12112) Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б, приміщення 1» UA-2024-03-21-001703-a, яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній пропозиції відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
В описовій частині рішення зазначено підставу відхилення в якій вказано, що ТОВ «СК «Стройінвест» не підтвердив наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган.
ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» завантажило в електронну систему закупівель довідку щодо товару, який підлягає локалізації від 05.04.2024 № 01/110-1/2024 (файл «Довідка щодо локалізації та сертифікати.pdf»), де зазначено, що після виконання робіт Замовник набуває у власність наступний товар:
- Ящик із знижувальним трансформатором 250 кВА, 220/12В, IP30 ЯТП-0,25;
- Насосна установка ’WILO’ в комплекті DrainLift SANI-L.12T/1;
- Ящик із знижувальним трансформатором 220/36В, IP31.
Однак, в підсумковій відомості ресурсів (файл «16.Кошторис.pdf.p7s.zip») зазначений Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4, що не відповідає інформації, зазначеній в довідці про товар, який підлягає локалізації.
Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації передбачено використання товару «Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4», який нами було включено до підсумкової відомості ресурсів. Даний товар було включено Замовником до тендерної документації всупереч відсутності вказаного товару в реєстрі локалізованих товарів за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?yearCreated=2022&yearCreated=2023&yearCreated=2024&text=%D0%AF%D1%89%D0%B8%D0%BA+%D0%B7+%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC+%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BC,+250+%D0%BA%D0%92%D0%90,+220/36%D0%92
У зв’язку з відсутністю товару «Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4» в реєстрі локалізації за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/search/products, який веде Уповноважений орган, ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не мало змоги підтвердити локалізацію саме конкретного товару. Таким чином, файл «Довідка щодо локалізації та сертифікати.pdf» від 05.04.2024 № 01/110-1/2024 не містить інформації щодо товару «Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4».
Керуючись вищевикладеним, рішення уповноваженої особи замовника Марини Гришко, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, є неправомірним, необґрунтованим та прийняте з порушення основоположним норм Закону України «Про публічні закупівлі». З метою уникнення нашого звернення до Антимонопольного комітету для відновлення наших прав порушених внаслідок прийняття незаконного рішення просимо скасувати протокольне рішення від 08.04.2024 та оголосити нас переможцем закупівлі UA-2024-03-21-001703-a або відмінити закупівлю та оголосити нову, склавши тендерну документацію у відповідності до норм чинного законодавства, а саме, передбачити вимоги підтвердження локалізації товарів виключного тих, які є в реєстрі локалізації.
Розгорнути
Згорнути
В описовій частині рішення зазначено підставу відхилення в якій вказано, що ТОВ «СК «Стройінвест» не підтвердив наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган.
ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» завантажило в електронну систему закупівель довідку щодо товару, який підлягає локалізації від 05.04.2024 № 01/110-1/2024 (файл «Довідка щодо локалізації та сертифікати.pdf»), де зазначено, що після виконання робіт Замовник набуває у власність наступний товар:
- Ящик із знижувальним трансформатором 250 кВА, 220/12В, IP30 ЯТП-0,25;
- Насосна установка ’WILO’ в комплекті DrainLift SANI-L.12T/1;
- Ящик із знижувальним трансформатором 220/36В, IP31.
Однак, в підсумковій відомості ресурсів (файл «16.Кошторис.pdf.p7s.zip») зазначений Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4, що не відповідає інформації, зазначеній в довідці про товар, який підлягає локалізації.
Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації передбачено використання товару «Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4», який нами було включено до підсумкової відомості ресурсів. Даний товар було включено Замовником до тендерної документації всупереч відсутності вказаного товару в реєстрі локалізованих товарів за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?yearCreated=2022&yearCreated=2023&yearCreated=2024&text=%D0%AF%D1%89%D0%B8%D0%BA+%D0%B7+%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC+%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BC,+250+%D0%BA%D0%92%D0%90,+220/36%D0%92
У зв’язку з відсутністю товару «Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4» в реєстрі локалізації за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/search/products, який веде Уповноважений орган, ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» не мало змоги підтвердити локалізацію саме конкретного товару. Таким чином, файл «Довідка щодо локалізації та сертифікати.pdf» від 05.04.2024 № 01/110-1/2024 не містить інформації щодо товару «Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4».
Керуючись вищевикладеним, рішення уповноваженої особи замовника Марини Гришко, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, є неправомірним, необґрунтованим та прийняте з порушення основоположним норм Закону України «Про публічні закупівлі». З метою уникнення нашого звернення до Антимонопольного комітету для відновлення наших прав порушених внаслідок прийняття незаконного рішення просимо скасувати протокольне рішення від 08.04.2024 та оголосити нас переможцем закупівлі UA-2024-03-21-001703-a або відмінити закупівлю та оголосити нову, склавши тендерну документацію у відповідності до норм чинного законодавства, а саме, передбачити вимоги підтвердження локалізації товарів виключного тих, які є в реєстрі локалізації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2024 08:47
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Абзацом третім пункту 5.1 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
На виконання вищезазначеного, замовником у Додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» були надані відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін, які є складовою робочого проекту «Реконструкція захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 12112) Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б, приміщення 1», який отримав позитивний Експертний звіт.
За нормами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, встановлює Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
До повноважень замовника не належить перевірка наповнюваності переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган, до проведення процедури закупівлі.
На виконання вимог підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює перевірку наявності запропонованого учасником товару в переліку із відповідним ступенем локалізації.
Станом на дату відхилення тендерної пропозиції запропонований ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» товар – Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4 був відсутній в переліку із відповідним ступенем локалізації.
Крім того, зазначивши в довідці щодо товару, який підлягає локалізації від 05.04.2024 № 01/110-1/2024 інший товар – Ящик із знижувальним трансформатором 220/36В, IP31, який учасник не планував встановлювати під час виконання робіт, але який був наявний в переліку із відповідним ступенем локалізації, ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» свідомо надав недостовірну інформацію, що також може мати негативні наслідки.
Беручи до уваги вищенаведене порушення, замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ».
Звертаємо увагу, що всі дії замовника під час проведення закупівлі: Реконструкція захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 12112) Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б, приміщення 1 (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) були здійснені відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей з дотриманням принципів проведення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону.
При цьому, якщо учасник вважає, що його права та охоронювані законом інтереси з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, були порушені, він не обмежений у своєму праві звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Абзацом третім пункту 5.1 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
На виконання вищезазначеного, замовником у Додатку 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» були надані відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін, які є складовою робочого проекту «Реконструкція захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 12112) Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б, приміщення 1», який отримав позитивний Експертний звіт.
За нормами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, встановлює Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
До повноважень замовника не належить перевірка наповнюваності переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган, до проведення процедури закупівлі.
На виконання вимог підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює перевірку наявності запропонованого учасником товару в переліку із відповідним ступенем локалізації.
Станом на дату відхилення тендерної пропозиції запропонований ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» товар – Ящик з понижувальним трансформатором, 250 кВА, 220/36В, IP30 ЯТП-0,25 220/36-3 36 УХЛ4 був відсутній в переліку із відповідним ступенем локалізації.
Крім того, зазначивши в довідці щодо товару, який підлягає локалізації від 05.04.2024 № 01/110-1/2024 інший товар – Ящик із знижувальним трансформатором 220/36В, IP31, який учасник не планував встановлювати під час виконання робіт, але який був наявний в переліку із відповідним ступенем локалізації, ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» свідомо надав недостовірну інформацію, що також може мати негативні наслідки.
Беручи до уваги вищенаведене порушення, замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ».
Звертаємо увагу, що всі дії замовника під час проведення закупівлі: Реконструкція захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 12112) Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б, приміщення 1 (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) були здійснені відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей з дотриманням принципів проведення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону.
При цьому, якщо учасник вважає, що його права та охоронювані законом інтереси з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, були порушені, він не обмежений у своєму праві звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ |
13 668 877,38
UAH з ПДВ
|
13 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
13 936 384,62
UAH з ПДВ
|
13 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій