Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка спеціальна демісезонна, вид 1
Очікувана вартість
11 720 000,00 UAH
UA-2024-03-20-012782-a c6124e2ea4eb40e48ddc93a89fcfd4bb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Ірина Вячеславівна

380444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Камінська Ірина Вячеславівна
380444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2024 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 11 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 351600 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штука
Куртка спеціальна демісезонна, вид 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2024
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 351600 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проведення випробувань у готовому виробі
Дата подання: 26 березня 2024 11:06
Дата відповіді: 27 березня 2024 17:33
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення щодо проведення випробувань в готовому виробі показників текстильної застібки для куртки спеціальної демісезонної вид 1 згідно п. 1 Переліку 13 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації за показниками питоме зусилля розшарування , питоме зусилля розшарування після прання, питоме зусилля розшарування після 10000 циклів закриття/відкриття, зміна лінійних розмірів після мокрих обробок (за основою, за утоком). Адже за діючими методиками випробувань для визначення вищенаведених показників розмір зразків має становити не менш ніж 3 м текстильної застібки, що унеможливлює проведення випробувань на зразках, які використані в готових виробах, бо довжини текстильної застібки шириною 25 мм для застібання хлястиків по низу рукавів не перевищують довжину 115 мм і для фіксації козирка капюшона не перевищують довжину 33м; довжини текстильної застібки «петлі» шириною 50 мм для кріплення погона на борті лівої пілочки не перевищують 105 мм, довжина текстильної застібки «петлі» для кріплення нарукавних знаків та знімних планшетів на кишенях рукавів шириною 100 мм не перевищують 135 мм. Крім того, вищенаведені показники визначаються для зразків текстильної застібки, які складаються з «петель» та «гачків», але у виробі відповідно до таблиці 4 ТС на виготовлення куртки спеціальної демісезонної від 12.12.2023 №18 для кріплення нарукавних знаків та знімних планшетів на кишенях рукавів використовується лише «петлі» текстильної застібки шириною 100 мм, для кріплення погона використовуються лише «петлі» текстильної застібки шириною 50 мм, що унеможливлює визначення вищенаведених показників в готовому виробі. Просимо роз’яснення щодо проведення випробувань в готовому виробі показників застібки-«блискавки» для куртки спеціальної демісезонної вид 1 згідно п. 1 Переліку 13 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації за показниками зусилля розриву замкнутих ланок, міцність замка, міцність з’єднання нижнім обмежувачем, зусилля зсуву нижнього обмежувача, зусилля фіксації замка, задане напрацювання. Адже за діючими методиками випробувань для визначення вищенаведених показників кількість зразків мають становити не менш ніж 10 шт, тобто для проведення випробувань потрібно надати не менше ніж 10 одиниць курток спеціальних демісезонних вид 1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Переліку 13 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації, які оприлюднені на сайті Національної гвардії України випробування проводяться в готовому виробі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 11 670 000,00
UAH з ПДВ
11 670 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 квітня 2024 16:58
Електронний підпис
08 квітня 2024 16:54
Статут ОЛТЕКС.pdf
08 квітня 2024 16:54
Довідка ліцензування.pdf
08 квітня 2024 16:53
Рішення учасника 11.pdf
08 квітня 2024 16:53
Витяг ЄДР.pdf
08 квітня 2024 16:53
Банкрутство ОЛТЕКС 08.04.pdf
04 квітня 2024 12:04
Електронний підпис
04 квітня 2024 12:01
ДУ 1 до договору 242 ВЗЗ.pdf
02 квітня 2024 16:08
Електронний підпис
02 квітня 2024 16:06
Статут ОЛТЕКС.pdf
02 квітня 2024 16:06
Рішення учасника.pdf
02 квітня 2024 16:06
ГЛ захист довкілля.pdf
02 квітня 2024 16:06
Довідка працівники.pdf
02 квітня 2024 16:06
Паспорт Стужук.pdf
02 квітня 2024 16:06
ГЛ постачання.pdf
02 квітня 2024 16:06
Виписка ЄДР.pdf
02 квітня 2024 16:06
Накази працівники.rar
02 квітня 2024 16:06
Довідка ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
Переможець 11 670 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 09:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці за вих. №583 від 27 березня 2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання зазначеного в довідці за вих. №583 від 27 березня 2024 року. 2. Пункт 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено Державний контракт №242/ВЗЗ-2023 від 08.05.2023 року в якому ціна контракту визначеною пунктом 7 не співпадає з сумою документів, що підтверджують його виконання (видатковими накладними, платіжними дорученнями), при цьому Учасником не завантажено жодних додаткових угод до зазначеного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді укладених додаткових угод, додатків та специфікацій до Контракту №242/ВЗЗ-2023 від 08.05.2023 року або роз’яснення про причини різниці між ціною договору визначеною пунктом 7 Контракту та видатковими накладними, платіжними дорученнями.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" #30435050

№ рішення у справі

63/21-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2024 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
11 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2024 16:00
5. Протокол УО щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок 88 ВОЗ 2024.docx зміни до договору
10 квітня 2024 16:00
Державний контракт №88 ВОЗ 2024.pdf зміни до договору
10 квітня 2024 16:00
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 15:45
Державний контракт №87 ВОЗ 2024.pdf укладений
10 квітня 2024 15:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Куртка спеціальна демісезонна, вид 1 5000 штука 2 334,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-03-20-012782-a, за предметом закупівлі код: ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг (Куртка спеціальна демісезонна, вид 1) було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме під час оприлюднення державного контракту (договору) №88/ВОЗ-2024 від 10.04.2024 було помилково оприлюдненно файл з державним контрактом (договором) №87/ВОЗ-2024 та вказано номер державного контракту (договору) – 87/ВОЗ-2024 замість 88/ВОЗ-2024. У зв’язку з чим необхідно розмістити на веб порталі Уповноваженого органу достовірну інформацію про укладений державний контракт (договір), а саме файл з Державним контрактом №88/ВОЗ-2024 від 10.04.2024.
Номер договору про закупівлю: 87/ВОЗ-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол УО щодо допущення технічних (механічних, формальних) помилок 88 ВОЗ 2024
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Куртка спеціальна демісезонна, вид 1 5000 штука 2 334,00
UAH з ПДВ