Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Одноразові системи для вливання інфузійних розчинів (НК 024:2023 код 43324-Система для переливання рідин загального призначення; 43324-Система для переливання рідин загального призначення) згідно ДК 021:2015 код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
729 690,00 UAH
UA-2024-03-20-011137-a ● b8e317ea1b204e4f9e9c0d8b32626986
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984441 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ірина Гуменна +380991759471 180122@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація:
Умови поставки: поставка товару (медичних виробів) на адресу Замовника здійснюється партіями за попередніми заявками Замовника до 31.12.2024 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником.
Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару.
Умови укладення договору з переможцем відбору:
Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору.
Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження.
Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13.
Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями).
У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору
Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.
Розгорнути
Згорнути
Умови поставки: поставка товару (медичних виробів) на адресу Замовника здійснюється партіями за попередніми заявками Замовника до 31.12.2024 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником.
Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару.
Умови укладення договору з переможцем відбору:
Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору.
Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження.
Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13.
Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями).
У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору
Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 штука
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1000 штука
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, пластикова (полімерна) з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, без ін'єкційної голки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
20 березня 2024 16:03 |
ЗПП - Проєкт Договору - системи.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Матеріал голки для з'єднання з резервуаром |
Можливі значення:
|
|
Розмір ін'єкційної голки |
Можливі значення:
|
|
Наявність ін'єкційної голки |
Можливі значення:
|
|
Тип з'єднання трубки з голкою |
Можливі значення:
|
|
Матеріал ін'єкційної голки |
Можливі значення:
|
|
Регулятор швидкості потоку роликовий |
Можливі значення:
|
|
Стерильність, апірогенність, нетоксичність |
Можливі значення:
|
|
Вид системи |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Матеріал голки для з'єднання з резервуаром |
Можливі значення:
|
|
Наявність ін'єкційної голки |
Можливі значення:
|
|
Тип з'єднання трубки з голкою |
Можливі значення:
|
|
Регулятор швидкості потоку роликовий |
Можливі значення:
|
|
Стерильність, апірогенність, нетоксичність |
Можливі значення:
|
|
Вид системи |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТАФАРМ" |
381 348,00
UAH з ПДВ
|
381 348,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ" |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Мирончук Микола Володимирович |
470 320,00
UAH з ПДВ
|
470 320,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" |
677 730,00
UAH з ПДВ
|
677 730,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТАФАРМ" #37443639 |
Переможець |
381 348,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 08:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 09:51
|
Договір №33-2220.pdf | укладений |
29 березня 2024 09:49
|