Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, не стійкий до автоклавування, 120 мл, №1
Очікувана вартість
13 800,00 UAH
UA-2024-03-20-009429-a ● e067ce3c25a24a3f94112b04f014ca27
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" |
Код ЄДРПОУ: | 22208209 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, буд. 65А |
Контактна особа: |
Ірина Ігнатова +380456367363 zakupivliknpbmrcpmsd1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Строк (термін) поставки товару: з дати укладання договору до 05 квітня 2024 року.
Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).
Розгорнути
Згорнути
Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 пачка
Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, не стійкий до автоклавування, 120 мл, №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09113, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи 65а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
20 березня 2024 15:14 |
Проєкт Договору_контейнери.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Об'єм | 120 | |
Матеріал контейнеру |
Можливі значення:
|
|
Стійкість до автоклавування |
Можливі значення:
|
|
Градуювання |
Можливі значення:
|
|
Стерильність |
Можливі значення:
|
|
Матеріал дослідження |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці | 1 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" |
13 589,00
UAH з ПДВ
|
13 589,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ" |
13 788,00
UAH з ПДВ
|
13 788,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" #45099150 |
Рішення скасоване |
13 589,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:52
|
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" #45099150 |
Відхилено |
13 589,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ" #44796805 |
Рішення скасоване |
13 788,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 09:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ" #44796805 |
Відхилено |
13 788,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 09:14
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій