Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФОНТАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04379746 |
Вебсайт: | https://fontanska-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67571, Україна , Одеська обл., Одеський район, село Фонтанка, вул.Степна, будинок 4 |
Контактна особа: |
Карпова Лілія 380677884037 karpovaliliya81@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 202 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 15:01 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
20 березня 2024 15:01 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
20 березня 2024 15:01 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
20 березня 2024 15:01 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
20 березня 2024 14:28 |
Тендерна документація.docx |
20 березня 2024 15:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 березня 2024 15:01 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
||||||
20 березня 2024 15:01 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
||||||
20 березня 2024 15:01 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
||||||
20 березня 2024 15:01 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
||||||
20 березня 2024 14:28 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000075 ● 1f086ff0c3734be0bf68c2e6a31b8a8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 09:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2024 Одеса № 81
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 08.04.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2024-03-20-008257-a 20.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 13:48:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО ГРУП +» (далі – ТОВ «АВТО ГРУП +») вимогам додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано довідку від 26.03.2024 № 07-03-24-Т, яка не містить відомості про паспорт та ідентифікаційний код керівника, а також не надано паспорт та ідентифікаційний код у складі тендерної пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-12 17:35:40
Розгляд запиту про надання пояснення
. 20 березня 2024 року Фонтанською сільською радою Одеського району Одеської області було оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту (код ДК 021:2015 -50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).
На виконання Постанови КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11.10.2016 №710, Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті https://fontanska-rada.gov.ua/.
Для визначення очікуваної вартості було проведено аналіз постачальників в мережі Інтернет, зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro". За результатами аналізу було направлено запити на отримання комерційних пропозицій компаніям, які надають відповідні послуги.
На наші звернення було надано 3 (три) комерційні пропозиції , саме:
Комерційна пропозиція ФОП Яременко Микола Миколайович Вих № 130 від 15.03.2024.
Комерційна пропозиція ТОВ « АВТО ГРУП+» Вих № 60 від 18.03.2023.
Комерційна пропозиція ФОП Рибаков Борис Юрійович Вих № б/н від 19.03.2024.
Очікувану вартість закупівлі було розраховано методом порівняння ринкових цін, згідно наданих комерційних пропозицій, на пдстав Наказу № 275 18.02.2020 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”
Визначення розміру бюджетного призначення на закупівлю Послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту (код ДК 021:2015 -50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) здійснювався в першу чергу на підставі аналізу фактичного виконання послуг для забезпечення діяльності Замовника з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника.
Вищезазначена закупівля обумовлена потребою технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорта Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області .
2. У складі тендерної пропозиції зазначеного учасника міститься файл «підтвердження повноважень» , у якому міститься паспорт та ідентифікаційний код учасника
Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки Тендерної документації.
Замовником додержані принципи здійснення закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону України
«Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення на Запит у порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 16:56:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно із пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 34 частини першої статті 1 Закону, товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Надайте пояснення чому Замовником в електронній системі закупівель визначено предмет закупівлі як товар, тоді як Замовник закуповує послуги за ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме: послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобільного транспорту?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО ГРУП +» (далі – ТОВ «АВТО ГРУП +») вимогам пункту 5.4 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано»?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АВТО ГРУП +» вимогам пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано незаповнений проект договору в частині не зазначення кількості нормо-годин в специфікації до договору, яка є додатком до нього?
4. Чому Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив додаток 2 (дефектний акт) до договору від 12.04.2024 № 37, про який йдеться в пункті 1.5 розділу 1 вказаного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВТО ГРУП + |
169 000,00
UAH з ПДВ
|
169 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АВТО ГРУП + #35880173 |
Переможець |
169 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 10:30
|
ДУ Автогруп Плюс.pdf | укладений |
22 квітня 2024 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 17:38
|
Договір.pdf | укладений |
12 квітня 2024 17:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
169 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 166,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились вважати Договір розірваним з 19.04.2024 року. |