Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини будівлі (найпростішого укриття в підвальному приміщенні) Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ №2 по вул.Будівельників, 5 м.Нетішин Шепетівського району Хмельницької області
Очікувана вартість
19 249 929,00 UAH
UA-2024-03-20-008150-a ● 1cf9f8a89da14673b847653447000f77
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40388924 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Процишин Борис 30384291200 tkukbnmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 19 249 929,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 249,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 95000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт частини будівлі (найпростішого укриття в підвальному приміщенні) Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ №2 по вул.Будівельників, 5 м.Нетішин Шепетівського району Хмельницької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини будівлі (найпростішого укриття в підвальному приміщенні) Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ №2 по вул.Будівельників, 5 м.Нетішин Шепетівського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 15% |
Від 40 працівників: | 15% |
Від 30 до 39 працівників включно: | 10% |
Від 20 до 29 працівників включно: | 5% |
До 19 працівників включно: | 0% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 15% |
Від 45 млн. гривень: | 15% |
Від 36 млн. грн. до 44,99 млн. грн. включно: | 10% |
Від 27 млн. грн. до 35,99 млн. грн. включно: | 5% |
До 26,99 млн. грн. включно: | 0% |
27 березня 2024 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 15:34 |
Тендерна документація ПРУ ЗОШ №2_нова редакція.pdf | |
27 березня 2024 15:34 |
Перелік змін внесених в тендерну.pdf | |
27 березня 2024 15:34 |
Оголошення_нова редакція.pdf | |
20 березня 2024 14:23 |
Тендерна документація ПРУ ЗОШ №2.pdf | |
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_3.pdf | |
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_2.pdf | |
20 березня 2024 14:23 |
Оголошення.pdf | |
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_5.pdf | |
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_1.pdf | |
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_4.pdf |
27 березня 2024 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 15:34 |
Тендерна документація ПРУ ЗОШ №2_нова редакція.pdf
|
|||
27 березня 2024 15:34 |
Перелік змін внесених в тендерну.pdf
|
|||
27 березня 2024 15:34 |
Оголошення_нова редакція.pdf
|
|||
20 березня 2024 14:23 |
Тендерна документація ПРУ ЗОШ №2.pdf
|
|||
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_3.pdf
|
|||
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_2.pdf
|
|||
20 березня 2024 14:23 |
Оголошення.pdf
|
|||
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_5.pdf
|
|||
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_1.pdf
|
|||
20 березня 2024 14:23 |
Додаток_4.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна умова щодо аналогічних договорів
Дата подання: 22 березня 2024 00:41
Дата відповіді: 25 березня 2024 17:10
шановний Замовник! умова щодо надання аналогічних договорів з капітального ремонту саме захисних споруд цивільного захисту є неправомірною. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, передбачивши можливість надання аналогічних договорів з капітального ремонту та/або реконструкції та/ або будівництва будівель і споруд, а також не лише " споруд цивільного захисту", а й інших будівель і споруд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 5 частини 2 статті 32 Кодексу цивільного захисту України захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту і належать до засобів колективного захисту. Абзацом 4 частини 2 вищезазначеної статті передбачено, що найпростіше укриття - це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій можливе тимчасове перебування людей з метою зниження комбінованого ураження від небезпечних чинників, а також від дії засобів ураження в особливий період.
Тому вимога щодо аналогічності договору, а саме, надання договорів про виконання капітального ремонту захисних споруд цивільного захисту, обумовлена підтвердженням наявності досвіду виконувати будівельні роботи саме в засхисних спорудах цивільного захисту, оскільки дані роботи несуть окремий характер видів робіт.
Тому вимога щодо аналогічності договору, а саме, надання договорів про виконання капітального ремонту захисних споруд цивільного захисту, обумовлена підтвердженням наявності досвіду виконувати будівельні роботи саме в засхисних спорудах цивільного захисту, оскільки дані роботи несуть окремий характер видів робіт.
Вимога щодо дискримінації!!!!
Дата подання: 24 березня 2024 18:13
Дата відповіді: 27 березня 2024 17:00
Шановний замовнику! Умовами тендерної документації передбачено, що потрібно надати довідку в довільній формі з зазначенням аналогічних договорів, замовників, їх адресами та контактними телефонами, найменування предмету закупівлі, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, разом із копіями таких договорів в кількості не менше трьох на загальну суму не менше 6,5 млн. грн. на виконання робіт по капітальному ремонту захисних споруд цивільного захисту (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), актів форми КБ-2 та остання довідка за формою № КБ-3 із підписами та печатками Замовника по зазначених договорах. Об’єкти мають відповідати класу наслідків не нижче СС2.
В даній вимогі є один момент який є дискримінаційним і не одноразово оскаржувався в АМКУ, а саме: не менше трьох аналогічних договорів на загальну суму не менше 6,5 млн. грн.
Виникає безліч запитань на які хочеться отримати відповідь:
Яким чином Замовнику допоможе у виборі переможця наявність саме 3-х аналогічних договорів? Чи просто у потенційного учасника-переможця якого хоче бачити Замовник є три аналогічних договори?
Чому сума виконання аналогічних договорів саме не менше 6.5 млн. грн.? Чи просто за сумою виконання трьох аналогічних договорів у потенційного переможця 6.5 млн. грн. ????Чому не сума очікуваної вартості (було б логічніше)????
Шановний Замовнику, дуже просимо Вас переглянути дискримінаційну вимогу щодо аналогічних договорів і обмежитися лише одним аналогічним договором (без обмеження суми договору) на виконання робіт по капітальному ремонту захисних споруд цивільного захисту (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), класу наслідків не нижче СС2.
Заздалегідь дякуємо Вам за розуміння і співпрацю! Та маємо надію, що Ви розумієте, що даною дискримінаційною вимогою Ви ніяк не забезпечити собі порядного підрядника, який виконає Вам роботи у відповідності до технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ні в інших підзаконних актах не встановлено вимог щодо змісту аналогічного договору, але передбачено можливість надання декількох аналогічних договорів.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а також самостійно визначає необхідний рівень компетенції потенційних учасників торгів.
Враховуючи, що на ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, замовником забезпечено конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників.
Кваліфікаційна вимога щодо мінімальної загальної вартості аналогічних договорів, передбачена в підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, встановлена з метою якісного відбору потенційних виконавців робіт по предмету закупівлі, оскільки виконання робіт, на зазначену в тендерній документації очікувану вартість робіт, можна підтвердити лише вартістю аналогічних робіт по інших об'єктах та іншими необхідними документами, які вимагаються замовником згідно умов тендерної документації. Тому замовник встановлює вимогу щодо мінімальної загальної вартості аналогічних договорів.
Окрім того, мінімальна загальна вартість аналогічних договорів обрахована як 1/3 від очікуваної вартості закупівлі, та встановлена на даному рівні з метою надання можливості більшій кількості учасників взяти участь у закупівлі.
Також варто зазначити, що найпростіше укриття знаходиться в будівлі закладу освіти. Тому першочергово призначатиметься для укривання дітей та працівників закладу освіти, відповідно і вимоги до закупівлі є вищими, порівняно із закупівлею інших видів робіт.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ні в інших підзаконних актах не встановлено вимог щодо змісту аналогічного договору, але передбачено можливість надання декількох аналогічних договорів.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а також самостійно визначає необхідний рівень компетенції потенційних учасників торгів.
Враховуючи, що на ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, замовником забезпечено конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників.
Кваліфікаційна вимога щодо мінімальної загальної вартості аналогічних договорів, передбачена в підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, встановлена з метою якісного відбору потенційних виконавців робіт по предмету закупівлі, оскільки виконання робіт, на зазначену в тендерній документації очікувану вартість робіт, можна підтвердити лише вартістю аналогічних робіт по інших об'єктах та іншими необхідними документами, які вимагаються замовником згідно умов тендерної документації. Тому замовник встановлює вимогу щодо мінімальної загальної вартості аналогічних договорів.
Окрім того, мінімальна загальна вартість аналогічних договорів обрахована як 1/3 від очікуваної вартості закупівлі, та встановлена на даному рівні з метою надання можливості більшій кількості учасників взяти участь у закупівлі.
Також варто зазначити, що найпростіше укриття знаходиться в будівлі закладу освіти. Тому першочергово призначатиметься для укривання дітей та працівників закладу освіти, відповідно і вимоги до закупівлі є вищими, порівняно із закупівлею інших видів робіт.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій