Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43084654 |
Місцезнаходження: | 19030, Україна , Черкаська обл., с. Литвинець, ВУЛИЦЯ ГАЙДАМАЦЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Бабенко Анна Миколаївна 380966505048 lytv_bobrosvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 63 125 962,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 315 629,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 300000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю принципалом, який став переможцем тендеру; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист - згода в довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 180 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник може пред’являти Замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з Договором передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 30 (Тридцяти) календарних днів з моменту виставлення такого рахунку. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Розрахунки за виконані роботи можуть проводитись повністю за виконані роботи або частково, шляхом проміжних платежів в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. До названих документів обов’язково надаються Замовнику документи щодо якості застосованих матеріалів та конструкцій та документи щодо підтвердження вартісних показників задіяних матеріально-технічних ресурсів У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених для оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання Робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня одержання. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат –форма № КБ-3. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання вищевказаних документів згідно Плану фінансування робіт у разі надходження таких коштів з визначених для Замовника джерел фінансування на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 11:44 |
Зміни ТД 22 03.docx | |
22 березня 2024 11:44 |
ТД (1) зміни 22 03.docx | |
22 березня 2024 11:44 |
Додаток 3 - Проект Договору (1) зміни 22 03.docx | |
20 березня 2024 14:19 |
ТД (1).docx | |
20 березня 2024 14:19 |
Додаток 3 - Проект Договору (1).docx | |
20 березня 2024 14:19 |
Додаток 1.docx | |
20 березня 2024 14:19 |
Додаток 2.docx |
22 березня 2024 16:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 березня 2024 11:44 |
Зміни ТД 22 03.docx
|
|||||||||
22 березня 2024 11:44 |
ТД (1) зміни 22 03.docx
|
|||||||||
22 березня 2024 11:44 |
Додаток 3 - Проект Договору (1) зміни 22 03.docx
|
|||||||||
20 березня 2024 14:19 |
ТД (1).docx
|
|||||||||
20 березня 2024 14:19 |
Додаток 3 - Проект Договору (1).docx
|
|||||||||
20 березня 2024 14:19 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
20 березня 2024 14:19 |
Додаток 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000014 ● d4973897a06b4fe5920fe92c066b938c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.04.2024 № 41-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 30.04.2024 № 41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-20-008020-a, 20.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 12:49:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-20-008020-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2024-03-20-008020-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому додаток 3 «Підсумкова відомість ресурсів» до договору підряду від 17.04.2024 № 20 відрізняється від змісту тендерної пропозиції переможця, а саме: відсутня інформація щодо матеріалів за позиціями з 632 по 644, які наявні у відомості ресурсів до тендерної пропозиції?
- яким чином Замовником перевірено вимогу щодо підтвердження учасником ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання» ступеню локалізації відповідно до тендерної документації щодо товару, що набуватиметься Замовником у власність під час виконання робіт, а саме дизельної електростанції Caterpillar DE22E3 (зазначеної в Локальному кошторисі №02-01-010)?
В складі тендерної пропозиції учасником наданий файл «Лист-пояснення» від 26.03.2024 №101 відповідно до якого зазначено: «…товари, які набуватимуться замовником у власність під час виконання робіт, не підпадають під дію вимог Закону України «Про публічні закупівлі» про локалізацію, що також унормовано постановою Кабінету Міністрів України №1261 від 11.11.2022 року».
Варто зазначити, цією постановою внесені зміни до пункту 3 Особливостей, зокрема, положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товару, включеного до переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (далі – Постанова №224).
Проте, станом на дату проведення цих відкритих торгів з особливостями Постанова № 224 втратила чинність. Таким чином, Учасник повинен підтвердити ступінь локалізації відповідно до чинного законодавства та вимог тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-08 18:08:02
Пояснення замовника
На запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-20-008020-а), надаємо наступні пояснення:
1) Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону наведено визначення, що роботи — це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. В пункті 34 частини 1 статті 1 Закону також зазначено, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів; У пункті 4 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Роботами у розумінні Закону зі змінами від 26.06.2021 можуть вважатися: окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва; будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом. У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати: придбання розроблення проєктної документації на об’єкт; безпосередньо закупівля будівництва об’єкта; будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації. Під час визначення очікуваної вартості предмета цієї закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території КЗ «Бобрицький ліцей» Бобрицької сільської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Бобриця вул. Аліменкова 20», а також даними Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво №V-0079-24/ПРОЕКСП від 05.03.2024р. та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати.
Очікувана вартість робіт розрахована шляхом використання зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва склала 65650508,00 грн. за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ і склала таким чином 63125962,80грн.
2) Виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сторінці власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за наступним посиланням https://bobrycka-gromada.gov.ua/news/1711468858/
3) Додаток 3 «Підсумкова відомість ресурсів» до договору підряду від 17.04.2024 № 20 не відрізняється від змісту тендерної пропозиції переможця, а саме інформація щодо матеріалів за позиціями з 632 по 644, які наявні у відомості ресурсів до тендерної пропозиції, також відображені в Додатку 3 «Підсумкова відомість ресурсів» до вказаного договору (інформація щодо матеріалів за позиціями з 632 по 644 додається до цього пояснення окремим файлом) і додаткової угоди №1 від 01.05.2024, яка оприлюднена 01.05.2024р.
4) Законом України від 16.08.2022 № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділ X «Прикінцеві та перехідні положення» доповнено пунктом 3-7. Відповідно до пункту 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан, який продовжено до 13 травня 2024 року. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Отже, в сфері публічних закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Закон України «Про публічні закупівлі» є загальним нормативно-правовим актом, а Особливості – спеціальним.
Постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382, яка набрала чинності 09.04.2024 року, внесені зміни до Особливостей, в т.ч. абзац третій пункту 3 Особливостей викладено в такій редакції: “Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.”
Закупівля була оголошена 20.03.2024 року, тендерна пропозиція у закупівлі подана 27.03.2024р., а переможець визначений 03.04.2024р., тобто до набрання чинності вказаною вище постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382. Водночас, до 08.04.2024 року включно абзац третій пункту 3 Особливостей було викладено в такій редакції: “Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону». Згідно положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. Однак, як зазначалося вище, предметом закупівлі є роботи, а не товар.
Визначення предмету закупівлі є дискреційним повноваженням замовника торгів, який визначає предмет закупівлі самостійно відповідно до своїх потреб. Зауважуємо, що реалізація суб`єктами публічної адміністрації своїх повноважень, які є законодавчо визначеними, що випливає з положень ч.2 ст.19 Конституції України, здійснюється в межах відповідної законної дискреції. У свою чергу, під дискреційними повноваженнями слід розуміти надання органу або посадовій особі повноважень діяти на власний розсуд в межах закону. Зокрема, дискреційні повноваження полягають у тому, що суб`єкт владних повноважень може обирати у конкретній ситуації альтернативне рішення, яке є законним. Дискреційні повноваження - це комплекс прав і зобов`язань представників влади як на державному, так і на регіональному рівнях, у тому числі представників суспільства, яких уповноважили діяти від імені держави чи будь-якого органу місцевого самоврядування, що мають можливість надати повного або часткового визначення і змісту, і виду прийнятого управлінського рішення. Під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин, та яке захистить або відновить порушене право.
Отже, замовником в межах наданих йому дискреційних повноважень було розроблено тендерну документацію для проведення цієї процедури закупівлі, затверджено відповідним протокольним рішенням уповноваженої особи (зі змінами) у відповідності до вимог Закону з урахуванням положень Особливостей. Предмет цієї закупівлі визначено відповідно до Єдиного закупівельного словника (затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (зі змінами) у відповідності до потреби Замовника.
Крім цього, у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону дизельна електростанція (зазначена в Локальному кошторисі №02-01-010) відсутня серед товарів із обов’язковою локалізацією виробництва в Україні, а тому Учасник не повинен був підтверджувати ступінь її локалізації відповідно до чинного законодавства та вимог тендерної документації. Дизельні електростанції та дизельні генератори – це два різні типи обладнання, які використовуються для виробництва електроенергії в умовах відсутності чи непостійного живлення від електромережі і вони представляють різні технічні рішення з власними перевагами та областями застосування, які не однаковими. Дизельна електростанція – це система, яка охоплює дизельний двигун та синхронний генератор. Дизельне пальне спалюється у двигуні, який потім приводить у рух генератор, що виробляє електроенергію. Електростанції часто використовуються для постійного живлення об'єктів. У свою чергу, дизельний генератор базується на тому ж принципі, але зазвичай використовується як аварійне джерело живлення. Він охоплює дизельний двигун та генератор, але його головна функція полягає в постачанні електроенергії в разі відключення основного джерела живлення. Інші відмінності між дизельними електростанціями та дизельними генераторами описані за наступним посиланням https://dnaop.com/article/cat22/chim-vidriznyayetsya-dizelna-elektrostanciya-vid-dizelnogo-generatora/
В складі тендерної пропозиції учасником наданий файл «Лист-пояснення» від 26.03.2024 №101, в якому серед іншого зазначено, що вимога стосовно підтвердження ступеню локалізації не застосовується, оскільки товари, які будуть набуті замовником у власність під час виконання робіт, не підпадають під дію вимог Закону України «Про публічні закупівлі» про локалізацію.
Враховуючи викладене вище, Замовник не був зобов’язаний перевіряти чи вимагати від учасника ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання» підтвердження ступеню локалізації щодо товару, що набуватиметься Замовником у власність під час виконання робіт, а саме дизельної електростанції Caterpillar DE22E3 (зазначеної в Локальному кошторисі №02-01-010)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, викладених за результатами проведеного моніторингу № UA-2024-03-20-008020-a процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території КЗ "Бобрицький ліцей" Бобрицької сільської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с.Бобриця, вул.Аліменкова, 20», Замовником, з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, здійснюються заходи щодо припинення зобов’язання за договором підряду №20 від 17.04.2024 року (зокрема згідно листа ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ №01-04/173 від 27.05.2024, адресованого підряднику робіт, про припинення дії вказаного договору) та відповідно будуть здійсненні всі необхідні і достатні дії для припинення дії вказаного договору, про що в межах строку, визначеного у частині десятій статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником додатково буде оприлюднена відповідна інформація в електронній системі закупівель
2024-05-27 18:15:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 3 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 3 Особливостей) • усунуто
Договір розірвано
2024-06-03 10:03:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" |
60 516 991,71
UAH з ПДВ
|
60 516 991,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" #36476658 |
Переможець |
60 516 991,71
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 14:59
|
д.у.2.pdf | укладений |
31 травня 2024 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 14:22
|
д.у. 1.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 16:08
|
Договір 20 нове будівництво.pdf | укладений |
17 квітня 2024 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт), викладення п.3.1. Договору і Додатку №1: договірна ціна; Додатку №3: підсумкова відомість ресурсів; Додатку №5: зведений кошторисний розрахунок і Додатку №7: план фінансування робіт у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |