Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
(90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Очікувана вартість
4 440 967,00 UAH
UA-2024-03-20-006288-a ● 56b443d7635043a890459c265835b4c9
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01993150 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
Контактна особа: |
Михайлюк Наталія Павлівна 380342528082 okl_tender@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2024 13:17 |
Початок аукціону: | 28 березня 2024 13:17 |
Очікувана вартість: | 4 440 967,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 204,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90000 кілограм
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції:
Клінічні та подібні їм відходи (голки, дзеркала , шприци, вата, бинти,перев’я-зувальні матеріали,системи рукавички ,засоби індивідуального захисту та ін.) — категорія В (З розрахунку 800 пацієнтів по 350 гр на добу))
Клінічні та подібні їм відходи (голки, дзеркала , шприци, вата, бинти,перев’я-зувальні матеріали,системи рукавички ,засоби індивідуального захисту та ін.) — категорія В (З розрахунку 800 пацієнтів по 350 гр на добу))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
10000 кілограм
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції:
(Клінічні та подібні їм відходи(голки, дзеркала, шприци, вата, бинти, перев’язувальні матеріали,системи рукавички ,засоби індивідуального захисту та ін.) — категорія С.
(З розрахунку 10 % від загальної кількості
категорії В))
(Клінічні та подібні їм відходи(голки, дзеркала, шприци, вата, бинти, перев’язувальні матеріали,системи рукавички ,засоби індивідуального захисту та ін.) — категорія С.
(З розрахунку 10 % від загальної кількості
категорії В))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1500 кілограм
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції:
(Клінічні та подібні їм відходи (Біологічні відходи та
анатомічн) - категорія В)
(Клінічні та подібні їм відходи (Біологічні відходи та
анатомічн) - категорія В)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1000 штуки
20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; (Відпрацьовані люмінесцентні лампи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
14 штуки
16 01 03 Відпрацьовані шини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих послуг не пізніше ніж протягом 30 календарних днів після підписання актів сторонами, або моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 13:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 13:18 |
Додаток № 3 до ТД Проєкт договору.docx | |
20 березня 2024 13:18 |
Додаток № 5 до ТД Лист-згода.docx | |
20 березня 2024 13:18 |
Додаток № 4 до ТД Тендерна пропозиція.docx | |
20 березня 2024 13:18 |
Додаток № 2 до ТД Технічна специфікація.docx | |
20 березня 2024 13:18 |
Додаток № 1 до ТД ст.16 Закону, пункт 47 Особливостей.docx | |
20 березня 2024 13:18 |
ТД (послуги у сфері поводж. з мед. відходами).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-20-006288-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 21 березня 2024 13:57
Вимога
У додатку 1 Таблиця пункт 3.1 ви вимагаєте:
1) інформацію в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів,свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, не відносяться до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Вимагаємо видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції «Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг)».
Розгорнути
Згорнути
1) інформацію в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів,свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, не відносяться до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Вимагаємо видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції «Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг)».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 17:03
Шановний Учасник!
Відповідно до технологічних вимог провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база повинна працювати відповідно до правил технічної експлуатації об’єктів оброблення відходів, затверджених Міндовкіллям.
Статтею 7 Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
закріплено, що ліцензуванню підлягають, серед інших, такі види господарської діяльності:
поводження з небезпечними відходами, перевезення небезпечних вантажів та небезпечних
відходів автомобільним транспортом.
Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Відповідно до технологічних вимог провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база повинна працювати відповідно до правил технічної експлуатації об’єктів оброблення відходів, затверджених Міндовкіллям.
Статтею 7 Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
закріплено, що ліцензуванню підлягають, серед інших, такі види господарської діяльності:
поводження з небезпечними відходами, перевезення небезпечних вантажів та небезпечних
відходів автомобільним транспортом.
Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2024-03-20-006288-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 02 травня 2024 16:16
Вимога
Шановний Замовник!
Детально проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було виявлено невідповідності вимогам тендерної документації.
1) Учасником надано аналогічний договір № 900-40 від 07.09.2021 р., який не відповідає предмету закупівлі, а саме – відсутні відходи категорії С та відпрацьовані шини.
2) У довідці про наявність працівників – учасником не зазначено про наявність вантажників та водія, як це вимагалося згідно з кваліфікаційними критеріями.
3) У складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні документи на водія, а саме: свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі; копію посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12).
Надані документи на Чуприну С.А. не можуть бути прийняті до уваги, адже Чуприна С.А. згідно штатних документів - є екологом товариства.
4) У наданому учасником Атестаті виробництва № UA.AT.0001-24 згідно додатку 6 – відсутній такий вид відходів згідно національного переліку - 16 01 03 Відпрацьовані шини, які є предметом закупівлі.
5) У копії договору поставки №12 от 26.01.2018 наданий не в повному обсязі – відсутній лист із підписом обох сторін
Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи, що Учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вже надавалося можливість усунути невідповідності, вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем торгів, в противному випадку - будемо скаржитись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було виявлено невідповідності вимогам тендерної документації.
1) Учасником надано аналогічний договір № 900-40 від 07.09.2021 р., який не відповідає предмету закупівлі, а саме – відсутні відходи категорії С та відпрацьовані шини.
2) У довідці про наявність працівників – учасником не зазначено про наявність вантажників та водія, як це вимагалося згідно з кваліфікаційними критеріями.
3) У складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні документи на водія, а саме: свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі; копію посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12).
Надані документи на Чуприну С.А. не можуть бути прийняті до уваги, адже Чуприна С.А. згідно штатних документів - є екологом товариства.
4) У наданому учасником Атестаті виробництва № UA.AT.0001-24 згідно додатку 6 – відсутній такий вид відходів згідно національного переліку - 16 01 03 Відпрацьовані шини, які є предметом закупівлі.
5) У копії договору поставки №12 от 26.01.2018 наданий не в повному обсязі – відсутній лист із підписом обох сторін
Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи, що Учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вже надавалося можливість усунути невідповідності, вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» переможцем торгів, в противному випадку - будемо скаржитись до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2024 11:12
Учасником усунуто усі вимоги, які вимагалися.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-20-006288-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 09 квітня 2024 16:35
Дата подання: 09 квітня 2024 16:35
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 56b443d7635043a890459c265835b4c9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-20-006288-a) ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 20.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
08.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 08/6 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до ч.1 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагав Інформацію в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Натомість, зазначений учасником ТОВ «ОЛЕСТА ЕКО» Вантажний автомобіль MERCEDES-BENZ ATEGO 1223L – належить фізичній особі Якункін Олег Миколайович, в той час як договір оренди, укладений між учасником та Фізичною особою Якунків Олегом Миколайовичем – відсутній, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
2) Відповідно до п.2 Додатку 1 до Тендерної документації , Замовник вимагав гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців).
Натомість, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надав свідоцтво про проходження навчання саме за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців).
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3) Відповідно до ч.2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав «Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (їх кількість повинна відповідати кількості працівників, що будуть задіяні у наданні послуг)».
У складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній сертифікат з підвищення кваліфікації саме «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)».
4) Відповідно до п.3 ч.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції атестат виробництва, копія технічного паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С).
У складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутній технологічний регламент безпосередньо на піч, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Наданий учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» технологічний регламент ТР-38469527.007:2018 стосується виконання робіт з термічного знешкодження, видалення та утилізації небезпечних та помірно небезпечних відходів, а не на піч.
5) Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації предметом закупівлі між іншого є «16 01 03 Відпрацьовані шини».
Згідно ліцензії учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» № 301 від 20.03.2024 р., у учасника відсутній такий перелік відходів як «16 01 03 Відпрацьовані шини». Будь-який інший документ, який надає учаснику право на надання послуг з управління відходами «16 01 03 Відпрацьовані шини» - також відсутній, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
6) Відповідно до п.7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав Копію договору, підтверджуючого право власності на піч з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Договір №12 від 26.01.2018 р. у якому відсутні акти-приймання передачі до обладнання зазначеного у Специфікації № 1 та № 2 до Договору, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-006288-a ID у PROZORRO 56b443d7635043a890459c265835b4c9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-20-006288-a ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 квітня 2024 17:21
рішення від 11.04.2024 № 6446.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 17:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2024 № 6886.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2024 15:09
рішення від 17.04.2024 № 6886.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2024 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2024 №6886-р/пк-пз зобов’язано КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» скасувати Рішення.
Номер скарги: UA-2024-03-20-006288-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 03 травня 2024 15:06
Дата подання: 03 травня 2024 15:06
Скарга
ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 56b443d7635043a890459c265835b4c9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-20-006288-a) ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Закупівлю було оголошено: 20.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
29.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 29/4 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо надання послуг, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або акти приймання-передачі, акти надання послуги тощо).».
Згідно технічного завдання, предметом закупівлі є ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами ). Найменування відходів згідно національного переліку відходів: 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції:Клінічні та подібні їм відходи (голки, дзеркала , шприци, вата, бинти,перев’я-зувальні матеріали,системи рукавички ,засоби індивідуального захисту та ін.) — категорія В (З розрахунку 800 пацієнтів по 350 гр на добу)); 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції:(Клінічні та подібні їм відходи(голки, дзеркала, шприци, вата, бинти, перев’язувальні матеріали,системи рукавички ,засоби індивідуального захисту та ін.) — категорія С.(З розрахунку 10 % від загальної кількості категорії В)); 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції: (Клінічні та подібні їм відходи (Біологічні відходи та анатомічн) - категорія В); 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; (Відпрацьовані люмінесцентні лампи); 16 01 03 Відпрацьовані шини.
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано аналогічний договір № 900-40 від 07.09.2020 р. предметом якого є «відходи категорії В (шприци, системи рукавиці, сечові катетери, пробірки, гінекологічні дзеркала, пластикові баночки, шланги, фільтри, засоби інд.захисту, термометри, бак. Лампи), відходи категорії В (голки, скарифікатор, лезо до скальпеля).
Натомість, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надано аналогічний договір, предметом якого є Послуги у сфері управління відходами категорії «С» та відпрацьовані шини.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
2) Відповідно до п.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагав Довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання;
- Сканована копія сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» (їх кількість повинна відповідати кількості працівників, що будуть задіяні у наданні послуг)
- Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (їх кількість повинна відповідати кількості працівників, що будуть задіяні у наданні послуг);
- Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (їх кількість повинна відповідати кількості працівників, що будуть задіяні у наданні послуг).
- Копія наказу про призначення фахівців у сфері управління небезпечними відходами на відповідну посаду або копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідний досвід і кваліфікацію.
- Копія посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12);
- Копія посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); (їх кількість повинна відповідати кількості працівників, що будуть задіяні у наданні послуг).
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні документи на водія, а саме: свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі; копію посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12).
Надані документи на Чуприну С.А. не можуть бути прийняті до уваги, адже Чуприна С.А. згідно штатних документів (наказ № 105 від 26.12.2023 р.) - є екологом товариства, а не водієм.
Окрім цього, у довідці про наявність працівників учасником не зазначено про наявність вантажників та водія, як це вимагалося згідно з кваліфікаційними критеріями.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
3) Відповідно до п. 9 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ ««Про охорону навколишнього середовища»).
Натомість у наданому учасником Атестаті виробництва № UA.AT.0001-24 згідно додатку 6 – відсутній такий вид відходів згідно національного переліку - 16 01 03 Відпрацьовані шини, які є предметом закупівлі.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
4) Відповідно до п.8 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав На підтвердження права власності на піч учасник також має надати повний пакет документів, який підтверджує таке право власності;
Натомість, договір поставки №12 от 26.01.2018 наданий не в повному обсязі – відсутній лист із підписом уповноважених осіб з обох сторін, тобто відсутнє підтвердження укладання договору.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи, що Учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вже надавалося можливість усунути невідповідності, пропозиція учасника підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-006288-a ID у PROZORRO 56b443d7635043a890459c265835b4c9 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-20-006288-a ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами). Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2024 16:28
рішення від 07.05.2024 № 8081.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 16:27
рішення від 14.05.2024 № 8485.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 14:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2024 № 8615.pdf
Дата публікації: 16 травня 2024 15:20
рішення від 15.05.2024 № 8615.pdf
Дата публікації: 20 травня 2024 15:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
3 382 962,00
UAH з ПДВ
|
3 382 962,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
3 662 340,00
UAH з ПДВ
|
3 662 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Рішення скасоване |
3 382 962,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 11:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2024 13:49
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
3 382 962,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 15:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 10:48
|