Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації лікувального харчування хворих (4-разове харчування одного хворого
Очікувана вартість
43 560 632,80 UAH
UA-2024-03-20-006095-a 3b6c6e6d469d4ee5ac2824407a4cb3a9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Гарбуз

+380487376932 odrezerv1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 00182082
Місцезнаходження: 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 30
Контактна особа: Олександр Гарбуз
+380487376932
odrezerv1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38644773

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2024 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2024 09:00
Початок аукціону: 16 квітня 2024 12:22
Початок аукціону: 16 квітня 2024 12:22
Очікувана вартість: 43 560 632,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435 606,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 306 819.00 гривень (один мільйон триста шість тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контр гарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, без згоди з Замовником. 6.Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Місцезнаходження Замовника: 65009, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, будинок 9 Код ЄДРПОУ: 38644773 IBAN UA098201720344370005000087038 IBAN UA758201720344330004096087038 ДКСУ м. Київ, МФО 820172 IBAN UA763052990000026000024905526 Банк: АТ КБ «ПРИВАБАНК» МФО 305299 Рішення о неприбутковості №2115544600014 від 24.03.21р. ІПН 386447715549
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1306819 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235900 комплект
Послуги з організації лікувального харчування хворим (Загальне відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
5 комплект
Послуги з організації лікувального харчування хворим (діти віком від 3 до 6 років)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
450 комплект
Послуги з організації лікувального харчування хворим (діти віком від 7 до 10 років)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
1200 комплект
Послуги з організації лікувального харчування хворим (діти віком від 11 до 14 років)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
1500 комплект
Послуги з організації лікувального харчування хворим (діти віком від 15 до 18 років)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата ЗАМОВНИКОМ здійснюється за фактично надані послуги, підтверджені Актом надання послуг, складеному та підписаному сторонами за календарний місяць та рахунку виписаному на підставі цього Акту, протягом 10 банківських днів після підписання Акту надання послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 12:36

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 306 819.00 гривень (один мільйон триста шість тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контр гарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, без згоди з Замовником. 6.Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Місцезнаходження Замовника: 65009, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, будинок 9 Код ЄДРПОУ: 38644773 IBAN UA098201720344370005000087038 IBAN UA758201720344330004096087038 ДКСУ м. Київ, МФО 820172 IBAN UA763052990000026000024905526 Банк: АТ КБ «ПРИВАБАНК» МФО 305299 Рішення о неприбутковості №2115544600014 від 24.03.21р. ІПН 386447715549

Сума забезпечення: 1306819 UAH
08 квітня 2024 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 15:27
ТД нова редакція.docx
08 квітня 2024 15:27
Додаток_6_ТД_нова редакція.docx
08 квітня 2024 15:27
Додаток_2_ТД_нова редакція.docx
08 квітня 2024 15:27
протокол і перелік змін.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 8 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 3 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 1 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 10 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 4 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 5 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 9 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 7 ТД.docx
08 квітня 2024 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2024 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 15:27
ТД нова редакція.docx
20 березня 2024 12:36
ТД.docx
08 квітня 2024 15:27
Додаток_6_ТД_нова редакція.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 6 ТД.docx
08 квітня 2024 15:27
Додаток_2_ТД_нова редакція.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 2 ТД.docx
08 квітня 2024 15:27
протокол і перелік змін.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 8 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 3 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 1 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 10 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 4 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 5 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 9 ТД.docx
20 березня 2024 12:36
Додаток 7 ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до закупівлі
Дата подання: 11 квітня 2024 14:08
Дата відповіді: 12 квітня 2024 11:27
Добрий день, шановний Замовнику. Пункт 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації містить наступну вимогу: "Центральня кухня/ні або харчоблок/и учасника повинен/ні відповідати вимогам Замовника в частині достатнього забезпечення послуг з організації лікувального харчування хворим (в складі тендерної пропозиції надати підтверджуючий документ, виданий на ім’я Учасника відповідним сертифікованим органом/установою/уповноваженою особою тощо)." Як саме Замовник перевірятиме достовірність наданого документу на відповідність вимогам Замовника в частині достатнього забезпечення послуг з організації лікувального харчування хворим?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення!
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Тендерною документацією, а саме пунктом 1 Розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-20-006095-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАЧНО ТА КОРИСНО", Код ЄДРПОУ:45210803
Дата подання: 22 березня 2024 16:51
Щодо усунення невідповідностей та дискримінаційних вимог
Скаржник вважає, що положення документації не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону "Про публічні закупівлі", порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, у тому числі права та інтереси Скаржника, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2024 18:47
рішення від 26.03.2024 № 5360.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 18:47
рішення від 03.04.2024 № 5983.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ № 5983-р/пк-пз від 03.04.2024 року замовником внесено зміни до тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-03-20-006095-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СМАЧНО ТА КОРИСНО", Код ЄДРПОУ:45210803
Дата подання: 08 травня 2024 16:48
Щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозиції, у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю
Замовником, який проводить закупівлю, порушено норми постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 (надалі – Особливості) і Закону України «Про публічні закупівлі», а також безпідставне визнання Учасника ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" переможцем зазначеної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 травня 2024 18:48
рішення від 10.05.2024 № 8313.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 18:48
рішення від 20.05.2024 № 8801.pdf
Дата публікації: 22 травня 2024 12:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ №8801-р/пк-пз від 20.05.2024 року Замовником було скасовано рішення щодо визначення ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" (39785646) переможцем торгів.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2024 17:43

Документи подані скаржником

22 березня 2024 15:38
Додаток 1 ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 5 ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 2 ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 3 ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 6 ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 4 ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 9 ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 7 ТД .docx
22 березня 2024 15:38
ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 8 ТД.docx
22 березня 2024 15:38
Додаток 10 ТД.docx
22 березня 2024 15:39
Витяг ПДВ.pdf
22 березня 2024 15:39
рішення від 01.05.2023 №5674-2.pdf
22 березня 2024 16:26
Скарга до АМКУ.pdf
22 березня 2024 16:28
Електронний підпис

Документи подані замовником

28 березня 2024 17:36
АМКУ псих лікарня.pdf
28 березня 2024 17:36
ЛИСТ АМКУ псих лікарня.docx

Документи Органу Оскарження

26 березня 2024 18:47
рішення від 26.03.2024 № 5360.pdf
08 квітня 2024 11:35
рішення від 03.04.2024 № 5983.pdf

Документи подані скаржником

08 травня 2024 16:16
ТД нова редакція.docx
08 травня 2024 16:16
Додаток 1 ТД.docx
08 травня 2024 16:16
Додаток 3 ТД.docx
08 травня 2024 16:16
Додаток 4 ТД.docx
08 травня 2024 16:16
Додаток 5 ТД.docx
08 травня 2024 16:16
Додаток 7 ТД.docx
08 травня 2024 16:16
Додаток 8 ТД.docx
08 травня 2024 16:16
Додаток 9 ТД.docx
08 травня 2024 16:16
Додаток 10 ТД.docx
08 травня 2024 16:16
5. меню і карти дорослі.pdf
08 травня 2024 16:16
5. меню і карти діти 3-6.pdf
08 травня 2024 16:16
5. меню і карти діти 7-10.pdf
08 травня 2024 16:16
5. меню і карти діти 11-14.pdf
08 травня 2024 16:16
5. меню і карти діти 15-18.pdf
08 травня 2024 16:16
26 протокол їжа 2024.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 2.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 5.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 3.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 4.pdf
08 травня 2024 16:17
Зміст.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 1.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 6.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 7.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 10.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 8.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 9.pdf
08 травня 2024 16:17
Картотека 11.pdf
08 травня 2024 16:17
Скарга АМКУ.pdf
08 травня 2024 16:17
Титульний лист.pdf
08 травня 2024 16:19
Електронний підпис
08 травня 2024 16:23
Електронний підпис

Документи подані замовником

14 травня 2024 16:03
Лист_ відповідь АМКУ.pdf
14 травня 2024 16:03
2002.pdf
14 травня 2024 16:03
3. ду 3 до договору.PDF
14 травня 2024 16:03
1. ІНФОЛИСТ.pdf
14 травня 2024 16:03
1892_.pdf

Документи Органу Оскарження

10 травня 2024 18:48
рішення від 10.05.2024 № 8313.pdf
22 травня 2024 12:37
рішення від 20.05.2024 № 8801.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 43 461 045,50
UAH
43 461 045,50
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СМАЧНО ТА КОРИСНО" 43 560 632,80
UAH
43 560 632,80
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 травня 2024 11:54
Електронний підпис
24 травня 2024 11:52
тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2024 11:52
Довідка абз 14.pdf
23 травня 2024 12:11
Електронний підпис
07 травня 2024 15:17
Електронний підпис
07 травня 2024 15:06
тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2024 15:06
Довідка абз 14.pdf
07 травня 2024 15:06
Довідка (15).zip
07 травня 2024 15:06
Довідка (14).zip
03 травня 2024 14:11
Електронний підпис
03 травня 2024 14:06
Витяг - Ліцензія.pdf.(2) (9).p7s
03 травня 2024 14:06
Витяг - Ліцензія.pdf.(1) (9).p7s
03 травня 2024 14:06
Витяг - Ліцензія (10).pdf
03 травня 2024 14:02
5. меню і карти дорослі.PDF
03 травня 2024 14:02
5. меню і карти діти 15-18.PDF
03 травня 2024 14:02
5. меню і карти діти 11-14.PDF
03 травня 2024 14:02
5. меню і карти діти 7-10.PDF
03 травня 2024 14:02
5. меню і карти діти 3-6.PDF
03 травня 2024 14:02
4. Довідка ст.6.pdf
03 травня 2024 14:02
3. Довідка п.2.ст.20.pdf
03 травня 2024 14:02
2. наказ 1 група НАССР.pdf
03 травня 2024 14:02
1. Цінова.pdf
12 квітня 2024 15:01
Електронний підпис
12 квітня 2024 15:01
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:52
2. Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2024 14:52
Витяг - Ліцензія.pdf.(1) (6).p7s
12 квітня 2024 14:52
Витяг - Ліцензія.pdf.(1) (8).p7s
12 квітня 2024 14:52
Витяг - Ліцензія.pdf.(2) (8).p7s
12 квітня 2024 14:52
Витяг - Ліцензія.pdf.(2) (6).p7s
12 квітня 2024 14:52
БГ № ОГ2024-0027-2_v1_SHulla_S_L_.p7s
12 квітня 2024 14:52
Витяг - Ліцензія (7).pdf
12 квітня 2024 14:52
Витяг - Ліцензія (9).pdf
12 квітня 2024 14:52
БГ № ОГ2024-0027-2 (2).pdf
12 квітня 2024 14:52
1. Реєстр.pdf
12 квітня 2024 14:52
41 Поліс BH7354PC 216528813 (2).pdf
12 квітня 2024 14:52
36 Тех паспорти авто.pdf
12 квітня 2024 14:52
41 Поліс BH7351PC 216528813 (1).pdf
12 квітня 2024 14:52
40 ТО автомобілів.pdf
12 квітня 2024 14:52
39 Сан обробка.pdf
12 квітня 2024 14:52
49 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2024 14:52
44 Мед.книжки.pdf
12 квітня 2024 14:52
48 Відгук.pdf
12 квітня 2024 14:52
17 Звіти 2024 нові.pdf
12 квітня 2024 14:52
18 Гігієна.PDF
12 квітня 2024 14:52
25 Сертифікат ISO 45001.pdf
12 квітня 2024 14:52
26 протокол їжа 2024.pdf
12 квітня 2024 14:52
12 Довідка п.2 ст. 20.pdf
12 квітня 2024 14:52
29 Меню діти 15-18 діабет.pdf
12 квітня 2024 14:52
29 Меню діти 15-18.pdf
12 квітня 2024 14:52
29 Меню діти 3-6.pdf
12 квітня 2024 14:52
9 Наказ групи НАССР 2023.pdf
12 квітня 2024 14:52
3. Технічні вимоги.PDF
12 квітня 2024 14:52
29 Меню діти 7-10 діабет.pdf
12 квітня 2024 14:52
29 Меню діти 11-14.pdf
12 квітня 2024 14:52
29 Меню діти 3-6 діабет.pdf
12 квітня 2024 14:52
25 Сертифікат ДСТУ 45001.pdf
12 квітня 2024 14:52
29 Меню діти 7-10.pdf
12 квітня 2024 14:52
21 22 Акт аудит 125 школа.pdf
12 квітня 2024 14:52
20 Потужності склади.pdf
12 квітня 2024 14:52
29 Меню діти 11-14 діабет.pdf

Публічні документи

12 квітня 2024 18:38
Електронний підпис
12 квітня 2024 18:34
Технічні документи.pdf
12 квітня 2024 18:34
Проект договору.pdf
12 квітня 2024 18:34
Лист щодо п. 47.pdf
12 квітня 2024 18:34
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "СМАЧНО ТА КОРИСНО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Рішення скасоване 43 461 045,50
UAH
22 травня 2024 17:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 18:38
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 43 461 045,50
UAH
23 травня 2024 21:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2024 17:52

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену та підписану форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком № 1 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги надано форму «Тендерна пропозиція» з незаповненим п.1 та відсутньою інформацією щодо місця реєстрації (п.5). 2. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію наказу (в редакції дійсної на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасником на виконання цієї вимоги надано наказ про внесення змін до наказу від 25.08.2016 р., первинний наказ відсутній. 3. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, що містить пояснення щодо виконання Учасником положень п. 2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Учасником на виконання цієї вимоги надано довідку щодо виконання Учасником положень п. 2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» без урахування останніх змін, внесених до відповідного закону. 4. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи передбачені ст. 6 Закону України № 2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» зі змінами. Учасником на виконання цієї вимоги надано довідку без зазначення відповідних обов’язкових процедур. 5. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зразок 2-ох тижневого меню харчування хворих за нормою для відповідної категорії (страви виготовлюються суворо у відповідності з технологічними та калькуляційними картами за книгою-довідником «Організація лікувального харчування в закладах охорони здоров’я України», під ред. О.В.Щвеця, розробленою на виконання Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» (Додаток 2, Таб. 2 (за віковими групами дітей) та Таб. 1 (гіпотрофічний харчовий статус)) та калькуляційні картки на приготування комплекту харчування хворого у закладах охорони здоров’я в розрахунку на 1-ий день примірного 2-ох тижневого меню (з визначенням калорійності та обсягу (вихід) готових страв). На відміну від калькуляційних карток, наявні зразки 2-ох тижневого меню харчування хворих за нормою для відповідної категорії не містять інформації щодо макронутрієнтів (білки, жири та вуглеводи), що дозволяє детальніше вивчити та перевірити меню на відповідність встановленим нормам. 6. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (з урахуванням того, що забороняється використання готової їжі більш ніж після 2 годин з часу виготовлення, і готова їжа має бути поставлена до відділення не пізніше ніж за одну годину з часу виготовлення) (документи на право власності, або договір оренди/суборенди тощо, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2024 р.). З умов договорів оренди складських приміщень, наданих учасником, не вбачається, що склади мають холодильне обладнання. Акти прийому-передачі також не містять інформації про холодильне обладнання. 7. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан- копії трудових книжок (сторінка з П.І.Б. та сторінка з записом підтверджуючих працевлаштування на підприємстві або трудових договорів або наказів про призначення (кухарів (не менш 4х), кухонних робітників (не менш 4-х), робітників, які обслуговують складські приміщення, та автотранспорт (водії не менш 2-х)). В складі тендерної пропозиції відсутні скан- копії трудових книжок вказаних працівників. 8. Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» заповнений та підписаний учасником відповідно до вимог Додатку № 8 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції наявна лише згода директора. При цьому тендерна пропозиція містить персональні дані і інших працівників учасника, на яких відсутні відповідні згоди. 9. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 10) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати електрону банківську гарантію з урахуванням вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, та вимог тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги надано електрону банківську гарантію без урахування вимог Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, тендерної документації.

Документи

03 травня 2024 19:21
Довідка НАЗК
03 травня 2024 19:21
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію дійсного договору на проведення лабораторних досліджень готових страв та копія документу, який підтверджує проведення дослідження не раніше, ніж у 2023 році. Учасником на виконання цієї вимоги надано: -договір на виконання (передачу) робіт від 29.12.2023 № ОД-1307 (файл "ДОГОВІР Nº ОД-1307"), між Переможцем та ДП "ОДЕСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ", предметом якого є проведення випробувань харчової продукції та продовольчої сировини, води за фізико-хімічними та мікробіологічними показниками, на вміст пестицидів, мікотоксинів, радіонуклідів та інше, в якому зазначено, зокрема: 2. ВАРТІСТЬ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1. Вартість робіт згідно кожної заявки визначається протоколом узгодження ціни, який є невід'ємною частиною договору. -протокол випробувань від 26.01.2024 №331-Д (файл "26 протокол їжа 2024.pdf") об'єкт (и) випробувань та реєстраційні номери: 331.1 Суп гороховий; 331.2 Каша булгур; 331.3 Свинина тушкована у томатному соусі. За таких умов, пунктом 2.1 договору на виконання (передачу) робіт від 29.12.2023 № ОД-1307 встановлено, що протокол узгодження ціни є невід'ємною частиною зазначеного договору. Разом з тим, в складі Пропозиції відсутній, зокрема, протокол узгодження ціни, у зв'язку з чим, в складі Пропозиції відсутній договір на проведення лабораторних досліджень готових страв саме в повному обсязі.

Документи

23 травня 2024 21:04
Довідка НАЗК
23 травня 2024 21:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2024 21:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
43 461 045,50
UAH
Документи

Документи

23 травня 2024 21:04
Довідка НАЗК
23 травня 2024 21:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2024 09:42
75-ВТ.pdf укладений
31 травня 2024 09:41