Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40492437 |
Місцезнаходження: | 47100, Україна , Тернопільська обл., м Шумськ, вулиця Українська, 59 |
Контактна особа: |
Тимощук Віталій Олександрович +380683261469 tymoshchuk826@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 14:07 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 14:07 |
Очікувана вартість: | 691 392,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 913,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з моменту надання послуг та на підставі підписаного Сторонами Акту та Довідки за формами КБ-2в та КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 12:35 |
Додаток 3 Проєкт Договору.docx | |
20 березня 2024 12:35 |
Додаток 2 до ТД Інформація про технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx | |
20 березня 2024 12:35 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
20 березня 2024 12:35 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000157 ● cd58126ea1a74175821d3b446911e305
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 27-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.05.2024 № 27-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4.UA-2024-03-20-006054-a від 20.03.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 18:01:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт частини покрівлі Шумського ясла-садка «Сонечко» (усунення аварійного стану) по вул. Енергетична , 2 , в місті Шумськ, Кременецького району, Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-20-006054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas-3-2
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ КАВА" |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
539 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДАНИЛЕЙКО БОГДАН ЯРЕМОВИЧ" |
632 733,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХБУД+" |
629 229,60
UAH з ПДВ
|
554 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ІМЕКС" |
656 392,80
UAH з ПДВ
|
555 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" |
630 514,00
UAH з ПДВ
|
623 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ КАВА" #45113362 |
Відхилено |
539 900,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 11:21
|
|
ФОП "ДАНИЛЕЙКО БОГДАН ЯРЕМОВИЧ" #2913207931 |
Відхилено |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 12:52
|
|
ТОВ "ТЕХБУД+" #41531631 |
Відхилено |
554 900,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 16:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ІМЕКС" #44824753 |
Відхилено |
555 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 16:07
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" #43163123 |
Переможець |
623 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 16:16
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 12:49
|
Договір про закупівлю.pdf | укладений |
17 квітня 2024 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівель і тому відповідно ціну договору з урахуванням фактичної потреби |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |