Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
939 511,00 UAH
UA-2024-03-19-013356-a ● f481bb0156e0460e9cb5c9c847a2de87
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
Осінська Тетяна Володимирівна +380442393379 osinskat1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 18:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 14:35 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 14:35 |
Очікувана вартість: | 939 511,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 697,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Мегават-година
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ, УСТАТКОВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, м. Київ, заклади, Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 13:27 |
Перелік змін (3).docx | |
02 травня 2024 13:27 |
ТД нова редакція (1).docx | |
02 травня 2024 13:27 |
Додаток _1 нова редакція (1).docx | |
02 травня 2024 13:27 |
Додаток_3_тех_характ_нова_редакція (1).docx | |
19 березня 2024 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 19:07 |
Додаток _7.doc | |
19 березня 2024 19:07 |
Додаток _5 проєкт договору.docx | |
19 березня 2024 19:07 |
Додаток 4 (Вимоги до учасників).docx | |
19 березня 2024 19:07 |
Додаток _6.doc | |
19 березня 2024 19:07 |
Додаток _3 технічні характеристики.docx | |
19 березня 2024 19:07 |
Додаток _2.doc | |
19 березня 2024 19:07 |
Додаток _1.docx | |
19 березня 2024 19:07 |
ТД від 19032024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 березня 2024 15:39
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:30
Замовнику
На якій підставі ви вимагаєте надати документ від виробників протипожежного обладнання (або диллера, або імпортера) що працівники учасника (не менше 1 -го працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників) пройшли навчання з обслуговування протипожежного обладнання. Дана вимога вже давно визнана дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Ознайомтеся з рішеннями АМКУ з цього приводу. Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу інакше будемо змушені звернутися зі скаргою в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, замовник має право включити вимогу щодо надання навчання від виробників протипожежного обладнання (або диллера, або імпортера), що працівники учасника (не менше 1 -го працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників) пройшли навчання з обслуговування протипожежного обладнання.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, замовник має право включити вимогу щодо надання навчання від виробників протипожежного обладнання (або диллера, або імпортера), що працівники учасника (не менше 1 -го працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників) пройшли навчання з обслуговування протипожежного обладнання.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
неправомірна вимога
Дата подання: 21 березня 2024 15:42
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:31
Відповідно до Додатку 1 до ТД повинен бути в наявності інженер проектувальник в частині кошторисної документації, не менше однієї особи - надати відповідний сертифікат (свідоцтво).
Для чого ви прописуєте дану вимогу, якщо навіть закупівлею не передбачено надання кошторисної документації? Приведіть документацію у відповідність відповідно до Постанови Кабміну №852 від 23 листопада 2016 р. та не вимагайте те що не передбачено для даного виду послуг
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, замовник має право включити вимогу щодо наявності інженера проектувальника в частині кошторисної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, замовник має право включити вимогу щодо наявності інженера проектувальника в частині кошторисної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
дискримінація
Дата подання: 21 березня 2024 15:44
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:31
Замовнику, видаліть дискримінаційну вимогу щодо надання документів що підтверджують наявність чистого прибутку за результатом останнього звітного періоду, а також обсяг річного доходу (виручки) становив не менше очікуваної вартості закупівлі. Ми є новоствореним підприємством, у зв’язку з чим не можемо виконати дану вимогу, тож дана вимога є дискримінаційною, що значно звужує коло потенційних учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності у межах чинного законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності у межах чинного законодавства.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
невідповідність вимоги закону
Дата подання: 21 березня 2024 15:45
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:32
З якою метою ви вимагаєте надати складське приміщення, якщо предметом закупівлі передбачено надання послуг з обслуговування? Для чого ви вимагаєте те що не потрібно при наданні послуг? Приведіть документацію у відповідність відповідно до Постанови Кабміну №852 від 23 листопада 2016 р., для даного виду послуг наявність складського приміщення не передбачається
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Виходячи з цього, Замовник встановив кваліфікаційний критерії наявність матеріально-технічної бази та вимагає надання документів, які вважає за потрібне, у межах цього критерію.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Виходячи з цього, Замовник встановив кваліфікаційний критерії наявність матеріально-технічної бази та вимагає надання документів, які вважає за потрібне, у межах цього критерію.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
суперечлива інформація
Дата подання: 21 березня 2024 15:49
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:33
Шановний Замовнику!
В Додатку 3 тендерної документації ви вказуєте, що на об’єктах замовника змонтовано систему протипожежного захисту на базі виробників протипожежного обладнання: ТОВ «Тірас -12», ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ», ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД». Виходячи з цього, учасники в складі пропозицію надають документ від виробника ТОВ «Тірас -12» (ТІРАС), ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ» (ВАРТА), ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез) (або диллера, або імпортера) що працівники учасника (не менше 1 -го працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників) пройшли навчання з обслуговування протипожежного обладнання .
Однак проаналізувавши розділ І Перелік обладнання для проведення технічного обслуговування бачимо, що він містить обладнання також виробників протипожежного обладнання ТОВ «НВП «ЗАВОД ВЕДА», ПП «АРТОН», ТОВ «НВП «МЕРИДІАН», ТОВ «СТА ЕЛЕКТРОНІКА», ПП «СЕНКО», ТОВ «ПРОЕКТ АО», ТОВ «НВП «АЛАЙ».
Інформація суперечить одна одній!
Чому ви вимагаєте листи про навчання працівників тільки від трьох виробників (ТОВ «Тірас -12», ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ», ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД»)? Приведіть в лад дану вимогу, додайте або всіх виробників обладнання або ж взагалі видаліть цю вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, замовник має право включити вимогу щодо надання навчання від певних виробників протипожежного обладнання (або диллера, або імпортера), що працівники учасника (не менше 1 -го працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників) пройшли навчання з обслуговування протипожежного обладнання.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, замовник має право включити вимогу щодо надання навчання від певних виробників протипожежного обладнання (або диллера, або імпортера), що працівники учасника (не менше 1 -го працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників) пройшли навчання з обслуговування протипожежного обладнання.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
приведіть вимогу до чинного законодавства
Дата подання: 21 березня 2024 15:51
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:35
Замовнику, внесіть зміни в вимоги про надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. В період воєнного стану отримання дозволу на провадження господарської діяльності регулює Постанова Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану. Тож в період воєнного стану отримати дозвільний документ, а саме декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки можливо шляхом подання її в севісі Дія https://diia.gov.ua/services/yedeklaraciya, однак документ матиме іншу назву «Декларація про провадження господарської діяльності», в якому міститиметься інформація про наявність дозвільного документу: декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Просимо привести дану вимогу у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що на разі Учасники мажуть безперешкодно отримати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зокрема за на сервісі Дія за посиланням: https://guide.diia.gov.ua/view/reiestratsiia-deklaratsii-vidpovidnosti-materialno-tekhnichnoi-bazy-subiektiv-hospodariuvannia-vymoham-zakonodavstva-u-sferi-poz-6c48c095-548a-447e-9ab1-e05bec4370e8.
З огляду на це, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що на разі Учасники мажуть безперешкодно отримати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зокрема за на сервісі Дія за посиланням: https://guide.diia.gov.ua/view/reiestratsiia-deklaratsii-vidpovidnosti-materialno-tekhnichnoi-bazy-subiektiv-hospodariuvannia-vymoham-zakonodavstva-u-sferi-poz-6c48c095-548a-447e-9ab1-e05bec4370e8.
З огляду на це, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
неправомірна вимога
Дата подання: 21 березня 2024 15:53
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:35
Шановний замовнику, з якою метою ви вимагаєте надати на директора підприємства Сканована копія витягу з протоколу (або сканована копія протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та сканована копія посвідчення що підтверджують навчання та/або перевірку знань з:
- загальний курс з ОП
- НПАОП 0.00 - 7.11-12
Сканована копія витягу з протоколу (або сканована копія протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та сканована копія посвідчення, що підтверджують навчання та/або перевірку знань з питань пожежної безпеки
Сканована копія витягу з протоколу (або сканована копія протоколу) засідання комісії з перевірки знань з правил технічної експлуатації електроустановок споживачів. В даному витягу з протоколу (або протоколі) повинно бути зазначено, що комісія перевірила знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з електробезпеки, а саме: ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ,ПОЕМ. Також надати скановану копію посвідчення, в якому (яких) зазначено що працівник допущений до роботи в електроустановках напругою до 1000В та зазначено групу з електробезпеки – не нижче третьої.
Сканована копія витягу з протоколу (або сканована копія протоколу) засідання комісії з перевірки знань з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. В даному витягу з протоколу (або протоколі) повинно бути зазначено, що комісія перевірила знання з: правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) та правила експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01).
якщо директор підприємства не є особою що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах замовника. Дані навчання мають бути у виконавців робіт, а директор до них ніяк не відноситься.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Виходячи з того, що директор суб’єкта господарювання є його працівником та посадовою особою, відповідно до діючого законодавства, а отже має проходити інструктажі/навчання тощо відповідно до законодавства про охорону праці, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного навчання на директора.
З огляду на це, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Виходячи з того, що директор суб’єкта господарювання є його працівником та посадовою особою, відповідно до діючого законодавства, а отже має проходити інструктажі/навчання тощо відповідно до законодавства про охорону праці, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного навчання на директора.
З огляду на це, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 березня 2024 15:54
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:36
З якою метою ви вимагаєте надати лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, про виконання аналогічного договору? Адже надання документу, що підтверджує надання послуг/виконання робіт (акти виконаних робіт) уже підтверджує надання послуг та їх повноту та відсутність від замовника зауважень щодо їх виконання шляхом підписання цього самого документу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки через воєнний стан не всі замовники продовжують вести свою діяльність та отримання від них відгуку не завжди є можливим.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надання у складі пропозиції відгуку ніяким чином не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки учасники за наявності досвіду не обмежені у їх отриманні.
З огляду на це, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - «код ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надання у складі пропозиції відгуку ніяким чином не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки учасники за наявності досвіду не обмежені у їх отриманні.
З огляду на це, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
неправомірна вимога
Дата подання: 21 березня 2024 15:55
Дата відповіді: 02 травня 2024 13:37
Ви вимагаєте надати договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт, однак предметом закупівлі не передбачено виконання будівельно-монтажних робіт. Предмет закупівлі передбачає ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ, УСТАТКОВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕДАЧІ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ. Видаліть цю вимогу, оскільки вона не відноситься до предмету закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний учаснику дана вимога вилучена.
Шановний учаснику дана вимога вилучена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-19-013356-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 22 березня 2024 12:59
Дата подання: 22 березня 2024 12:59
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2024 17:27
Рішення від 25.03.2024 № 5282.pdf
Дата публікації: 25 березня 2024 17:27
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.04.2024 № 485.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 16:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2024 № 6431.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 15:33
Рішення від 10.04.2024 № 6431.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
783 000,00
UAH з ПДВ
|
783 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ |
937 494,00
UAH з ПДВ
|
937 494,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Очікує рішення |
783 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 14:58
|