Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шини для транспортних засобів, код ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
1 040 000,00 UAH
UA-2024-03-19-013214-a ● 26d4b8c361094181946e6a68b1f1bedc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 03356571 |
Вебсайт: | http://www.teplo.km.ua// |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, , вул. Чорнобрового Миколи професора, будинок 5 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Коржик +380673130533 tender@teplo.km.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 11:49 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 11:49 |
Очікувана вартість: | 1 040 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92 штука
Шини для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Чорнобрового, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 16:57 |
Тендерна документація (від 26.03.).docx | |
26 березня 2024 16:57 |
Реєстр змін від 26.03.2024.pdf | |
25 березня 2024 17:18 |
Реєстр змін від 25.03.2024.pdf | |
19 березня 2024 18:07 |
Додаток № 6 - Проєкт договору про закупівлю.docx |
26 березня 2024 17:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 березня 2024 16:57 |
Тендерна документація (від 26.03.).docx
|
||||||
26 березня 2024 16:57 |
Реєстр змін від 26.03.2024.pdf
|
||||||
25 березня 2024 17:18 |
Реєстр змін від 25.03.2024.pdf
|
||||||
19 березня 2024 18:07 |
Додаток № 6 - Проєкт договору про закупівлю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-19-013214-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37976553
Дата подання: 05 квітня 2024 17:43
Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" є Учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної МКП "Хмельницьктеплокомуненерго", предметом якої є «Шини для транспортних засобів, код ДК 021:2015:34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» з ідентифікатором закупівлі UA-2024-03-19-013214-a.
Протоколом № 195 від 03 квітня 2024 року, уповноваженою особою Замовника Коржик О. прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА".
Вважаємо рішення необґрунтованим та незаконним, виходячи з наступного.
Підставою для відхилення пропозиції ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", на думку замовника, є невідповідність умовам технічної специфікації, а саме в складі тендерної пропозиції Учасник пропонує товар, частина якого ввезена з інших країн, але в переліку наданих ним документів відсутня декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (відповідно до Митного Кодексу України), наявна тільки декларація Постачальника, яку підписав сам Учасник, що є невідповідністю технічної специфікації.
Умовами п.4 додатку 3 ТД визначено:
«… На товар, який буде постачатися, в складі пропозиції мають бути надані підтверджуючі документи щодо країну походження. До таких документів належать:
а) засвідчена декларація про походження товару - це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (ч. 5 ст. 43 Митного Кодексу України)
та/або
б) декларація про походження товару - це письмова заява про країну походження товару, зроблена у зв'язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару (ч. 6 ст. 43 Митного Кодексу України).
Якщо Товар не підлягає сертифікації, надається завірена печаткою та підписана керівником чи уповноваженої особою Учасника копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Учасник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам.».
Таким чином замовник відхилив нашу тендерну пропозицію ссилаючись на те, що в нас немає Декларації про походження товару, засвідченої державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (відповідно до Митного Кодексу України), при цьому Замовник не взяв до уваги що його ж тендерною документацією встановлена диспозитивна вимога (на вибір учасника або або), згідно якої учасник має надати документ АБО згідно пп. а) засвідчена декларація про походження товару - це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (ч. 5 ст. 43 Митного Кодексу України)
АБО згідно пп. б) декларація про походження товару - це письмова заява про країну походження товару, зроблена у зв'язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару (ч. 6 ст. 43 Митного Кодексу України),
Чомусь Замовник прийняв рішення що йому підійде тільки документ визначений пунктом а), хоча ТД передбачено що можна надати документ згідно п. а) та/або згідно п.б), що є неправомірно в даній ситуації.
Учасник ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" надав у складі пропозиції документ «10. Декларація постачальника», яка є документом згідно пп. б) п.4 додатку 3 ТД.
У цьому документі, що подано учасником, міститься задекларована інформація про країну походження товару в колонці 3 із відповідною назвою «Країна походження товару», витяг з документу:
Фактично замовник проігнорував власну вимогу ТД та не взяв до уваги ту обставину, що документ Учасника ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" Декларація Постачальника від 28.03.2024 р. є тією ж декларацією, що вимагалась замовником згідно пп. б) п.4 додатку 3 ТД.
Аналогічну позицію висловив АМКУ в рішенні № 2537- р/пк-пз від 08.02.2022 (дивитися п.3 рішення), у якому визнав неправомірною вимогу скаржника щодо дискваліфікації іншого учасника-конкурента через відсутність інформації про країну походження товару запропонованого учасником такої закупівлі в спосіб визначений ТД.
!!! Окремо звертаємо увагу Замовника, що чинна редакція Митного кодексу https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4495-17#Text взагалі не передбачає в ч. 5 ст. 43 Митного Кодексу України щось про декларацію, чинна редакція цього пункту містить норму: «5. Запит про проведення перевірки надсилається протягом 1095 днів з дня подання документа про походження товару, крім випадків, якщо така перевірка ініціюється у зв’язку з кримінальним провадженням.».
Також норма ч. 6 ст. 43 Митного Кодексу України, яку Замовник прописав у ТД взагалі неіснуюча, бо ст.43 Митного кодексу містить всього 5 пунктів, шостого просто немає.
Замовник зобов’язаний дотримуватися чинного законодавства України та слідувати нормам права з урахуванням Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей, в інакшому випадку Замовник несе відповідальність згідно ст.44 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.1 ст. 335 Митного кодексу України під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі такі документи та відомості, що необхідні для митного контролю.
Пунктом 5 ст. 41 Митного кодексу України передбачено, що засвідчена декларація про походження товару - це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями. В той же час п. 6 ст. 41 Митного кодексу України встановлює, що декларація про походження товару - це письмова заява про країну походження товару, зроблена у зв’язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, що стосується товару.
Звертаємо увагу, що декларування передбачає декларативний принцип – це принцип, згідно з яким суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру шляхом повідомлення адміністратора або відповідного дозвільного органу про відповідність його матеріально-технічної бази вимогам законодавства (ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»).
Експортер (постачальник) згідно п. 6 ст. 41 Митного кодексу наділений правом (правосуб’єктний) заявляти і підписувати декларацію про походження товару шляхом «на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, що стосується товару».
З вищевикладеного випливає, що декларація походження товару являє широке поняття, оскільки вона може міститися на інших документах, таких як на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, що стосується товару, та водночас вона може бути підписана Постачальником.
Тож, вимоги Замовника про те, що Декларація не може бути підписана самим Постачальником протирічить чинному законодавству а саме п. 6 ст. 41 Митного кодексу України.
Загалом Замовник неправильно визначив, що Декларація про походження товару відноситься до технічної специфікації, адже законом чітко встановлено що підпадає під поняття технічної документації це- «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону», з чого слідує що Декларація про походження товару відноситься до категорії «інші документи тендерної документації» та не відноситься до технічної документації у розрізі п.3 ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі». Тому Замовник мав би надати учаснику можливість на виправлення помилок протягом 24 год. в разі наявності таких.
Також вбачаємо дискримінаційний підхід у встановленні Замовником умови про подання декларації походження товару, оскільки декларуванню товар підлягає в процесі купівлі цього товару, оскільки учасник ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" наразі ще не виграло тендер та й загалом не уклало договір з Замовником тендеру про купівлю товару, ніяких правових підстав для купівлі цього товару неіснує, учасник не зобов’язаний подавати такого роду документи, а замовник не має право вимагати документи що не передбачені в даній ситуації чинним законодавством України, що презюмується з п.11 ст.27 Закону «Про публічні закупівлі», а саме документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У складі документів учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" міститься документ «Декларація постачальника», де вказано країну походження товару, що є достатнім підтвердженням на виконання умови тендерної документації, а саме пп. б) п.4 додатку 3 ТД.
Отже, Замовник порушив процедуру закупівлі відхиливши пропозицію Учасника ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", на підставі вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО У ЗАМОВНИКА:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Скасувати протокол № 195 від 03 квітня 2024 року про дискваліфікацію учасника ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА".
В разі не приведення Замовником закупівлі до відповідності вимог чинного законодавства України з метою захисту законних інтересів ми будемо змушені звернутися до АМКУ, Державної аудиторської служби та Національної Поліції з скаргами та вимогами у зв’язку з порушеннями проведення закупівлі з ідентифікатором UA-2024-03-19-013214-a.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом № 195 від 03 квітня 2024 року, уповноваженою особою Замовника Коржик О. прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА".
Вважаємо рішення необґрунтованим та незаконним, виходячи з наступного.
Підставою для відхилення пропозиції ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", на думку замовника, є невідповідність умовам технічної специфікації, а саме в складі тендерної пропозиції Учасник пропонує товар, частина якого ввезена з інших країн, але в переліку наданих ним документів відсутня декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (відповідно до Митного Кодексу України), наявна тільки декларація Постачальника, яку підписав сам Учасник, що є невідповідністю технічної специфікації.
Умовами п.4 додатку 3 ТД визначено:
«… На товар, який буде постачатися, в складі пропозиції мають бути надані підтверджуючі документи щодо країну походження. До таких документів належать:
а) засвідчена декларація про походження товару - це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (ч. 5 ст. 43 Митного Кодексу України)
та/або
б) декларація про походження товару - це письмова заява про країну походження товару, зроблена у зв'язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару (ч. 6 ст. 43 Митного Кодексу України).
Якщо Товар не підлягає сертифікації, надається завірена печаткою та підписана керівником чи уповноваженої особою Учасника копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Учасник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам.».
Таким чином замовник відхилив нашу тендерну пропозицію ссилаючись на те, що в нас немає Декларації про походження товару, засвідченої державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (відповідно до Митного Кодексу України), при цьому Замовник не взяв до уваги що його ж тендерною документацією встановлена диспозитивна вимога (на вибір учасника або або), згідно якої учасник має надати документ АБО згідно пп. а) засвідчена декларація про походження товару - це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (ч. 5 ст. 43 Митного Кодексу України)
АБО згідно пп. б) декларація про походження товару - це письмова заява про країну походження товару, зроблена у зв'язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару (ч. 6 ст. 43 Митного Кодексу України),
Чомусь Замовник прийняв рішення що йому підійде тільки документ визначений пунктом а), хоча ТД передбачено що можна надати документ згідно п. а) та/або згідно п.б), що є неправомірно в даній ситуації.
Учасник ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" надав у складі пропозиції документ «10. Декларація постачальника», яка є документом згідно пп. б) п.4 додатку 3 ТД.
У цьому документі, що подано учасником, міститься задекларована інформація про країну походження товару в колонці 3 із відповідною назвою «Країна походження товару», витяг з документу:
Фактично замовник проігнорував власну вимогу ТД та не взяв до уваги ту обставину, що документ Учасника ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" Декларація Постачальника від 28.03.2024 р. є тією ж декларацією, що вимагалась замовником згідно пп. б) п.4 додатку 3 ТД.
Аналогічну позицію висловив АМКУ в рішенні № 2537- р/пк-пз від 08.02.2022 (дивитися п.3 рішення), у якому визнав неправомірною вимогу скаржника щодо дискваліфікації іншого учасника-конкурента через відсутність інформації про країну походження товару запропонованого учасником такої закупівлі в спосіб визначений ТД.
!!! Окремо звертаємо увагу Замовника, що чинна редакція Митного кодексу https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4495-17#Text взагалі не передбачає в ч. 5 ст. 43 Митного Кодексу України щось про декларацію, чинна редакція цього пункту містить норму: «5. Запит про проведення перевірки надсилається протягом 1095 днів з дня подання документа про походження товару, крім випадків, якщо така перевірка ініціюється у зв’язку з кримінальним провадженням.».
Також норма ч. 6 ст. 43 Митного Кодексу України, яку Замовник прописав у ТД взагалі неіснуюча, бо ст.43 Митного кодексу містить всього 5 пунктів, шостого просто немає.
Замовник зобов’язаний дотримуватися чинного законодавства України та слідувати нормам права з урахуванням Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей, в інакшому випадку Замовник несе відповідальність згідно ст.44 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.1 ст. 335 Митного кодексу України під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі такі документи та відомості, що необхідні для митного контролю.
Пунктом 5 ст. 41 Митного кодексу України передбачено, що засвідчена декларація про походження товару - це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями. В той же час п. 6 ст. 41 Митного кодексу України встановлює, що декларація про походження товару - це письмова заява про країну походження товару, зроблена у зв’язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, що стосується товару.
Звертаємо увагу, що декларування передбачає декларативний принцип – це принцип, згідно з яким суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру шляхом повідомлення адміністратора або відповідного дозвільного органу про відповідність його матеріально-технічної бази вимогам законодавства (ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»).
Експортер (постачальник) згідно п. 6 ст. 41 Митного кодексу наділений правом (правосуб’єктний) заявляти і підписувати декларацію про походження товару шляхом «на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, що стосується товару».
З вищевикладеного випливає, що декларація походження товару являє широке поняття, оскільки вона може міститися на інших документах, таких як на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, що стосується товару, та водночас вона може бути підписана Постачальником.
Тож, вимоги Замовника про те, що Декларація не може бути підписана самим Постачальником протирічить чинному законодавству а саме п. 6 ст. 41 Митного кодексу України.
Загалом Замовник неправильно визначив, що Декларація про походження товару відноситься до технічної специфікації, адже законом чітко встановлено що підпадає під поняття технічної документації це- «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону», з чого слідує що Декларація про походження товару відноситься до категорії «інші документи тендерної документації» та не відноситься до технічної документації у розрізі п.3 ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі». Тому Замовник мав би надати учаснику можливість на виправлення помилок протягом 24 год. в разі наявності таких.
Також вбачаємо дискримінаційний підхід у встановленні Замовником умови про подання декларації походження товару, оскільки декларуванню товар підлягає в процесі купівлі цього товару, оскільки учасник ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" наразі ще не виграло тендер та й загалом не уклало договір з Замовником тендеру про купівлю товару, ніяких правових підстав для купівлі цього товару неіснує, учасник не зобов’язаний подавати такого роду документи, а замовник не має право вимагати документи що не передбачені в даній ситуації чинним законодавством України, що презюмується з п.11 ст.27 Закону «Про публічні закупівлі», а саме документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У складі документів учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" міститься документ «Декларація постачальника», де вказано країну походження товару, що є достатнім підтвердженням на виконання умови тендерної документації, а саме пп. б) п.4 додатку 3 ТД.
Отже, Замовник порушив процедуру закупівлі відхиливши пропозицію Учасника ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", на підставі вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО У ЗАМОВНИКА:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Скасувати протокол № 195 від 03 квітня 2024 року про дискваліфікацію учасника ТОВ"ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА".
В разі не приведення Замовником закупівлі до відповідності вимог чинного законодавства України з метою захисту законних інтересів ми будемо змушені звернутися до АМКУ, Державної аудиторської служби та Національної Поліції з скаргами та вимогами у зв’язку з порушеннями проведення закупівлі з ідентифікатором UA-2024-03-19-013214-a.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2024 17:31
Замовник вважає правомірним відхилення учасника ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ: 37976553, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-19-013214-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37976553
Дата подання: 08 квітня 2024 18:39
Дата подання: 08 квітня 2024 18:39
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2024 16:42
рішення від 10.04.2024 № 6369.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2024 16:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2024 № 6864.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2024 14:04
рішення від 17.04.2024 № 6864.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2024 16:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОАВТОСЕРВІС" |
929 106,00
UAH з ПДВ
|
929 106,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА" |
1 020 922,68
UAH з ПДВ
|
1 020 922,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій