Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фітинги та інша трубна арматура згідно коду ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2024-03-19-013023-a ● 833e9c5293af4057a878dcdf2b8f9d60
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" |
Код ЄДРПОУ: | 32360815 |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2 |
Контактна особа: |
Даниловський Вадим Леонідович 380503731867, 380342759261 vadim.danilovskiy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 13:51 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 13:51 |
Очікувана вартість: | 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Відповідно до вимог Технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1927 штуки
Коліна, американки, заглушки та інша трубна арматура в асортименті згідно Технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
740 штуки
Муфти в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44167100-9 — Муфти
81 штуки
Хомути в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44163210-5 — Трубні хомути
327 штуки
Різьба сталева в асортименті та інша арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 44164310-3 — Трубки та арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% вартості партії товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної та за умови відсутності зауважень щодо відповідності та якості Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 18:22 |
Протокол УО № 318-т про внесення змін до тендерної документації.pdf | |
21 березня 2024 18:22 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
21 березня 2024 18:22 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
19 березня 2024 17:34 |
Протокол УО № 316-т про затвердження ТД та тексту Оголошення.pdf | |
19 березня 2024 17:34 |
Тендерна документація.docx |
21 березня 2024 18:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2024 18:22 |
Протокол УО № 318-т про внесення змін до тендерної документації.pdf
|
|||
21 березня 2024 18:22 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
21 березня 2024 18:22 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
19 березня 2024 17:34 |
Протокол УО № 316-т про затвердження ТД та тексту Оголошення.pdf
|
|||
19 березня 2024 17:34 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне питання
Дата подання: 22 березня 2024 11:40
Дата відповіді: 22 березня 2024 15:45
Позиція 210, має бути 30 ящиків по 72 тюбики?
позиція 115, чи вірний діаметр 180?
Відповідь: Щодо позиції 210: має бути 30 тюбиків.
Позиція 115 – діаметр зазначено вірно.
Позиція 115 – діаметр зазначено вірно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-19-013023-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38760205
Дата подання: 04 квітня 2024 11:18
Вимога до Замовника щодо розгляду пропозиції Переможця
ВИМОГА.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема:
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
В супереч зазначеним вимогам пропозиція ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ до якої вносились зміни та виправлення, не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" мав дискваліфікувати пропозицію ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 та абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
На підставі зазначеного та з метою уникнення збільшення термінів проведення процедури закупівлі в наслідок звернення до органу оскарження, ми вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема:
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
В супереч зазначеним вимогам пропозиція ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ до якої вносились зміни та виправлення, не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" мав дискваліфікувати пропозицію ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 та абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
На підставі зазначеного та з метою уникнення збільшення термінів проведення процедури закупівлі в наслідок звернення до органу оскарження, ми вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2024 15:51
Відповідь на вимогу ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" від 04.04.2024 р.
UA-2024-03-19-013023-a.c1
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, Пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). І учасником, і замовником дані вимоги дотримані.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовником 01.04.2024 р. оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено: «Перелік виявлених невідповідностей: 1. У Додатку 4 Тендерної документації «Технічна специфікація» Замовником сформована таблиця з переліком номенклатурних позицій, що планується до закупівлі. У п’ятій колонці таблиці зазначено: «Найменування виробника та країна походження товару (заповнюється Учасником)». Окремої вимоги в умовах тендерної документації щодо заповнення таблиці не було. Також, Учасником надано «Цінову пропозицію» із переліком товарів із зазначенням виробників та торгових марок, що відповідають вимогам та потребам Замовника. Абзацом 2 підпункту 2 Пункту 44 Особливостей встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Тобто, дана підстава містить декілька складових, які мають бути враховані замовником, а саме: - тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та - іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, - крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» На підставі вищенаведеного, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати таблицю Додатку 4 Тендерної документації, заповнивши в ній останню колонку. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1. Надати заповнену таблицю Додатку 4 Тендерної документації із зазначенням виробника та країни походження товару. Вимога затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 335-т від 01.04.2024 р.»
Учасник на вимогу про усунення невідповідностей завантажив Таблицю з Додатку 4 з заповненою колонкою про виробника і країну походження товару.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 29 березня 2024 р 00:00 год., аукціон відбувся 29 березня 2024 р о 13:14 год. Враховуючи наведене, документи, які надані після кінцевого строку, не є складовою Пропозиції учасника. Крім того, Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису на наведені документи, подані учасниками на вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
Орган оскарження має аналогічне бачення даної ситуації, зокрема у Рішенні №13335-р/пк-пз від 23.08.2023 р.
UA-2024-03-19-013023-a.c1
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, Пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). І учасником, і замовником дані вимоги дотримані.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовником 01.04.2024 р. оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено: «Перелік виявлених невідповідностей: 1. У Додатку 4 Тендерної документації «Технічна специфікація» Замовником сформована таблиця з переліком номенклатурних позицій, що планується до закупівлі. У п’ятій колонці таблиці зазначено: «Найменування виробника та країна походження товару (заповнюється Учасником)». Окремої вимоги в умовах тендерної документації щодо заповнення таблиці не було. Також, Учасником надано «Цінову пропозицію» із переліком товарів із зазначенням виробників та торгових марок, що відповідають вимогам та потребам Замовника. Абзацом 2 підпункту 2 Пункту 44 Особливостей встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Тобто, дана підстава містить декілька складових, які мають бути враховані замовником, а саме: - тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та - іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, - крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» На підставі вищенаведеного, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати таблицю Додатку 4 Тендерної документації, заповнивши в ній останню колонку. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1. Надати заповнену таблицю Додатку 4 Тендерної документації із зазначенням виробника та країни походження товару. Вимога затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 335-т від 01.04.2024 р.»
Учасник на вимогу про усунення невідповідностей завантажив Таблицю з Додатку 4 з заповненою колонкою про виробника і країну походження товару.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції.
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 29 березня 2024 р 00:00 год., аукціон відбувся 29 березня 2024 р о 13:14 год. Враховуючи наведене, документи, які надані після кінцевого строку, не є складовою Пропозиції учасника. Крім того, Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису на наведені документи, подані учасниками на вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
Орган оскарження має аналогічне бачення даної ситуації, зокрема у Рішенні №13335-р/пк-пз від 23.08.2023 р.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-19-013023-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38760205
Дата подання: 07 квітня 2024 18:54
Дата подання: 07 квітня 2024 18:54
на рішення Замовника про визначення переможцем
та намір укласти договір у закупівлі UA-2024-03-19-013023-a
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2024 18:24
рішення від 09.04.2024 № 6291.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 18:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6801.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 14:49
рішення від 16.04.2024 № 6801.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 12:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ |
513 894,89
UAH з ПДВ
|
476 861,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" |
581 863,20
UAH з ПДВ
|
479 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ #2978511430 |
Рішення скасоване |
476 861,20
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 10:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 16:47
|
ФОП МАЛИК АНДРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ #2978511430 |
Відхилено |
476 861,20
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 10:14
|
|
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" #38760205 |
Відхилено |
479 900,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 14:32
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій