Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання об’єктів КП «Харківський метрополітен»
Очікувана вартість
9 088 740,00 UAH
UA-2024-03-19-012938-a ● a5602b7fdee4498d88bffdf9839ff45a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківський метрополітен" |
Код ЄДРПОУ: | 04805918 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Різдвяна, 29 |
Контактна особа: |
Дем'яненко Ігор Григорович 380577303404 e.tender@metro.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 9 088 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 444,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення на рахунок КП "Харківський метрополітен", у розмірі 5 % від загальної вартості договору про закупівлю. Проект договору забезпечення викладено у Додатку 6 тендерної документації. Учасник – переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати Замовнику 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю на рахунок Замовника із призначенням платежу «кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, № оголошення закупівлі ______», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов`язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Розгорнути
Згорнути
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання об’єктів КП «Харківський метрополітен»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, об’єкти КП «Харківський метрополітен» - підземні пішохідні переходи 30 станцій метрополітену
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Номенклатура:
Послуги з прибирання об’єктів КП «Харківський метрополітен»
Послуги з прибирання об’єктів КП «Харківський метрополітен»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, об’єкти КП «Харківський метрополітен» - підземні пішохідні переходи 30 станцій метрополітену
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється Замовником протягом 200 (Двохсот) робочих днів з дати підписання обома Сторонами акту здачі – приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 200 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 13:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 13:40 |
Перелік змін до ТД.docx | |
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 7 (нова редакція).doc | |
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 6 (нова редакція).doc | |
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 5 (нова редакція).docx | |
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 4 (нова редакція).doc | |
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 3 (нова редакція).doc | |
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 1 (нова редакція).doc | |
22 березня 2024 13:36 |
ТД (нова редакція).docx |
22 березня 2024 13:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2024 13:40 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 7 (нова редакція).doc
|
|||
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 6 (нова редакція).doc
|
|||
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 5 (нова редакція).docx
|
|||
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 4 (нова редакція).doc
|
|||
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 3 (нова редакція).doc
|
|||
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||
22 березня 2024 13:37 |
Додаток 1 (нова редакція).doc
|
|||
22 березня 2024 13:36 |
ТД (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 22 березня 2024 10:45
Дата відповіді: 22 березня 2024 13:32
Шановний Замовник, керуючись положеннями Особливостей звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення щодо вимог тендерної документації.
Відповідно до норм Додатку 1 до тендерної документації встановлена наступна вимога:
«Забезпечувати дотримання персоналом Виконавця на території об’єктів метрополітену вимог нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки та культури обслуговування пасажирів.»
Просимо Вас надати роз’яснення яким чином Учасник процедури закупівлі має надати підтвердження відповідності встановленій Вами вимозі під час подання своєї пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для дотримання персоналом Виконавця на території об’єктів метрополітену вимог нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінали або копії, завірені належним чином, наступних документів:
- посвідчення про проходження навчання з питань «Охорона праці»;
- посвідчення щодо допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000 В;
- протокол (виписку з протоколу/витяг з протоколу) комісії по перевірці знань.
З огляду на зазначене, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
- посвідчення про проходження навчання з питань «Охорона праці»;
- посвідчення щодо допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000 В;
- протокол (виписку з протоколу/витяг з протоколу) комісії по перевірці знань.
З огляду на зазначене, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 березня 2024 10:45
Дата відповіді: 22 березня 2024 13:30
Шановний Замовник, керуючись положеннями Особливостей звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення щодо вимог тендерної документації.
Відповідно до положень Додатку 2 до тендерної документації встановлена наступна вимога:
«Сканкопії або копії, завірені належним чином, особистих медичних книжок, за формою № 1-ОМК, на працівників відповідної кваліфікації, зазначених у довідці»
Просимо Вас надати роз’яснення, чи мають зазначені особисті медичні книжки, бути оформленні та містити усі необхідні реквізити визначені формою, затвердженою Наказом № 150 від 21.02.2013 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сканкопії або копії, завірені належним чином, особистих медичних книжок, за формою № 1-ОМК, на працівників відповідної кваліфікації, зазначених у довідці, мають бути оформленні з дотриманням Положень Наказу Міністерство охорони здоров’я України від 21.02.2023 року № 150, в тому числі, додатків до нього Форма первинної облікової документації № 1-ОМК, з зазначенням усіх необхідних реквізитів: прізвище, ім’я, по батькові, фотографії (3х4см), найменування суб`єкта господарювання, протипоказань, дати наступного медичного огляду тощо. З огляду на зазначене, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІА КОМПАНІ" |
7 340 868,00
UAH з ПДВ
|
7 340 868,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІА КОМПАНІ" #42788331 |
Переможець |
7 340 868,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2024 11:44
|
Додаткова угода № 1 від 24.04.2024.pdf | укладений |
27 квітня 2024 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 14:53
|
Договір № 52-04_ГВ від 10.04.2024.pdf | укладений |
10 квітня 2024 14:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 квітня 2024 — 24 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до пункту 9.4 Договору № 52-04/ГВ від 10.04.2024 Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору |