Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03338159 |
Місцезнаходження: | 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А |
Контактна особа: |
Ольга Тропець +380502648375 gorsvet_pl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 16:49 |
Очікувана вартість: | 1 153 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 767,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 19 березня 2024 16:57 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
19 березня 2024 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 16:57 |
Тендерна документація.docx | |
19 березня 2024 16:57 |
Проєкт договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 16:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Солвер |
1 153 440,00
UAH з ПДВ
|
1 153 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
Солвер
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Солвер #21042304 |
Відхилено |
1 153 440,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 14:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2024-03-19-012618-a Шановний учасник НВ ТОВ «СОЛВЕР» керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі -Особливості) повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції учасника відсутній оригінал/копія витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Також в складі пропозиції Учасника надано проєкт договору, який не містить підпису та відбиток печатки; - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» пп.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - оригінал/копію витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість або оригінал/копія витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку; - лист-згоду з умовами, що зазначені в проєкті договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації), який складається у довільній формі, а також підписаний проєкт договору з відбитком печатки (у разі наявності); - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель оригінал/копію витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість і підписаний проєкт договору з відбитком печатки. 2) перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника відсутній наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначеного документу, та статут або інший установчий документ в останній редакції. Також в складі пропозиції Учасника надано довідку № 90-03 від 21.03.2024 р про наявність статутних обмежень, в якій міститься інформація: згідно п.8.5 Статуту НВ ТОВ «СОЛВЕР» до компетенції Директора відноситься вирішення всіх питань керівництва діяльністю Товариства, окрім питань, віднесених до компетенції загальних зборів Учасників, в тому числі укладання договорів, угод та інших юридичних актів без згоди Учасників Товариства на суму, що не перевищує 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень). В підтвердження права уповноваженої особи Учасника на підписання договору надано Рішення (Протокол № 4 від 05.03.2024 р) від загальних зборів Учасників НВ ТОВ «СОЛВЕР», який не підтверджує право підписання договору, а саме на суму наданої тендерної пропозиції; - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» пп.1.5.: повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується: - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - статутом або іншим установчим документом в останній редакції; - довідкою у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином; - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель наказ про призначення керівника або виписку (витяг) із зазначеного документу, статут або інший установчий документ в останній редакції, а також відповідне Рішення (Протокол) від загальних зборів Учасників НВ ТОВ «СОЛВЕР» на вчинення значного правочину на суму наданої тендерної пропозиції. 3) перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника надано довідку № 77-03 від 21.03.2024 р про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, в якій міститься інформація: НВ ТОВ «СОЛВЕР» має договори оренди та технічні майданчики, орендоване складське приміщення для розміщення обладнання та технічних засобів виробництва, та має власний автопарк автотранспортних засобів. Також в довідці № 77-03 від 21.03.2024 р міститься інформація про наявність договорів: з ПАТ «Полтаваобленерго» про використання опор для розміщення електронних комунікаційних мереж та надання послуг з розподілу електричної енергії; з ТОВ «Полтаваенергозбутом» на постачання електричної енергії; з КП «Полтаваелектроавтотранс» про оренду опор та з ПЕЗО «Міськсвітло» про оренду опор. Зазначена інформація не міститься у формі запропонованої таблиці та документально не підтверджено право власності або оренди в Учасника на обладнання, матеріально-технічну базу, окрім наявного в НВ ТОВ «СОЛВЕР» власного автопарку. - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” встановлювався кваліфікаційний критерій: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності даного критерію вимагалося надати: 1.1. Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг. 1.2. В числі обладнання та матеріально технічної бази, які зазначені в таблиці, учасник закупівлі зобов’язаний зазначити наявність: 1.3. У разі залучення до надання послуг співвиконавця(ів), учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці складеної у відповідності до вимог пп. 1.1. за підписом керівника (уповноваженої особи) співвиконавця про наявність у співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, на які залучається (у разі відсутності такого обладнання, матеріально-технічної бази у учасника). 1.4. У разі, якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, такий учасник повинен надати об’єднану інформацію у вигляді довідки у формі заповненої таблиці складеної у відповідності до вимог пп. 1.1. за підписом уповноваженої особи учасника щодо узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг. 1.5. Для документального підтвердження інформації про наявність в учасника/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг учасник надає документи, які підтверджують право власності учасника/ співвиконавця(ів) на обладнання, матеріально-технічну базу наведену в таблиці п. 1.1, або укладені учасником/ співвиконавця(ів) договір/договори оренди. - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель оновлену довідку у формі заповненої таблиці наведеної у Додатку 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи учасника, з інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, а також надати документальне підтвердження права власності чи оренди в учасника на обладнання, матеріально-технічну базу наведену в таблиці п. 1.1.. 4) перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника надано довідку № 79-03 від 21.03.2024 р про наявність досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження інформації, яка міститься у довідці надано аналогічний за предметом закупівлі договір № 2480 від 13.09.2012 р укладений з ПрАТ «Датагруп» разом з актами здачі-приймання робіт (надання послуг) тільки за 2023 рік, і листом відгуком №65540 від 21.03.2024 р. Наданий аналогічний за предметом закупівлі договір № 2480 від 13.09.2012 р і акти здачі-приймання робіт (надання послуг) за 2023 рік до договору № 2480 від 13.09.2012 не підтверджують повного виконання даного договору. - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” встановлювався кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності даного критерію вимагалося надати: 3.1. Довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, яка повинна містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник може підтвердити одним договором та/або окремими договорами. *3.1.1. Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається копія договору/ів з копію акту (ів) прийнятих виконаних робіт (послуг) та позитивним листом-відгуком, що свідчить про виконання договору в повному обсязі на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 3.1. цього Додатку. * Примітка: – копія договору (ів), повинні бути за своєю правовою природою аналогічні предмету закупівлі. Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні документації є договір на надання послуг аналогічного предмету закупівлі, тобто подібного або відмінного, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо». – Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору, номеру та дати договору. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель інформацію/ документи, які підтверджують повне виконання поданого договору № 2480 від 13.09.2012 р.