Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 292 174,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 460,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.4. не нижче або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у реквізитах цього Договору. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 16:33 |
Додаток-4.pdf | |
19 березня 2024 16:33 |
Додаток-5.pdf | |
19 березня 2024 16:33 |
Тендерна документація.docx | |
19 березня 2024 16:33 |
Додаток 3 проєкт Договору.docx | |
19 березня 2024 16:33 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
19 березня 2024 16:33 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
19 березня 2024 16:33 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000013 ● d9e2f0e4b5bb443681967d1632e1dd7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 31-З
Миколаїв
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 29.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.04.2024 № 31-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-03-19-012124-a 19.03.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 16:54:21
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 09:02:11
Відповідь на запит по об'єкту: "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 9 292 174, 00 з ПДВ (дев’ять мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сто сімдесят чотири грн. 00 коп.), згідно експертного звіту філія ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №223/23П від 28.11.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:6105-1122-2918-4850) і затверджений проектною документацією (Наказ №133-з від 29.11.2023 року), експертний звіт додатково надано.
2. Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/24685
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 11:38:01
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації: інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, зокрема, «розрахунок розміру кошторисної заробітної плати».
Зважаючи на вищенаведене, пропонуємо пояснити, яким чином учасник ТОВ «АПЕКС-БУД» підтвердив відповідність підпункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації в частині надання розрахунку розміру кошторисної заробітної плати.
Просимо вказати назву файлу в складі тендерної пропозиції цього учасника (сторінку файлу), в якому учасник надав розрахунок розміру кошторисної заробітної плати.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 13:36:12
Відповідь на запит по об'єкту: "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава", ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Розглянувши Ваш запит від 6 травня 11:38 на пояснення щодо ID моніторингу:
UA-M-2024-04-29-000013
Учасник ТОВ «АПЕКС-БУД» при подачі пропозиції надав файл Кошториси.pdf на 1-му аркуші – Пояснювальна записка зазначено розмір середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомiсячнiй нормi тривалості робочого часу 173,33 люд. год та розряді робіт 3,8) 18895,72 грн. Крім того Учасником на 3-4 му аркушах - файл Кошториси.pdf здійснено розрахунок. Також Учасником надано Розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та Локальні кошториси, де здійснено розрахунок і зазначено графу з кошторисною заробітною платою.
Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (наказ Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за № 1469/29599), а саме п. 5 визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції Учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Також хочемо зазначити, що згідно з Додатком 3 (проєкту Договору) п.4.8. передбачено, що для визначення вартості робіт та проведення взаєморозрахунків за виконанні роботи та поставлене обладнання (устаткування) по об’єкту, що є предметом цього Договору - Підрядник приймає розрахунковий показник рівня середньомісячної заробітної плати в розмірі прийнятому при складанні договірної ціни Підрядника до даного Договору – 18 895,72 грн., але не вище рівня заробітної плати в розмірі 18 895,72 грн. грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві (3,8) та прийнятий, відповідно до затвердженої рішенням позачергової тридцять четвертої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 23.06.2023 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік».
Рішенням позачергової тридцять четвертої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 23.06.2023 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік» додано окремим файлом.
Крім того, у робочому проєкті "Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Ліцею №32 «Європейський» Полтавської міської ради за адресою: вул. Курчатова, 8/9, м. Полтава", в завданні на проєктування зазначено, що тарифна сітка для будівельних робіт, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 173,33 люд. год. та розряду робіт 3,8 – 18 895,72 грн. – скан файлу завдання на проєктування додано окремим файлом.
Враховуючи викладене, можна вважати, що Учасник ТОВ «АПЕКС-БУД» підтвердив відповідність підпункту 1.7 розділу 1 «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації в частині надання розрахунку розміру кошторисної заробітної плати.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідальну особу - фахівця з публічних закупівель, притягнуто до дисциплінарної відповідальності та проведено роз’яснювальну роботу.
2024-05-10 14:31:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПЕКС-БУД" |
9 239 084,02
UAH з ПДВ
|
9 239 084,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПЕКС-БУД" #44420128 |
Переможець |
9 239 084,02
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 13:26
|
ДУ_2_15_юр_24.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2024 16:02
|
ДУ_1_15_юр_24.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2024 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 17:24
|
Договір_15_юр_24.pdf | укладений |
04 квітня 2024 17:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи надане фінансування, зменшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15-юр/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи надане фінансування, збільшено вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15-юр/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |