Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку за ДК 021:2015 48440000-4 (Пакети програмного забезпечення для бухгалтерського обліку, управління персоналом, обліку заробітної плати), послуги з його налаштування та впровадження.
Очікувана вартість
1 746 000,00 UAH
UA-2024-03-19-010575-a ● 14762cee37b84620af988ecfa57a24b2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 22964365 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Предславинська, 9 |
Контактна особа: |
Бортницька Лілія Володимирівна 380678451402 pcenter_ekonomist@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2024 13:33 |
Початок аукціону: | 28 березня 2024 13:33 |
Очікувана вартість: | 1 746 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пакети програмного забезпечення для бухгалтерського обліку, управління персоналом, обліку заробітної плати), послуги з налаштування та впровадження.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, вул. Предславинська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 15:53 |
ВТ_ТД_ПРОГРАМНЕ_ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ_2024.docx | |
19 березня 2024 15:53 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-19-010575-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:22902418
Дата подання: 07 квітня 2024 17:35
Вимога на рішення Замовника
Замовник порушив вимогу абзацу 1 пункту 43 Особливостей, оскільки не надав Учаснику ТОВ «Інтелект-Сервіс» право на виправлення помилок.
Згідно абз.2 п.43 «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.»
Всі зауваження Замовника, зазначені в протоколі уповноваженої особи від 02 квітня 2024 р. №210 щодо прийняття рішення уповноваженою особою підпадають під умови, зазначені вище, тобто це ті помилки, «ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.», оскільки виправлення цих помилок не призводить до заміни самого предмета закупівлі, а лише уточнює недостатню інформацію.
Окрім того, щодо пункту 1, протоколу про відхилення, ця вимога є дискримінаційною, оскільки покладає додаткове навантаження та обмежує доступ до послуг для тих, хто використовує робочу систему Linux АБО Windows. Це порушує наші права на рівність доступу та обмежує можливості тих, хто використовує альтернативну операційну систему.
Щодо Пункту 2 протоколу - у нашій розробці ми пильно дотримуємось вимог та специфікацій, які були описані в тендерній документації. Однак ми повідомляємо про можливі потреби в ДОДАТКОВИХ налаштуваннях для оптимального впровадження, оскільки сама закупівля називається Пакети програмного забезпечення для бухгалтерського обліку, управління персоналом, обліку заробітної плати), ПОСЛУГИ З ЙОГО НАЛАШТУВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ (що передбачає налаштування та впровадження).
Щодо Пункту 3 протоколу – твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки посилання на демонстраційний стенд було надано у файлі 20_Інформація_демонстрація функціоналу п.2 та п.3.
Отже, Замовник повинен був надати Учаснику можливість на усунення невідповідностей згідно абз 1 п.43 Особливостей, розмістивши у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відхиливши нашу пропозицію без вимоги на усунення невідповідностей, Замовник тим самим грубо порушив процедуру закупівлі.
Вимагаємо відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Інтелект-Сервіс» або відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно абз.2 п.43 «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі НА ВИКОНАННЯ ВИМОГ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.»
Всі зауваження Замовника, зазначені в протоколі уповноваженої особи від 02 квітня 2024 р. №210 щодо прийняття рішення уповноваженою особою підпадають під умови, зазначені вище, тобто це ті помилки, «ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, МАРКИ, МОДЕЛІ тощо.», оскільки виправлення цих помилок не призводить до заміни самого предмета закупівлі, а лише уточнює недостатню інформацію.
Окрім того, щодо пункту 1, протоколу про відхилення, ця вимога є дискримінаційною, оскільки покладає додаткове навантаження та обмежує доступ до послуг для тих, хто використовує робочу систему Linux АБО Windows. Це порушує наші права на рівність доступу та обмежує можливості тих, хто використовує альтернативну операційну систему.
Щодо Пункту 2 протоколу - у нашій розробці ми пильно дотримуємось вимог та специфікацій, які були описані в тендерній документації. Однак ми повідомляємо про можливі потреби в ДОДАТКОВИХ налаштуваннях для оптимального впровадження, оскільки сама закупівля називається Пакети програмного забезпечення для бухгалтерського обліку, управління персоналом, обліку заробітної плати), ПОСЛУГИ З ЙОГО НАЛАШТУВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ (що передбачає налаштування та впровадження).
Щодо Пункту 3 протоколу – твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки посилання на демонстраційний стенд було надано у файлі 20_Інформація_демонстрація функціоналу п.2 та п.3.
Отже, Замовник повинен був надати Учаснику можливість на усунення невідповідностей згідно абз 1 п.43 Особливостей, розмістивши у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відхиливши нашу пропозицію без вимоги на усунення невідповідностей, Замовник тим самим грубо порушив процедуру закупівлі.
Вимагаємо відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Інтелект-Сервіс» або відмінити процедуру закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2024 15:55
Шановний учасник, у вашій тендерній пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує відповідність запропонованого учасником технічного рішення технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у тендерній документації (опис відсутньої інформації наведено в протоколі Уповноваженої особи від 02.04.2024 №210). Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова) для усунення невідповідностей в складі тендерної пропозиції учасника, Замовник розміщає повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тобто, Постановою чітко встановлено, що відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не може вважатися невідповідністю, а отже не може бути виправлена учасником шляхом надання йому 24 години на таке виправлення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" |
1 549 998,00
UAH з ПДВ
|
1 549 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А5 СОЛЮШНЗ" |
1 746 000,00
UAH з ПДВ
|
1 746 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" #22902418 |
Відхилено |
1 549 998,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 14:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А5 СОЛЮШНЗ" #44142392 |
Переможець |
1 746 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 16:36
|
04-12 ВІД 17.04.24_ПРОГР. ЗАБ..pdf | укладений |
17 квітня 2024 16:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пакети програмного забезпечення для бухгалтерського обліку, управління персоналом, обліку заробітної плати), послуги з налаштування та впровадження. | 1 | послуга |
1 746 000,00
UAH з ПДВ
|