Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сновська центральна районна лікарня Сновської міської ради Сновського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006834 |
Місцезнаходження: | 15200, Україна , Чернігівська обл., Сновськ, вул.Спортивна,21 |
Контактна особа: |
Лизогуб +380964021217 snovsk_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 117 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 589,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хліб житньо-пшеничний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплати здійснюється на поточний рахунок постачальника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 15:32 |
Тендерна документація.docx | |
19 березня 2024 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000026 ● c40ef2b889df4f789ee7a3bf9b948e32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 11:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2024-03-19-010334-a 19.03.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:35:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Хліб житньо-пшеничний» за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, очікуваною вартістю 117 800,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-19-010334-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю послуг їдалень від 04.04.2024 № 88, укладеного Замовником із комунальним підприємством Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний».
3. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «НАША БУЛОЧКА» відсутні наступні документи:
- інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі;
- довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Відповідна вимога Замовника зазначена у пункті 3.1 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» додатку 1 до тендерної документації.
Згідно з абзацом третім підпункту третього пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
З огляду на вищезазначене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАША БУЛОЧКА» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 14:35:15
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ ВІД 22.04.2024 ЩОДО ЗАКУПІВЛІ Хліб житньо-пшеничний (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) за ДК 021:2015: 15810000 ID Закупівлі UA-2024-03-19-010334-a
Для потреб КНП «Сновська ЦРЛ» , згідно клопотання сестри медичної з дієтичного харчування (додаток1), постало питання закупівлі хліба житньо-пшеничнього для харчування хворих лікарні .
Був проведений аналіз ціни на хліб в Чернігівській області (додаток 2) де середня ціна в березні склала 33,76 грн. за кілограм. Для більш точного визначення суми закупівлі був направлений лист до постачальника хліба для закладу в 2023 р. ФОП Гзирбалян О.Р. ,де в наданій відповіді була вказана ціна 19 грн. за одну хлібину 0,700 кг(1кг-27,14 грн.)(додаток 3 скрін хліб ) . При проведенні розрахунку ,згідно клопотання, 6200 шт по 19,00 грн. визначена сума закупівлі 117800, грн. з ПДВ.
Уповноваженою особою було прийнято рішення про проведення ВТ з особливостями.
Протоколом уповноваженої особи від 19.03.2024 року були затверджена тендерна документація щодо закупівлі — Хліб житньо-пшеничний (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) за ДК 021:2015: 15810000-Єдиного закупівельного словника на 2024 рік та оголошення про проведення відкритих торгів (Додаток 4 протокол ) .
Щодо питання про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель переможця процедури закупівлі,а саме : інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ,Товариство з обмеженою відповідальністю «Наша булочка» надало письмо ,в якому вказало ,що у зв’язку з технічною неможливістю загрузити документи переможця в системі передали в паперовому вигляді (Додаток 5 ТОВ Наша булочка).
Щодо до довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, вона містилась в тендерній пропозиції файл Довідка про відсутність підстав абз 14 в п 47 особливостей.pdf( Закупівельна документація 26 березня 2024 в 13:28 https://b2b.newtend.com/opc/tender/c224b7328a2046479afb74102fa5d751/bid/8d4a425458584ac68d8527c7ad054d60/documents/9c1435ab0c89452fae9f4a80be9e5afb/NB2HI4DTHIXS64DVMJWGSYZNMRXWG4ZOOBZG66TPOJZG6LTHN53C45LBF5TWK5BPGIYGMZJQHA2GGMBUGZSTIMZUGFRGENBYMQ2TSMJXHFTDSZDDGU2D6U3JM5XGC5DVOJST22LGLBAWYR3ZKZYG45DGMNXE4STKMRHUW42DJ5GDQRSTHB3EWVBTKV2GISCQGEZEQMCSOJUWSOL2PAYFET2MEUZEEWCCGRUXEUSNG4YFMOKJJE3UEOKQMZ2GSNZVO5IXA3CQN5CGOOKBIESTGRBFGNCCMS3FPFEUIPJVGI2DMMRTGQYA====/download).
Якщо брати до уваги,що на торги вийшов лише один учасник і врахувати всі пояснення від ТОВ «Наша булочка» з приводу технічної неможливості підгрузити документи переможця і надання довідок в паперовому варіанті, а також враховувати нагальну потребу поставки хліба житньо-пшеничний ( з 05.04.2024 року) був підписаний договір №88 від 04.04. 2024 року на суму 99696 грн. 00 коп. (дев’яносто дев’ять тисяч шістсот дев’яносто шість грн.00 коп.) в тому числі ПДВ 16616 грн. 00 коп.
Щодо інформації про стан виконання договору про закупівлю :
Договір №88 від 04.04.2024 року на поставку хліба житньо-пшеничного для потреб КНП «Сновська ЦРЛ» з ТОВ «Наша булочка» було розірвано 22.04.2024 року. Інформація про розірвання оприлюднена .
https://lb-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/contracts/d836d19386fb47ab9e91290e16c7b1d0/documents/d466493402b04c339787c7e3a9c71460?download=9b335cdcad7e47bf9c081abea4a63cda
Уповноважена особа КНП «Сновська ЦРЛ» Ірина Лизогуб
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 09:37:11
Уточнення до запиту щодо надання пояснень, опублікованому 2024-04-22 16:35:30
У абзаці третьому запиту щодо надання пояснень читати "(2. Надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю послуг їдалень від 04.04.2024 № 88, укладеного Замовником із товариством з обмеженою відповідальністю «НАША БУЛОЧКА».)"
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 11:08:27
Відповідь надана 25.04.2024
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАША БУЛОЧКА" |
99 696,00
UAH з ПДВ
|
99 696,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАША БУЛОЧКА" #33469082 |
Переможець |
99 696,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 15:29
|
Угода про розірвання договору.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 13:11
|
88.pdf | укладений |
05 квітня 2024 13:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хліб житньо-пшеничний | 6200 | штука |
16,08
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з неможливістю усунення порушення вимог законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Угода про розірвання договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хліб житньо-пшеничний | 6200 | штука |
16,08
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
11 979,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 996,60 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з неможливістю усунення порушення вимог законодавства |