Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук, (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
654 000,00 UAH
UA-2024-03-19-008292-a fefea69da0ad45bca883a621fc2d0744
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Захарчевна

+380434364017 zaharcevna1978@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Вебсайт: https://ladosvita.vn.ua/
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Тетяна Захарчевна
+380434364017
zaharcevna1978@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2024 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2024 01:00
Початок аукціону: 23 квітня 2024 15:41
Початок аукціону: 23 квітня 2024 15:41
Очікувана вартість: 654 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місце знаходження замовника: Вінницька обл., Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій не вимагається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Ноутбук з програмним забезпеченням + миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2024
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
1 штука
Ноутбук з програмним забезпеченням + миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2024
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на підставі підписаної видаткової накладної, що підтверджує факт поставки партії товару, шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Учасника, протягом 90 календарних днів з дня поставки. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 березня 2024 14:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 квітня 2024 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 09:05
Тендерна документація (Нова редакція).doc
17 квітня 2024 09:05
Перелік змін.docx
19 березня 2024 14:22
Проект договору.docx
17 квітня 2024 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2024 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 09:05
Тендерна документація (Нова редакція).doc
19 березня 2024 14:22
Тендерна документація.doc
17 квітня 2024 09:05
Перелік змін.docx
19 березня 2024 14:22
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

так звані листи
Дата подання: 19 березня 2024 14:31
Дата відповіді: 22 березня 2024 09:36
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто та прийнято належне рішення. Статтею 5 закону України "Про публічні закупівлі" визначені принципи закупівель, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Законодавчо закріплено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель та спрощених закупівлях на рівних умовах. За такого зміни до тендерної документації не будуть внесені.
УВАГА СПАМ ! про "так звані листи"
Дата подання: 19 березня 2024 14:48
Дата відповіді: 22 березня 2024 09:36
Доброго дня. Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами: 1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985 2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336 Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як: ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423 ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581 ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233 . Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на данного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші. Цей "учасник" займається злісним СПАМОМ таких же вимог про "так званий лист", який він вважає дискримінаційною вимогою у багатьох закупівлях, декілька прикладів нижче: 1. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-15-000429-a 2. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-011101-a 3. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-005035-a 4. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-002079-a 5. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-006563-a 6. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-001616-a 7. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-12-010971-a І це лише за декілька днів - їхньої діяльності! Але нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України. Звертаємо увагу Замовника! Що у разі якщо Замовник надає альтернативний варіант для отримання листа авторизації, тоб-то у учасника є різні варіанти для його отримання: "АБО від виробника АБО ж офіційного представника виробника АЬО ж офіційного дистриб'ютора", то така вимога навіть у АМКУ визнається як не дискримінуюча! Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернативу, надати Лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах. Для Замовника просто не існує Інших робочих механізмів пересвідчитись у офіційності товару та реальної можливості учасника вчасно поставити товар. Будьте пильними, та бажаємо Вам вдалої закупівлі якісної техніки!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за інформацію, Замовником було проаналізовано подібні вимоги у інших закупівлях та зроблено висновок, що потенційний учасник за допомогою кількості оскаржень намагається чинити тиск на Замовника, при цьому учасник не довів та не підтвердив свою неможливість отримання «авторизаційного листа».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-19-008292-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 19 березня 2024 14:33
так звані листи
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 09:39
Шановний Учасник! Надання авторизаційного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Також це забезпечує високу якість товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну експлуатації товару (принцип ефективності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів експлуатації та якості підтверджується авторизаційним листом, виданого відповідним виробником. Окрім того, це забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок -нижчі цінові пропозиції, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником не отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже документ від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник може звернутися до виробника з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання згідно змісту наданого документу. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону.
Номер вимоги: UA-2024-03-19-008292-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 19 березня 2024 14:33
так звані листи
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.

Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.


Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова, адже так званий лист видається лише одному учаснику. Таким чином саме ЗАМОВНИК – обмежує конкуренцію та сприяє зростання корупції. В той же час офіційність товару можна перевірити передавши його серійні номери до представництва.
Головне – істотні умови договору передбачають відповідальність постачальника за неякісний товар. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неякісного товару тощо. Тож усі припущення про те, що так званий лист – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Тож це й розповсюдження корупційних схем!
Нікчемність так званого листа – доведена в попередній скарзі, обґрунтована ЗАКОНОМ, а не припущеннями. ,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 09:37
Шановний потенційний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання листа від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб’ютора не є дискримінаційною, оскільки ніяким чином не обмежує коло можливих учасників закупівлі.
Для отримання авторизаційного листабудь-яка компанія, може звернутись до дистриб’ютора/ офіційного представництва чи безпосередньо до виробника сертифікованої техніки і запросити лист, що підтверджують чинні правовідносини. Наразі така практика широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях,за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним (звісно, окрім випадків, якщо компанія знаходиться у так званих чорних листах виробників через торгівлю нелегальним товаром). Додатково повідомляємо, що лист авторизації Замовником внесенно в ТД з метою уникнення поставки низькоякісного товару, ризиків придбання імітації товару, бракованої продукції, продукції, що була у використанні, пошкодженої продукції або такої, що не відповідає вимогам і не супроводжується гарантією.
Авторизаційний лист надає підтвердження постачання товару в Україну офіційно, зі сплатою всіх податків та зборів та унеможливлює закупку контрафактного товару, на який не розповсюджується гарантія від виробника в Україні та, відповідно, не надає можливості гарантійного обслуговування в авторизованих сервісних центрах на території України. Авторизаційний лист від виробника підтверджує гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, яке буде проводитися в авторизованих сервісних центрах на території України – безкоштовно. Надання авторизаційного листа, який адресований замовнику з вказанням номеру закупівлі, в якому буде підтверджено партнерський статус учасника, підтверджує можливість поставки Учасником товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній тендерній документації. Отже, вимога надати авторизаційний лист не звужує коло потенційних учасників, а лише гарантує, що товар Замовнику буде поставлено у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у тендерній документації та оголошенні. На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні «авторизаційного листа» учасникам.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно до статті 5 Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах
Виходячи з вищесказаного, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, а лише мінімізує ризики щодо закупівлі замовником неякісного та контрафактного товару.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-19-008292-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ 2629, Код ЄДРПОУ:45032336
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
19 березня 2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-03-19-008292-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Ноутбук (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина). Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 27 березня 2024 00:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "2629" (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: Відповідно до додатку п. 2, додатку № 1, до тендерної документації торгів: Учасникам в складі Пропозиції необхідно надати: для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб’ютора (статус офіційного дистриб’ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Скаржник закуповує товар не напряму у виробника, а у посередника ФОП Широбокової Н.М. за договором № 008292/2024 від 20.03.2024 року (надаємо на підтвердження договір купівлі-продажу). Для отримання листа-авторизації ми надіслали лист-запит № 008292 від 22.03.2024 року до компанії Lenovo PC HK Limited, яка є виробника предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G3 IAP (82TT00KURA), мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 25 (двадцять п’ять) штук, ноутбук Lenovo V17 G4 IRU (83A2001SRA) мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 1 (одна) штука. Для отримання листа-авторизації ми надіслали лист-запит № 008292.1 від 22.03.2024 року до ТОВ «Леново Юкрейн», яке є офіційним представництвом виробника комп’ютерного обладнання, компанії Lenovo PC HK Limited щодо предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G3 IAP (82TT00KURA), мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 25 (двадцять п’ять) штук, ноутбук Lenovo V17 G4 IRU (83A2001SRA) мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 1 (одна) штука. Також, для отримання листа-авторизації ми надіслали лист-запит № 008292.2 від 22.03.2024 року до ТОВ «НРП», яке є офіційним дистриб’ютором комп’ютерного обладнання, компанії Lenovo PC HK Limited щодо предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G3 IAP (82TT00KURA), мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 25 (двадцять п’ять) штук, ноутбук Lenovo V17 G4 IRU (83A2001SRA) мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 1 (одна) штука. Варто зазначити, що надання вищенаведеного листа не ніяким чином не підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасниками товару, не гарантує вчасне та якісне постачання, не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України та ставить учасників торгів в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не можуть надати лист. Наявність вимоги про надання вказаного листа значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмету закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з посередником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками/представництвом виробника/філією виробника/дистриб’ютором, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі. З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України. По закупівлі UA-2024-02-15-007952-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a) АМК України прийнято рішення №3750-р/пк-пз від 28.02.2024 де зазначено, що «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». По закупівлі UA-2024-02-19-006082-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-006082-a) АМК України прийнято рішення №4116-р/пк-пз від 05.03.2024 року де зазначено, що «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати авторизаційний лист саме від виробника, офіційного представника виробника або дистриб’ютора, запропонованого Учасником обладнання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону». Таким чином, вимога Замовника, щодо надання листа є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. Наше підприємство має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції. Неможливість отримання листа у виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) ніяким чином не нівелює потенціал ТОВ «2629», яке здатне забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності наданого листа. Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації. Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що у разі відсутності листа, потенційний учасник не зможе виконувати своєчасно та належного рівня поставки замовленої продукції. В той же час, для підтвердження можливості здійснювати поставку товару, Замовник може вимагати від учасників договір з постачальником товару, що забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі. Вимога про надання листа від виробника із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності вказаний лист або зможуть його отримати для подання у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія договору № 008292/2024 від 20.03.2024 року на 4 арк. 2. Копія листа до виробника Lenovo PC HK Limited № 008292 від 22.03.2024 року на 1 арк. 3. Копія листа до офіційного представника виробника ТОВ «Леново Юкрейн» № 008292.1 від 22.03.2024 року на 1 арк. 4. Копія листа до офіційного дистриб’ютора виробника ТОВ «НРП» № 008292.2 від 22.03.2024 року на 1 арк. 5. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на 43 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-19-008292-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ 2629, Код ЄДРПОУ:45032336
Дата подання: 23 березня 2024 22:44
Скарга на дискримінаційні умови
19 березня 2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-03-19-008292-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Ноутбук (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина). Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 27 березня 2024 00:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "2629" (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: Відповідно до додатку п. 2, додатку № 1, до тендерної документації торгів: Учасникам в складі Пропозиції необхідно надати: для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб’ютора (статус офіційного дистриб’ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Скаржник закуповує товар не напряму у виробника, а у посередника ФОП Широбокової Н.М. за договором № 008292/2024 від 20.03.2024 року (надаємо на підтвердження договір купівлі-продажу). Для отримання листа-авторизації ми надіслали лист-запит № 008292 від 22.03.2024 року до компанії Lenovo PC HK Limited, яка є виробника предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G3 IAP (82TT00KURA), мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 25 (двадцять п’ять) штук, ноутбук Lenovo V17 G4 IRU (83A2001SRA) мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 1 (одна) штука. Для отримання листа-авторизації ми надіслали лист-запит № 008292.1 від 22.03.2024 року до ТОВ «Леново Юкрейн», яке є офіційним представництвом виробника комп’ютерного обладнання, компанії Lenovo PC HK Limited щодо предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G3 IAP (82TT00KURA), мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 25 (двадцять п’ять) штук, ноутбук Lenovo V17 G4 IRU (83A2001SRA) мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 1 (одна) штука. Також, для отримання листа-авторизації ми надіслали лист-запит № 008292.2 від 22.03.2024 року до ТОВ «НРП», яке є офіційним дистриб’ютором комп’ютерного обладнання, компанії Lenovo PC HK Limited щодо предмету закупівлі: ноутбук Lenovo V15 G3 IAP (82TT00KURA), мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 25 (двадцять п’ять) штук, ноутбук Lenovo V17 G4 IRU (83A2001SRA) мишка Lenovo Essential USB Black (4Y50R20863) у кількості 1 (одна) штука. Варто зазначити, що надання вищенаведеного листа не ніяким чином не підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасниками товару, не гарантує вчасне та якісне постачання, не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України та ставить учасників торгів в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не можуть надати лист. Наявність вимоги про надання вказаного листа значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмету закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з посередником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками/представництвом виробника/філією виробника/дистриб’ютором, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі. З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України. По закупівлі UA-2024-02-15-007952-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a) АМК України прийнято рішення №3750-р/пк-пз від 28.02.2024 де зазначено, що «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування (марка, модель, артикул) та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника (в разі надання учасником листа від офіційного дистрибутора або дилера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». По закупівлі UA-2024-02-19-006082-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-006082-a) АМК України прийнято рішення №4116-р/пк-пз від 05.03.2024 року де зазначено, що «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати авторизаційний лист саме від виробника, офіційного представника виробника або дистриб’ютора, запропонованого Учасником обладнання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону». Таким чином, вимога Замовника, щодо надання листа є дискримінаційною вимогою та такою, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. Наше підприємство має можливість постачати предмет закупівлі, який закуповується у постачальників продукції. Неможливість отримання листа у виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) ніяким чином не нівелює потенціал ТОВ «2629», яке здатне забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності наданого листа. Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації. Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що у разі відсутності листа, потенційний учасник не зможе виконувати своєчасно та належного рівня поставки замовленої продукції. В той же час, для підтвердження можливості здійснювати поставку товару, Замовник може вимагати від учасників договір з постачальником товару, що забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі. Вимога про надання листа від виробника із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності вказаний лист або зможуть його отримати для подання у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія договору № 008292/2024 від 20.03.2024 року на 4 арк. 2. Копія листа до виробника Lenovo PC HK Limited № 008292 від 22.03.2024 року на 1 арк. 3. Копія листа до офіційного представника виробника ТОВ «Леново Юкрейн» № 008292.1 від 22.03.2024 року на 1 арк. 4. Копія листа до офіційного дистриб’ютора виробника ТОВ «НРП» № 008292.2 від 22.03.2024 року на 1 арк. 5. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на 43 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2024 15:40
рішення від 26.03.2024 № 5337.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 15:39
рішення від 11.04.2024 №6528.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 13:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.04.2024 №6528-р/пк-пз зобов’язано Віддід освіти Ладижинської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Ноутбук, (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-19-008292-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.

Документи подані скаржником

23 березня 2024 22:24
Листи-запити з КЕП.zip
23 березня 2024 22:24
ДОГОВІР ПОСТАВКИ 008292.pdf
23 березня 2024 22:24
Постанова.pdf
23 березня 2024 22:25
Електронний підпис

Документи подані скаржником

23 березня 2024 22:41
Листи-запити з КЕП.zip
23 березня 2024 22:42
ДОГОВІР ПОСТАВКИ 008292.pdf
23 березня 2024 22:42
Постанова.pdf
23 березня 2024 22:43
Електронний підпис
01 квітня 2024 20:39
рішення від 13.03.2024 № 4617.pdf

Документи подані замовником

28 березня 2024 15:33
ДОГОВІР ПОСТАВКИ 008292.pdf
02 квітня 2024 08:32
Додаткові пояснення.pdf
02 квітня 2024 08:32
Додаткові пояснення.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-03-19-000004 • b0b47d59bfbc4c1ba06aabe226fb2ed6
Автор звернення: ТОВ 2629
Дата створення звернення: 2024-03-19 14:32
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Лисак Богдан Олексійович 577 320,00
UAH з ПДВ
577 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Зубарик Наталія Олександрівна 651 700,00
UAH з ПДВ
651 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 квітня 2024 16:02
Електронний підпис
18 квітня 2024 15:49
1. Цінова пропозиція.pdf
18 квітня 2024 15:48
4. Довідка про досвід.pdf
18 квітня 2024 15:48
Сертифікати.zip
18 квітня 2024 15:48
SERV INF UA-2024-03-19-008292-a.pdf
18 квітня 2024 15:48
MAF UA-2024-03-19-008292-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лисак Богдан Олексійович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Зубарик Наталія Олександрівна

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лисак Богдан Олексійович
#3712501975
Відхилено 577 320,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2024 11:28
ФОП Зубарик Наталія Олександрівна
#2394315284
Відхилено 651 700,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2024 11:32

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій