Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143962 |
Вебсайт: | http://oleksandria-osvita.edukit.kr.ua |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., місто Олександрія, Кіровоградська обл, вул.Бульварна, 28 |
Контактна особа: |
Ольга Шибанова +0503229885 2652190sh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2024 12:15 |
Початок аукціону: | 28 березня 2024 12:15 |
Очікувана вартість: | 45 857 263,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 286,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 220000,00 грн.(двісті двадцять тисяч гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 220000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення складає 1% вартості договору( розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 10:50 |
KR05B-03-W ТД.docx | |
22 березня 2024 10:50 |
зміни.docx | |
22 березня 2024 10:50 |
Додаток №3 ПВР №17.pdf | |
22 березня 2024 10:50 |
Додаток №3 №17.pdf |
22 березня 2024 10:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2024 10:50 |
KR05B-03-W ТД.docx
|
|||
22 березня 2024 10:50 |
зміни.docx
|
|||
22 березня 2024 10:50 |
Додаток №3 ПВР №17.pdf
|
|||
22 березня 2024 10:50 |
Додаток №3 №17.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З метою недопущення будь-якої дискримінації учасників процедури закупівлі робіт додаємо до Технічного завдання зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва (ЗКР) та підсумкову відомість ресурсів до ЗКР.
Договір 2023 року (заключення,виконання) не буде врахований Замовником для підтвердження відповідності наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Торги не відбулися, оскільки не було жодного учасника.
Здійснення закупівель за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародного договору (Фінансової угоди) України, такі закупівлі можуть враховувати додаткові вимоги й умови, схвалені Європейським інвестиційним банком, зокрема у спеціальному процедурному посібнику. Тендерна документація розроблена на основі спеціального Посібника із закупівель за Програмою Відновлення України та Примірної тендерної документації (схваленої Робочою групою при Мінінфраструктури).
Пункт 4.3.Посібника:
1) не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (Замовник на власний розсуд зазначає -- без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
2) фінансова спроможність учасника закупівлі:
– якщо вартість менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (Замовник на власний розсуд зазначає -- без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
– якщо вартість більше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (Замовник на власний розсуд зазначає -- без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000013 ● 6eda367a06db4eeba0ba23b909bb0fb5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024 № 29-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.04.2024 № 29-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-03-19-007327-a 19.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 10:40:23
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-19-007327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно із підпунктом 5.3.2 пункту 5.3 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» тендерної документації учасникам необхідно надати: «Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення».
Крім того, пунктом 5.3 тендерної документації передбачено вимогу: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» надано Довідку про аналогічні договори від 26.03.2024 № 216 в якій зазначено 3 аналогічні договори:
договір № 77/2020 від 04.09.2020, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 10 440 607,20 грн.;
договір № 31/2021 від 14.04.2021, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 4 657 065,74 грн.;
договір № 01-02/19 від 01.02.2019, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ПАТ «Кіровоградграніт» на суму 18 786 258,00 грн.
Таким чином, учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано лише один договір на суму 18 786 258,00 грн., вартість якого перевищує 30% (що має становити не менше 13 757 178,96 грн) очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому вимогами пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 13:23:46
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-04-15-000013. За Запитом сформовано наступне питання: «Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому вимогами пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації? ». Управління освіти Олександрійської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Управлінням освіти Олександрійської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації) (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-007327-a за адресою www.prozorro.gov.ua
Відповідно до умов розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» пункту 5.3. підпункту 5.3.1, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.»
Відповідно до умов розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» пункту 5.3. підпункту 5.3.2 встановлених у тендерній документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
Також відповідно підпункту 5.3.3. пункту 5.3 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)» тендерної документації, Замовником встановлено наступну вимогу: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.».
Учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» на виконання вищезазначених вимог, у складі тендерної пропозиції надано:
- Довідка про наявність у Учасника торгів документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № 216 від 26.03.2024р.
- договір № 77/2020 від 04.09.2020, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 10 440 607,20 грн.;
- договір № 31/2021 від 14.04.2021, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської ОДА на суму 4 657 065,74 грн.;
- договір № 01-02/19 від 01.02.2019, укладений між ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» та ПАТ «Кіровоградграніт» на суму 18 786 258,00 грн.
- Лист-відгук від Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної військової адміністрації № 64/328/0.64 від 27.03.2024
- Лист-відгук від ПАТ «Кіровоградграніт» №105 від 26.03.2024р
Під час розгляду вищезазначених документів наданих учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ», Замовником було встановлено наступне:
Відповідно до довідки про наявність у Учасника торгів документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів № 216 від 26.03.2024р., учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» згідно об’єкту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради» за адресою: вул. Київська, 7 м. Гайворон, зазначено інформацію про те, що за даним об’єктом роботи виконувались відповідно до договорів № 77/2020 від 04.09.2020р та № 31/2021 від 14.04.2021р.
Також листом-відгуком від Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної військової адміністрації № 64/328/0.64 від 27.03.2024 стосовно цих договорів зазначено наступне:
«Будівельні роботи за договорами підряду № 77/ 2020 від 04.09.2020р та 31/2021 від 14.04.2021р виконувались по одному об’єкту - «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради» за адресою: вул. Київська, 7 м. Гайворон». У ході виконання робіт за договором № 77/2020 від 04.09.2020р, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у проведенні коригування проекту з закупівлі робіт на реконструкцію. Враховуючи, що виконавець первинного договору ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» мав можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту і загальна вартість таких робіт не перевищувала 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, в результаті проведення переговорної процедури закупівлі було укладено договір підряду з ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» № 31/2021 від 14.04.2021р. Тобто договором № 31/2021 від 14.04.2021р. передбачено додатковий обсяг робіт, який не передбачений у договорі підряду № 77/2020 від 04.09.2020р, та без якого неможливе забезпечення реалізації проекту «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради» за адресою: вул. Київська, 7 м. Гайворон» в цілому. Відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 за договорами підряду № 77/ 2020 від 04.09.2020р та 31/2021 від 14.04.2021р підрядником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» виконано робіт на загальну суму 15097672,94 грн.»
Таким чином загальна вартість виконаних робіт за об’єктом «Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Гайворонської районної ради» за адресою: вул. Київська, 7 м. Гайворон» складає 15097672,94 грн.
Зважаючи на те, що учасником ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано договори, загальна вартість яких перевищує 30% (що становлять не менше 13 757 178,96 грн) від очікуваної вартості закупівлі, учасник ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому вимогами пункту 5.3. розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)».
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що у аналогічній закупівлі з аналогічного питання за ідентифікатором закупівлі UA-2023-12-11-020282-a, Учасником на підтвердження виконання аналогічних договорів, надано згідно одного об’єкту два договори та лист відгук від замовника, у якому зазначалося про те, що роботи згідно основного договору не можливо виконати без додаткового договору для реалізації об’єкта в цілому. За результатами розгляду пропозиції, замовником було прийнято до розгляду надані обґрунтування та учасника було визначено переможцем. За цією ж закупівлею було оголошено моніторинг за ідентифікатором UA-M-2024-02-12-000053 відповідно до якого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ в цій частині не виявлено порушень.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 10:44:40
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-19-007327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 13:54:03
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (надалі по тексту - Запит), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-04-15-000013. За Запитом сформовано наступне питання: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.» Управління освіти Олександрійської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон): органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Управлінням освіти Олександрійської міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями по предмету Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації) (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-007327-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
Замовник надає пояснення на Запит.
1. Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт ,в тому числі здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва.
Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій.
Відповідно до Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом Капітальний ремонт будівлі (санація) Олександрійського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, проспект Соборний, б. 130, м. Олександрія, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації), виведено кошторисну вартість по вказаному об’єкту в сумі – 47357825,00 грн.
Отже, з урахуванням тих обставин, що для виконання робіт згідно об’єкту будівництва Замовником вжито заходів на розробку проектної-кошторисної документації по виконанню робіт за предметом закупівлі, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, а так само у порядку державної експертизи проведено розгляд проектної документації, за результатами якого отримано позитивний експертний звіт. Тому, розрахунок очікуваної вартості робіт по предмету закупівлі повинен бути розрахований наступним чином з урахуванням показників наявних в Зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва: кошти по зведеному кошторисному розрахунку (всього будівельних робіт та устаткування меблів та інвентарю) – 36 468 007,00 грн. і 1 486 475,00 грн. додати кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) - 259 904,00 грн. Оскільки вказані розміри коштів наведені без урахування податку на додану вартість, то відповідно до суму коштів варто додати відповідне оподаткування, що матиме наступний обґрунтований розрахунок:
36 468 007,00 + 1 486 475,00 + 259 904,00 = 38 214 368,00;
38 214 368,00 х 1.2 = 45 857 263,20 грн.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 45 857 263,20 грн. (Сорок п’ять мільйонів вісімсот п’ятдесят сім тисяч двісті шістдесят три гривні двадцять копійок) з ПДВ.
Вихідними документами слугували: Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додаються у вигляді файлу з ім’ям «ЗКР»), позитивного експертного звіту №12-0119/01-23 від 13.06.2023 року (файл «Експертний звіт») та Наказ директора Ліцею №17 Олександрійської міської ради Кіровоградської області «Про затвердження проектно-кошторисної документації» № 96-од від 15.06.2023 року (файл «Наказ») Перелічені в даному абзаці документи додаються до відповіді на запит.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так, преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права, які б зобов’язували уповноважену особу вносити інформацію в інше місце крім системи Prozorro
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на вебсайті замовника (за наявності) або на вебсайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є вебпортал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування вебпорталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-03-19-008853-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-19-007327-a
Разом з тим, Замовник дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» та намагається їх вчасно виконувати, підтвердженням цьому відповідна інформація, що опублікована на ресурсі Замовника за посиланням: http://oleksandria-osvita.edukit.kr.ua/pro_upravlinnya/derzhavni_zakupivli/ (Капітальний ремонт (санація) по об’єктах будівництва)
Вважаємо наданої інформації цілком достатньо для підтвердження дотримання Замовником нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-05-02 15:52:06
Щодо усунення порушення
відхилення тендерної пропозиції учасника в результаті моніторингу
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушення
2024-05-02 15:54:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення законодавства)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2024 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" |
45 239 173,86
UAH з ПДВ
|
45 009 887,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" |
45 833 251,42
UAH з ПДВ
|
45 239 172,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" #36098428 |
Рішення скасоване |
45 009 887,53
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 13:05
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" #36098428 |
Відхилено |
45 009 887,53
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 16:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" #37566218 |
Відхилено |
45 239 172,86
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 11:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 08:24
|