Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпровська муніципальна енергосервісна компанія" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34734627 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-dniprovska-municipalna-energoservisna-kompaniya-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, б.75 |
Контактна особа: |
Наталія Іванюшенко +380676335266 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
19 березня 2024 12:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000049 ● ffda8f00fca04c19a5de02b912acf462
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2024 11:43 |
13.08.2024 № 105
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.08.2024 № 105
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2024-03-19-005577-a 19.03.2024 Комунальне підприємство "Дніпровська муніципальна енергосервісна компанія" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-15 12:18:15
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт робіт зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт частин будівлі (огороджувальні конструкції, індивідуальний тепловий пункт) «Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровської міської ради. Амбулаторія № 1» розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Ламана,4, 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-19-005577-a), яку проведено Комунальне підприємство "Дніпровська муніципальна енергосервісна компанія" Дніпровської міської ради (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, договірну ціну, складові розрахунку вартості здійснення технічного нагляду, проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. За якими критеріями та яким чином здійснювалась оцінка потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання КАПУСТІНА ОЛЕКСІЯ МИКОЛАЙОВИЧА (ІПН 3120503379), без використання електронної системи закупівель?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-20 15:50:33
Пояснення
Пояснення по 1 пункту:
Підпунктом 2 п. 4.32 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281) визначено, що на етапі складання інвесторської кошторисної документації до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР окремими рядками включаються витрати:
2) здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1-9 ЗКР*
*розмір коштів на здійснення технічного нагляду та надання послуг інженера-консультанта відповідно до цієї Настанови визначається без урахування вартості технологічного обладнання, у тому числі медичного, а також меблів та інвентаря.
Пунктом 4.32.7 Настанови №281 визначено, що розмір коштів, що включається до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР на етапі складання не може перевищувати вартісних показників, визначених пунктом 4.32 цієї Настанови, є лімітом відповідних коштів і підставою для визначення очікуваної вартості.
Таким чином, очікувана вартість робіт зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт частин будівлі (огороджувальні конструкції, індивідуальний тепловий пункт) «Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровської міської ради. Амбулаторія № 1» розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Ламана,4, 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, що відповідає вимогам п.п. 2 п.4.32, п.4.32.7 Настанови №281.
Пояснення по 2 пункту:
Відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України №922 визначено, що у розумінні Закону, роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
До кошторисної вартості робіт з «Капітального ремонту частин будівлі (огороджувальні конструкції, індивідуальний тепловий пункт) «Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровської міської ради. Амбулаторія № 1» розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Ламана,4» включені послуги з технічного нагляду. Таким чином технічний нагляд є роботами в розумінні Закону.
Відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. грн., послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. грн., робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. грн., замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Таким чином, керуючись п.11 Особливостей, замовником здійснено закупівлю робіт зі здійснення технічного нагляду без використання електронної системи закупівлі та оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Пояснення по 3 пункту:
Оцінка потенційних виконавців робіт, замовником здійснювалася з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Основними критеріями при визначені виконавця робіт були: наявність відповідного сертифікату, наявність досвіду з виконання аналогічних робіт та відгуки інших замовників, у яких були залучені при виконані аналогічних робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КАПУСТІН ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #3120503379 |
Переможець |
408 506,32
UAH
|
19 березня 2024 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2025 12:30
|
ДУ 4лк0.pdf | зміни до договору |
10 січня 2025 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 10:12
|
ДУ2 4лк.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 14:39
|
ДУ 1 дог 4лк.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2024 14:38
|
4лк.pdf | укладений |
19 березня 2024 12:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 4лк |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 4лк |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 4лк |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |