Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 41856395 |
Вебсайт: | https://sherbanivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 38750, Україна , Полтавська обл., с.Щербані, вул. Центральна, 2 |
Контактна особа: |
Кечеджі Олена +380988305944 sherbaniolena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 15:44 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 15:44 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар проводиться Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару на підставі виставленої Постачальником видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2024 13:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 13:15 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
20 березня 2024 13:15 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
20 березня 2024 13:15 |
ТД-авто (пікапи) зі змінами.docx | |
20 березня 2024 13:15 |
ТД-авто (пікапи) зі змінами.docx | |
19 березня 2024 11:59 |
ТД-авто (пікапи).docx | |
19 березня 2024 11:59 |
ТД-авто (пікапи).docx |
20 березня 2024 13:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 березня 2024 13:15 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
||||||
20 березня 2024 13:15 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
||||||
20 березня 2024 13:15 |
ТД-авто (пікапи) зі змінами.docx
|
||||||
20 березня 2024 13:15 |
ТД-авто (пікапи) зі змінами.docx
|
||||||
19 березня 2024 11:59 |
ТД-авто (пікапи).docx
|
||||||
19 березня 2024 11:59 |
ТД-авто (пікапи).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись з вимогами до тендерної документації нами виявлено в ній наявність дискримінаційних вимог. Повідомляємо що до закупівель для потреб Збройних Сил України є чіткі затвердженні Міністерством оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України».
Для розширення кола потенційних учасників та недопущення наявності дискримінаційних вимог тендерної документації просимо внести зміни у тендерну документацію, а саме: «додаток 3» до Тендерної документації, привести у відповідність до затверджених вищевказаних Загальних вимог, а саме:
Об’єм (робочий)(л/см3) не менше 2.4 л/ 2400 см3, замінити на П.10 Об’єм (робочий)(л/см3) не менше 2,0 л/ 1999 см3
Потужність двигуна –не менше 150 к.с., замінити на Потужність двигуна –не менше 136 к.с.
Це дозволить розширити коло потенційних учасників, прискорить постачання необхідних автомобілів та надасть змогу для зменшення вартості закупівлі.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» місцеве самоврядування в Україні здійснюється на принципах, зокрема правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених цим та іншими законами. Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області не володіє інформацією про будь-які акти, якими визначено вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України, які поширювали б свою дію на органи місцевого самоврядування та мали не локальний, а нормативно-правовий характер. Відсутні такі відомості і у Єдиному державному реєстрі нормативно-правових актів, що встановлено за результатами пошуку за відповідним посиланням: https://www.reestrnpa.gov.ua/REESTR/RNAweb.nsf/vWWWGroupParam1/searchext?OpenDocument. Таким чином, Виконавчим комітетом Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області в межах повноважень та згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) сформовано технічні вимоги до предмета закупівлі, у т. ч. щодо об’єма двигуна та потужності.
У контексті тверджень про наявність у тендерній документації «дискримінаційних вимог» зазначимо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону, а саме: замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Тобто замовник має право визначити будь-які вимоги до предмета закупівлі згідно з його потребами за умови одночасного забезпечення відсутності дискримінаційних вимог. Виконавчим комітетом Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області визначено потребу у закупівлі транспортних засобів саме з такими характеристиками на підставі запиту військової частини, у якому серед іншого зазначається про необхідні для виконання поставлених завдань властивості двигуна (об’єм та потужність зокрема).
Разом з тим, дискримінаційними є вимоги, яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників та які штучно звужують конкуренцію. Водночас при формуванні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі замовником встановлено за результатами моніторингу сайтів дилерів, реклами, каталогів, електронної системи закупівель "Prozzoro" та інших відкритих джерел, що відповідним технічним вимогам може відповідати значне коло учасників (зокрема, марки Тoyota, Mitsubishi, Ford, Peugeot та низка інших).
Вказане у своїй сукупності свідчить про дотримання Виконавчим комітетом Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області вимог ч. 4 ст. 5 Закону при формуванні тендерної документації та відсутність підстав задоволення вимоги щодо усунення порушення під час проведення публічної закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації з огляду на відсутність таких порушень.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000083 ● 0b0aca399e924edca50209c45d927f19
- Статус: завершено ● Дата: 19 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-03-19-005268-a, 19.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 17:51:11
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною 4 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-19-005268-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-20 12:56:28
Пояснення на запит 1
На Ваш Запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі щодо закупівлі автомобілів підвищеної прохідності типу Pick-up (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-19-005268-a) Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області повідомляє наступне.
19.03.2024 року Виконавчим комітетом Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі автомобілів підвищеної прохідності типу Pick-up (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-005268-a), де очікувана вартість закупівлі була визначена у розмірі 4 200 000 на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме п. 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема на сайтах виробників та/або постачальників (дилерів) відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" тощо з урахуванням необхідності додаткового обладнання автомобілів типу пікап (запасне колесо, наявність домкрата та троса тощо).
Зокрема при розрахунку очікуваної вартості закупівлі було враховано наступні інтернет ресурси (надаються посилання на відповідні сторінки сайтів дилерів автомобілів або відповідні сторінки публічних електронних майданчиків, а саме: системи "Prozorro", пропозиції на яких найбільшою мірою відповідають потребам замовника та були враховані при розрахунку очікуваної вартості закупівлі):
1) https://toyota.com.ua/hilux (на момент закупівлі вартість автомобіля пікап з відповідними характеристиками становила за даними цього ресурсу 1 475 300 грн);
2) https://mitsubishi-poltava.com.ua/models/L200 (вартість за одиницю становила 1 399 000 грн та на сьогодні не змінилися дані);
3) https://ford.ua/ranger/%D0%9E%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4 (вартість за одиницю становила 2 006 054 грн та на сьогодні не змінилися дані);
4) https://www.peugeot.ua/links/technical-specifications.html?lcdv16=2PKPEKHK4GGLA012 (вартість за одиницю становила 1 438 700 грн та на сьогодні не змінилися дані);
5) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-28-003253-c (вартість за одиницю товару 1 245 000 грн);
6) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-016141-a (вартість за власне одиницю товару 1 623 516,57 грн);
7) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-07-014312-a (вартість за одиницю товару 1 391 900 грн);
8) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-22-004972-a (вартість за одиницю товару 1 481 800 грн);
9) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-011800-a (вартість за одиницю 1 800 300 грн);
10) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-009847-a (вартість за одиницю 1 449 500 грн)
Інші закупівлі в електронній системі закупівель "Prozorro", здійсненні протягом останнього часу перед безпосереднім оголошенням закупівлі UA-2024-03-19-005268-a, тим чи іншим чином не відповідали характеристикам автомобілів типу пікап, що закуповувалися згідно з тендерною документацією (насамперед вимогам щодо об’єму та потужності двигуна, які, виходячи з аналізованих відкритих джерел, в першу чергу впливають на ціну автомобілів подібного типу), а тому не були взяті до розрахунку при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Досліджувався при формуванні очікуваної вартості також сайт дилера автомобілів типу пікап марки JAC (https://jac-motors.com.ua/avto/pikapi/pickup-jac-t6-4h4.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIzfvu257nhgMV0hqiAx0oCQgDEAAYAiAAEgLx8_D_BwE), однак через невідповідність характеристикам щодо об’єму двигуна та відсутність у відкритих джерелах пропозицій з вищим об’ємом відповідної моделі авто, то до уваги при розрахунку відповідні ціни не бралися.
Виходячи з аналізованих у відкритих джерелах пропозицій (наведені вище) середньоарифметичне значення масиву отриманих даних при визначенні очікуваної ціни за одиницю товару (обраховано наступним чином: 1) 1 475 300 + 1 399 000 + 2 006 054 + 1 438 700 + 1 245 000 + 1 623 516,57 + 1 391 900 + 1 481 800 + 1 800 300 + 1 449 500 = 15 311 070,57; 2) 15 311 070,57 / 10 (кількість пропозицій) = 1 531 107,057 – очікувана вартість за одиницю) перевищило 1 400 000,00 грн (за три автомобілі 4 200 000,00 грн відповідно), а тому замовником з урахуванням (у межах) виділених рішенням Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області коштів (розміру бюджетного призначення) на придбання автомобілів типу пікап визначено в оголошенні про проведення публічної закупівлі UA-2024-03-19-005268-a саме суму у розмірі 4 200 000 грн.
У свою чергу, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до реальних потреб замовника, що обумовлені необхідністю задоволення (виконання) запитів від військової частини (до пояснення додаються відповідні копії запитів з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку), що і віднайшло своє відображення у відповідному розділі тендерної документації закупівлі UA-2024-03-19-005268-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 17:51:33
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною 4 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-19-005268-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-20 12:59:26
Пояснення на запит 2
На Ваш Запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі щодо закупівлі автомобілів підвищеної прохідності типу Pick-up (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-19-005268-a) Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області повідомляє наступне.
Відповідне обгрунтування було оприлюднено замовником на офіційному вебресурсі (вебсайті) Щербанівської громади: https://sherbanivska-gromada.gov.ua/ (зокрема з правої сторони головної сторінки пролиставши трошки вниз знаходиться рубрика «Список закупівель», де ввівши у строку пошуку відповідні дані (у даному випадку «pick up» тощо) є можливість ознайомитися з обґрунтуванням розміру витрат, технічних та якісних характеристик будь-якого предмета закупівлі (у даному випадку автомобілів типу пікап) та визначено його очікувану вартість. Скріншоти сторінки з метою полегшення орієнтування додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
4 071 600,00
UAH з ПДВ
|
4 071 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ" |
4 195 800,00
UAH з ПДВ
|
4 195 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
4 071 600,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 15:03
|
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ" #42409689 |
Переможець |
4 195 800,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 10:17
|
договір-пікапи.pdf | укладений |
12 квітня 2024 08:44
|