Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець ISO)
Очікувана вартість
385 000,00 UAH
UA-2024-03-19-005240-a ● 7f3713a485bc41eeb0089a90f576a1aa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління |
Код ЄДРПОУ: | 08029523 |
Місцезнаходження: | 54056, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, проспект Миру |
Контактна особа: |
Путятін Володимир Борисович +380512446624 kev_myk_orenda@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 12:03 |
Очікувана вартість: | 385 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11550 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець ISO)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Об'єкти Миколаївського КЕУ, Об'єкти Миколаївського КЕУ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Миколаївського КЕУ в за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 14:31 |
прот 183 зміни ТД стільці ISO.pdf | |
25 березня 2024 14:31 |
ТД стілець ISO 2024 зміни (2).docx | |
22 березня 2024 15:05 |
прот 171 зміни ТД стільці ISO.pdf |
25 березня 2024 14:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 березня 2024 14:31 |
прот 183 зміни ТД стільці ISO.pdf
|
||||||
25 березня 2024 14:31 |
ТД стілець ISO 2024 зміни (2).docx
|
||||||
22 березня 2024 15:05 |
прот 171 зміни ТД стільці ISO.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 березня 2024 16:22
Дата відповіді: 21 березня 2024 16:26
Шановний Замовник!
Чи будете ви розглядати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, якщо в договорі таке формулювання:
- Найменування товару: Стільці, крісла
- Код за ДК - 39110000-6
У специфікації та видатковій накладній буде зазначено конкретне найменування товару.
Відповідь: Так. Така довідка буде розглядатися
Висновки СЕС
Дата подання: 21 березня 2024 17:20
Дата відповіді: 22 березня 2024 11:27
Доброго дня!
Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022р. №2573-IX та втратив чинність Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» - що скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо Заяви-згоди суб’єкта персональних даних
Дата подання: 22 березня 2024 10:11
Дата відповіді: 22 березня 2024 11:27
Шановний замовнику!
У Додатку № 5 до тендерної документації міститься форма Заяви-згоди суб’єкта персональних даних, яка подається учасником процедури закупівлі і є невід’ємною частиною тендерної пропозиції. Згідно змісту цієї заяви-згоди згода на обробку персональних даних надається «адміністрації Квартирно-експлуатаційного відділу м. Володимир», проте замовником згідно даної процедури закупівлі є Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління, і саме Миколаївському квартирно-експлуатаційному управлінню має надаватись згода на обробку персональних даних, а не третій особі.
Прохання виправити помилку та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Проэект Договору п.1.1
Дата подання: 22 березня 2024 15:10
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:06
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 1.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Постачальник зобов'язується у 2024 році поставити Миколаївському КЕУ товар:________________________________________________, який повинен відповідати діючим державним стандартам _________________________, а Замовник забезпечити приймання та оплату товару в асортименті, кількості, у строки (терміни) і виключно за цінами згідно положень Договору». Відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Таким чином, Сторони укладаючи Договір несуть не лише права, а й певні обов’язки. Так під час укладання Договору Постачальник чітко розуміє яку кількість одиниць товару, їх якість потрібно поставити Замовнику, а Замовник в свою чергу зобов’язаний чітко визначити об’єм коштів для такої закупівлі в залежності від наявності відповідного фінансування. Положення пункту 4.3. проекту Договору фактично встановляють те, що незважаючи на поставку товару здійснену на умовах, які визначені Договором Постачальник може не отримати належну оплату за поставлений Товар. Звертаємо Вашу увагу на те, що Поставка Товару це процес у якому задіяна велика кількість суб’єктів господарювання та працівників Постачальника, починаючи від виробництва відповідного товару, його пакування, маркування, завантаження та транспортування до місця Поставки. Наведений процес нерозривно пов’язаний з фінансовими видатками Постачальника на кожному з етапів. Отже, зазначення в пункті 1.1. Договору формулювання про те, що оплата за поставлений товар залежить від надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, в пункт 1.1. проекту Договору повинні бути беззаперечно внесені зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до держаного бюджету видатки здійснюються в межах наявних асигнувань . Замовник є бюджетною установою тому при відсутності відповідних видатків з державного бюджету , тобто фінансова оплата товару за договором не може бути здійснена про, що й обумовлено в п.4.1 проекту договору.
В зв’язку з чим внесення змін в цій частині договору не вбачається можливим, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності , взяти участь в Закупівлі
В зв’язку з чим внесення змін в цій частині договору не вбачається можливим, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності , взяти участь в Закупівлі
Проект Договору п.4.1
Дата подання: 22 березня 2024 15:11
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:05
Шановний Замовник! Просимо вас внести зміни в пункт 4.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар, підписаний керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається у рахунку-фактурі)». Відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Прив’язка оплати за поставлений Товар до наявності відповідного фінансування є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, бо під час укладання відповідного Договору Сторони мають на меті досягнення певних економічно/соціальних цілей. Замовник має на меті отримати якісний Товар в строк передбачений Договором, а Постачальник має на меті отримати в строк належну йому оплату за поставлений Товар. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже обов’язково має бути зазначений у Договорі, а тому формулювання пункту 4.1. Договору мають бути змінені.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до держаного бюджету видатки здійснюються в межах наявних асигнувань . Замовник є бюджетною установою тому при відсутності відповідних видатків з державного бюджету , тобто фінансова оплата товару за договором не може бути здійснена про, що й обумовлено в п.4.1 проекту договору.
В зв’язку з чим внесення змін в цій частині договору не вбачається можливим, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності , взяти участь в Закупівлі
В зв’язку з чим внесення змін в цій частині договору не вбачається можливим, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності , взяти участь в Закупівлі
щодо сертифікатів
Дата подання: 23 березня 2024 14:09
Дата відповіді: 25 березня 2024 12:52
Шановний Замовнику!
Документи,які Ви вимагаєте в Додатку 2 ТД ,а саме:
1. Сертифікат відповідності,
2. Сертифікат управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018(EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015, IDT),
3. Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015,
4. Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008(ISO 28000:2007, IDT),
не є обов язковими для надання Учасниками та ніяк не впливають на якість та характеристики товару,а тільки обмежують коло учасників та дискримінують учасників ринку,тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
додаток 2 технічні вимоги
Дата подання: 23 березня 2024 14:13
Дата відповіді: 25 березня 2024 12:52
Шановний Замовник!
Проаналізувавши вимоги, встановлені в Додатку 2, прошу Вас розглянути можливість внесення змін, а саме: Каркас виготовлений з електрозварювального прямошовного холоднокатаної труби плоскоовального перетину розміром 30 *15 мм, круглого перетину- 22 мм; товщина стінки труби –1,8 мм; товщина поролона сидіння– 40 мм, товщина поролона спинки – 30 мм. Така заміна жодним чином не вплине на якість та покращить міцність стільця в процесі експлуатації.
Цією дискримінаційною вимогою ви обмежуєте коло учасників та не даєте можливості іншим виробникам брати участь у тендері. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами на яких здійснюються публічні закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови, шляхом внесення змін або видалення вищезазначених вимог з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Внесення змін до ТД щодо технічних вимог , встановлених в Додатку 2 не доцільно тому , що у Замовника наявна потреба в закупівлі товару з визначеними характеристиками, в тому числі через те, що Замовником вже були придбані такі стільці (для облаштування учбових класів), але в недостатній кількості .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
209 055,00
UAH з ПДВ
|
209 055,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Єфремова Ірина Іванівна |
234 150,00
UAH з ПДВ
|
234 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Покатило Сергій Григорович |
278 194,00
UAH з ПДВ
|
278 194,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МІРОШНИК СВІТЛАНА ІВАНІВНА" |
288 750,00
UAH з ПДВ
|
288 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
302 750,00
UAH з ПДВ
|
302 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Переможець |
209 055,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 11:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 13:47
|
договір 2310.PDF | укладений |
10 квітня 2024 13:33
|