Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2024-03-19-004721-a ● 040f349d06a34657ad5e9cd2107a4cde
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростишівська ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна" |
Код ЄДРПОУ: | 01991731 |
Місцезнаходження: | 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл. |
Контактна особа: |
Блудова Юлія Едуардівна +380413050362 gulliyablydova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2024 11:46 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Придбання ліфта з демонтажем та монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12501, Україна, Житомирська область, Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 09:43 |
ТД із додатками ліфт 2304.docx |
29 квітня 2024 09:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
29 квітня 2024 09:43 |
ТД із додатками ліфт 2304.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2024 10:56
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:33
Шановний Замовник!
Згідно вимог додатку 4 до тендерної документації, Учасник закупівлі, на підтвердження якості цього Товару, обов’язково повинен надавати у складі тендерної пропозиції:
Копію чинних дозволів на виконання робіт, що становлять підвищену небезпеку (на монтаж підіймального та такелажного устаткування).
Проте, постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року визначено ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Даний перелік не містить таких видів робіт як монтаж підіймального та такелажного устаткування. Отже чинним законодавством не передбачено учасниками отримувати вказані Вами дозвільні документи.
п. 11 Групи А додатку 2 до Порядку визначено такий вид робіт як «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.»
Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію у цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, зміни будуть внесені та термін подачі пропозиції збільшено
Вантажопідємність 1000 кг.
Дата подання: 23 березня 2024 22:34
Дата відповіді: 25 березня 2024 20:38
Шановний замовник!
В Додаток 4 до тендерної документації, в другій таблиці № позиції 1 вказано: "Ліфт пасажирський (для лікувально-профілактичних закладів), 3 зупинки, в/п 1000кг. В тому числі:"
Хоча відповідно до вимож ДСТУ EN81-20:2015 ліфт з "Розмір кабіни (Ширина х Глибина х Висота), мм - Не менше ніж 1300х2300х2100" (вимога із першої таблиці Додатку 4 до тендерної документації) не може мати вантажопідємність 1000 кг.
Просимо вас привести тендерну документацію у відповідність до ДСТУ EN81-20:2015
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякую за звернення. Відповідно до додатку 4 тендерної документації, у якій вказано, що ліфт має бути вантажопідйомністю не менше 1000 кг та розмір кабіни не менше ніж 1300х2300х21000, тобто Ви можете запропонувати товар з технічними характеристиками не гіршими ніж ті, що вказані в вимогах до предмету закупівлі.
Щодо невідповідності вимог до оформлення тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2024 16:38
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:15
Добрий день, просимо привести у відповідність вимоги до закупівлі:
1. В електронних полях "Список позицій" кількість зазначена як 1 МВт·год, що не має ніякого відношення до лоту. В Додатку 4 до тендерної документації (Технічна специфікація) кількість вказана як "Штука (комплект)".
2. Інформація, зазначена в електронних полях закупівлі не містить вимоги про забезпечення тендерної пропозиції. В тексті ж тендерної документації (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.2. Забезпечення тендерної пропозиції) присутня така вимога.
3. В електронних полях закупівлі "Умови оплати лоту" зазначена 100% післяоплата, тоді як в Додатку 5 до тендерної документації (Договір) прописаний аванс у розмірі 30 %.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше запитання. 1. В електронних полях "Список позицій" кількість зазначена як 1 МВт·год – це технічна помилка буде виправлено на штук (комплект). 2. Забезпечення тендерної пропозиції обов’язково. Інформація буде додана в електронні поля. 3. Умови оплати – 100% післяоплата. Помилка буде виправлена.
Дякую що звернули увагу.
Дякую що звернули увагу.
Щодо оформлення банківської гарантії
Дата подання: 24 квітня 2024 15:39
Дата відповіді: 25 квітня 2024 09:33
Добрий день! Просимо додати інформацію з реквізитами Замовника для оформлення банківської гарантії.
Відповідь: UA373052990000026005036408997, АТ КБ "ПРИВАТБАНК", ЄДРПОУ 01991731
Невідповідність вимог
Дата подання: 25 квітня 2024 12:57
Дата відповіді: 26 квітня 2024 16:04
Шановний Замовник! Чому в електронних полях у блоці “Документи відповідності критеріям” закупівлі немає інформації про забезпечення тендерної пропозиції??
Відповідь: Шановчий Учасник! Зміни внесено
Невідповідність вимог до тендерної пропозиції
Дата подання: 26 квітня 2024 17:07
Дата відповіді: 29 квітня 2024 09:42
Шановний Замовник!
В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-03-19-004721-a даної закупівлі (на prozorro.gov.ua) у рядках: вид, умови та розмір надання забезпечення пропозицій учасників вказано - ВІДСУТНІЙ.
Також на сторінці самої закупівлі немає ніякої інформації, що вимагається забезпечення тендерної пропозиції.
В тендерній документації вказана необхідність забезпечення тендерної пропозиції.
Просимо привести у відповідність вимоги до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Змни внесено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
1 371 750,00
UAH з ПДВ
|
1 371 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" |
1 460 000,40
UAH з ПДВ
|
1 460 000,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" |
1 535 605,00
UAH з ПДВ
|
1 535 605,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40240550 |
Відхилено |
1 371 750,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 11:36
|
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" #42297813 |
Відхилено |
1 460 000,40
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 15:21
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" #41637745 |
Очікує рішення |
1 535 605,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 15:21
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 09:37 |
Кінець періоду оскарження: | 07 квітня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 27 березня 2024 09:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення технічної помилки |
Документи:
27 березня 2024 09:37
|
Електронний підпис |
27 березня 2024 09:28
|
Scan_20240327_092721.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-03-19-004721-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 28 березня 2024 18:13
Дата подання: 28 березня 2024 18:13
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2024 17:22
рішення від 01.04.2024 № 5760.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2024 17:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2024 № 6233.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 16:00
рішення від 08.04.2024 № 6233.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Закупівлю відновлено, рішення АМКУ виконане
Дата виконання рішення замовником: 17 квітня 2024 13:44