Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
стіл письмовий, стіл приставний, тумба приставна з шухлядами, шафа для одягу, шафа для паперу
Очікувана вартість
162 100,00 UAH
UA-2024-03-19-003525-a ● edab976127a942b3833d583a55d16bb4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Галіч Ірина 0564920308 galich782409@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 15:08 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 15:08 |
Очікувана вартість: | 162 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Стіл письмовий 750*700*1400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 штука
Стіл приставний 750*600*1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 штука
Тумба приставна з шухлядами
410х440х670
410х440х670
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штука
Шафа для одягу 800*400*2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
14 штука
Шафа для паперу 800*400*2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 11:01 |
ПРОЄКТ ДОГОВІРУ.docx | |
19 березня 2024 11:01 |
Ескізи.docx | |
19 березня 2024 11:01 |
ТД _собливості.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-19-003525-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2453801919
Дата подання: 05 квітня 2024 21:00
Неправомірне визнання переможцем
Шановний замовник, в додатку 2 тендерній документації вимагається від учасників надати Сертифікат відповідності, оформлений належним чином відповідно до вимог чинного законодавства України. ФОП "Буравков Андрій Олександрович" якого визнано переможцем, не надав Сертифікат відповідності на запропонований товар. Тому ФОП Ульяхов Сергій Іванович вимагає дискваліфікувати учасника ФОП "Буравков Андрій Олександрович" за невиконання вимог додатку 2 тендерної документації, та перейти до розгляду наступного учасника.
Учасник ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" в додатку 2 в тендерній пропозиції не надав ескізи до запропонованого товару, не погодив запропоновані ескізи замовником, що є невід’ємною частиною технічних характеристик предмету закупівлі. ФОП Ульяхов Сергій Іванович вимагає дискваліфікувати учасника ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" та перейти до розгляду наступного учасника.
У разі відмови на вимогу, ФОП Ульяхов Сергій Іванович буде змушений подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" в додатку 2 в тендерній пропозиції не надав ескізи до запропонованого товару, не погодив запропоновані ескізи замовником, що є невід’ємною частиною технічних характеристик предмету закупівлі. ФОП Ульяхов Сергій Іванович вимагає дискваліфікувати учасника ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" та перейти до розгляду наступного учасника.
У разі відмови на вимогу, ФОП Ульяхов Сергій Іванович буде змушений подати скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2024 15:25
Шановний Учасник!
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ, що підтверджує безпеку та якість продукції або виробу, який видається після проведення експертизи відповідними акредитованими установами.
Сертифікація - це процедура підтвердження якості продукції шляхом проведення випробувань акредитованою лабораторією.
Таким чином, основна мета вказаних документів - це підтвердження якості товару, що проводиться або шляхом випробувань, або проведенням експертизи.
Наголошуємо, що один з основних принципів здійснення публічних закупівель - це максимальна економія бюджетних коштів.
Крім того, повідомляємо, що замовник не вимагав надавати ескізи до запропонованого товару, а також погоджувати їх із замовником.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ, що підтверджує безпеку та якість продукції або виробу, який видається після проведення експертизи відповідними акредитованими установами.
Сертифікація - це процедура підтвердження якості продукції шляхом проведення випробувань акредитованою лабораторією.
Таким чином, основна мета вказаних документів - це підтвердження якості товару, що проводиться або шляхом випробувань, або проведенням експертизи.
Наголошуємо, що один з основних принципів здійснення публічних закупівель - це максимальна економія бюджетних коштів.
Крім того, повідомляємо, що замовник не вимагав надавати ескізи до запропонованого товару, а також погоджувати їх із замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Буравков Андрій Олександрович" |
99 800,00
UAH з ПДВ
|
99 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
115 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
137 300,00
UAH з ПДВ
|
116 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА |
153 000,00
UAH з ПДВ
|
118 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" |
148 548,00
UAH з ПДВ
|
134 827,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Буравков Андрій Олександрович" #2803407670 |
Переможець |
99 800,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 08:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 березня 2024 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 14:30
|
165.pdf | укладений |
16 квітня 2024 14:30
|