Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
374 400,00 UAH
UA-2024-03-19-003310-a ● f1db6dd71aaa4273bb2bbea38f7b112a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кобеляцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057304 |
Місцезнаходження: | 39200, Україна , Полтавська обл., місто Кобеляки, вулиця Касьяна, 29 |
Контактна особа: |
Глова Тетяна Володимирівна +380534331472 vukonav_komitet@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 374 400,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
бензин А-95 в талонах номіналом 10, 20, дизельне паливо в талонах номіналом 10, 20 літрів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 літр
бензин А-95 в талонах номіналом 10, 20 літрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39200, Україна, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Касьяна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
1200 літр
дизельне паливо в талонах номіналом 10, 20 літрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39200, Україна, Полтавська область, м. Кобеляки, вул. Касьяна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою, видатковою накладною на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 10:53 |
ТД бензин_ ДП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників, встановлення штучних необгрунтованих вимог
Дата подання: 21 березня 2024 14:25
Дата відповіді: 22 березня 2024 11:25
Доброго дня! Чи плануєте ви вносити зміни в тендерну документацію, аби вона не дискримінувала учасників?, а саме: "Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в межах міста Кобеляки. ... Учасник-переможець зобов’язаний забезпечити заправку на АЗС, розташованої (розташованих) в межах міста Кобеляки." Оскільки є рішення Антимонопольного комітету України № 1254-р/пк-пз від 22.01.2024 по закупівлі UA-2024-01-09-002111-a, У ході розгляду встановлено, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції, та Замовник повинен був усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Навіщо вимагати АЗС саме в межах міста Кобеляки, чим обмежувати потенційних учасників, АЗС яких знаходяться юридично не в межах міста Кобеляки (АЗС BVS, АЗС СВОЇ та інші)?
Даний підхід до формулювання умов тендерної документації може свідчити про наявність корупційної складової, бо нівелювання добросовісної конкуренції серед учасників, нехтування максимальною економією та ефективністю може бути здійснене задля "підігрування" окремим брендам АЗС та можливого отримання неправомірної вигоди.
Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, та викласти вищезгаданий пункт в наступному вигляді: "Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташовані в межах міста Кобеляки або на відстані не більше 3 км від адреси Замовника (Полтавська обл., м. Кобеляки, вул. Касьяна, 29). ... Учасник-переможець зобов’язаний забезпечити заправку на АЗС, розташованої (розташованих) в межах міста Кобеляки або на відстані не більше 3 км від адреси Замовника (Полтавська обл., м. Кобеляки, вул. Касьяна, 29)" , що значно розширить коло учасників, сприятиме здоровій конкуренції та однозначно призведе до економії бюджетних коштів.
В інакшому випадку ми вимушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України.
Дякую за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, ознайомившись з Вашою пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо вам.
Зазначена вимога щодо відстані розташування АЗС визначена замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів. Тому в даному випадку замовник визначив, що відстань від АЗС до місця розташування Замовника для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на діяльність органу місцевого самоврядування, у зв’язку із чим встановив цей критерій.
Якщо АЗС будуть розташовані на запропонованій вами відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників, що фінансуються з місцевого бюджету.
Тобто, вимоги викладені в тендерній документації не суперечать діючому чинному Законодавству України та є необхідними для успішного проведення Закупівлі.
Звертаємо увагу, що в межах міста Кобеляки є три конкуренти з різними мережами АЗС, чим створюється реальна конкуренція між собою на торгах, тому антиконкурентна сфера не порушується.
Виконавчий комітет Кобеляцької міської ради, має постійні виїзди в межах міста та потребує негайного реагування, тому доцільним буде по часу заправка в межах міста.
Отже, для ефективного використання ресурсів органу місцевого самоврядування, доцільним є відстань АЗС в межах міста, оскільки службові виїзди зумовлені раптовістю, негайним реагуванням, особливо в умовах дії військового стану.
Зазначена вимога щодо відстані розташування АЗС визначена замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів. Тому в даному випадку замовник визначив, що відстань від АЗС до місця розташування Замовника для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на діяльність органу місцевого самоврядування, у зв’язку із чим встановив цей критерій.
Якщо АЗС будуть розташовані на запропонованій вами відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників, що фінансуються з місцевого бюджету.
Тобто, вимоги викладені в тендерній документації не суперечать діючому чинному Законодавству України та є необхідними для успішного проведення Закупівлі.
Звертаємо увагу, що в межах міста Кобеляки є три конкуренти з різними мережами АЗС, чим створюється реальна конкуренція між собою на торгах, тому антиконкурентна сфера не порушується.
Виконавчий комітет Кобеляцької міської ради, має постійні виїзди в межах міста та потребує негайного реагування, тому доцільним буде по часу заправка в межах міста.
Отже, для ефективного використання ресурсів органу місцевого самоврядування, доцільним є відстань АЗС в межах міста, оскільки службові виїзди зумовлені раптовістю, негайним реагуванням, особливо в умовах дії військового стану.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС ДХ" |
365 760,00
UAH з ПДВ
|
365 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЕС ДХ" #43174952 |
Переможець |
365 760,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 09:59
|
Договір _ 38.PDF | укладений |
11 квітня 2024 09:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
бензин А-95 в талонах номіналом 10, 20 літрів | 6000 | літр |
50,70
UAH з ПДВ
|
дизельне паливо в талонах номіналом 10, 20 літрів | 1200 | літр |
51,30
UAH з ПДВ
|