Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Михальчук Сергій Григорович 380384263888 MYKHALCHUK.SERHII@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 14:05 |
Початок аукціону: | 29 березня 2024 14:05 |
Очікувана вартість: | 11 837 680,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 188,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Будинок для тимчасового проживання (детально в додатку №3, 3.1 до ТД)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплату за поставлену партію Товару Покупець здійснює таким чином: 80% від вартості поставленої партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | 20% від вартості поставленої партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати здійснення Постачальником монтажу Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 10:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №1 до ТД - Документи, які вимагаються від учасника_PS.DOC | |
19 березня 2024 10:18 |
Тендерна документація_PS.DOC | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №3 до ТД - ТС до предмета закупівлі_PS.DOC | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №8 до ТД - Довідка по абз. 14 п. 47 Особливостей_PS.DOCX | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №5.1 до ТД - Проект договору_нерезидент_PS.DOC | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №2 до ТД - Документи, які вимагаються від переможця_PS.DOCX | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №4 до ТД - Тендерна пропозиція _цінова__PS.DOC | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №3.1 до ТД-ТС до предмета закупівлі_PS.PDF | |
19 березня 2024 10:18 |
Додаток №5 до ТД - Проект договору_PS.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000069 ● 48095ab9a3da4a919f21a5bbd3640f58
- Статус: завершено ● Дата: 07 червня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024
№ 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44
UA-2024-03-19-002321-a
19.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 10:10:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Будинок для тимчасового проживання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-19-002321-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 14:57:58
Відповідь на запит по закупівлі: Будинок для тимчасового проживання (код 44210000-5 - згідно ДК 021:2015 Конструкції та їх частини)
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-03-19-002321-a
Закупівля за номером UA-2024-03-19-002321-a «Будинок для тимчасового проживання» (код ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалися відповідно до визначеної потреби згідно організаційно – розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС», а саме: на виконання рішення п.6 протоколу №01-93-Пр виїзної наради з питань реалізації основних заходів добудови енергоблоку №3 філії «ВП «Хмельницька АЕС», постанови КМУ від 18.02.2009 №118 (зі змінами) та п.1.4 Розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2022 № 01-898-р щодо придбання необхідного ТМЦ, забезпечення проживання працівників філії «ВП Запорізька АЕС», які задіяні у ремонтно-відбудовних роботах на енергоблоках №3 та № 4 філії «ВП «Хмельницька АЕС» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами ДП «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 № 01-760-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: направлено запити на ТОВ «Удай» (м. Прилуки), ТОВ «УКРРЕМКОНТЕЙНЕРСЕРВІС» (с. Великий Дальник ), ФОП Куліченко О.В. (м.Запоріжжя), інтернет ресурси не застосовувались, по причині, що предмет закупівлі має індивідуальні технічні характеристики, згідно заходів № 0.КС.2060.ЗХ-24.СМР « З нового будівництва комплексу будинків для тимчасового проживання працівників (для забезпечення проживання персоналу, задіяного при споруджені енергоблоків Хмельницької АЕС) на території центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART за адресою: Хмельницька область, Шепетівський район, Нетішинська територіальна громада, м. Нетішин, вул. Полянки, 14» та комплектацію згідно технічної специфікації до предмета закупівлі №ТСдоПЗ(т).62.00486-2024 від 12.03.2024. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 21.02.2024 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку 3.1 до тендерної документації «Технічною специфікацією до предмета закупівлі Будинок для тимчасового проживання ».
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами знаходиться за наступним посиланням https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-haes.html.
Додатки: 1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 21.02.2024 на 4 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Поділля-Євробуд" |
10 637 680,00
UAH
|
9 975 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УДАЙ" |
11 063 320,00
UAH
|
9 980 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "К'Ю-БЛОК" |
11 800 000,00
UAH
|
10 080 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Поділля-Євробуд" #41871879 |
Відхилено |
9 975 000,00
UAH
|
03 квітня 2024 11:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УДАЙ" #31919128 |
Переможець |
9 980 000,00
UAH
|
15 квітня 2024 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 14:42
|
ДУ 2 до Дог. 22789 Удай.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2024 08:07
|
ДУ 1 до Дог 22789.pdf | зміни до договору |
09 липня 2024 08:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 12:57
|
Дог 53-124-01-24-22789 Удай.pdf | укладений |
03 травня 2024 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп. 4 п.19 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 53-124-01-24-22789 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.3 п.19 Особливостей, а саме: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 53-124-01-24-22789 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |