Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг з прибирання адміністративної будівлі та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 4, 6-А, 6-Б (адміністративна будівля Держаудитслужби)
Очікувана вартість
1 026 000,00 UAH
UA-2024-03-18-011928-a ● e66b8f660c264d90babee24b8f2b9ec1
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна аудиторська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 40165856 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, вул. П. Сагайдачного, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олійник Іван Анатолійович 380442985549 i.a.oliinyk@dasu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 1 026 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 місяць
Надання послуг з прибирання адміністративної будівлі та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 4, 6-А, 6-Б (адміністративна будівля Держаудитслужби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ, вул. П. Сагайдачного, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 16:02 |
ТД_прибирання_зміни_2_к.doc | |
22 березня 2024 16:01 |
Зміни_2_к.docx | |
18 березня 2024 17:00 |
Проєкт_договору_про_надання_послуг_з_прибирання.doc |
22 березня 2024 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2024 16:02 |
ТД_прибирання_зміни_2_к.doc
|
||||||
22 березня 2024 16:01 |
Зміни_2_к.docx
|
||||||
18 березня 2024 17:00 |
Проєкт_договору_про_надання_послуг_з_прибирання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
незрозумілі вимоги на підтвердження прибиральників
Дата подання: 19 березня 2024 11:12
Дата відповіді: 20 березня 2024 10:52
Шановний Замовнику. У складі тендерної документації, а саме у Додатку 6 до тендерної документації, присутня незрозуміла вимога, яка не відповідає чинному законодавству:
«2.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.2.1. Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або інший документ згідно чинного законодавства).
2.2.2 Учасник повинен надати у складі комерційної пропозиції копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі.»
Що Ви маєте на увазі під наданням для прибиральників документу про одержання кваліфікації, а також копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників? Яка кваліфікація має бути та/чи освіта та/чи підвищення кваліфікації для прибиральників?
Згідно вимог чинного законодавства для посади прибиральник службових приміщень не висувається вимога щодо освіта, кваліфікації чи інше.
Відповідно просимо привести тендерну документації у відповідність до вимог чинного законодавства та видалити дані вимоги.
Не зазначення в документації чітких критеріїв, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника. Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Навчальні курси для прибиральників
Дата подання: 19 березня 2024 17:34
Дата відповіді: 20 березня 2024 10:51
Шановний Замовник!
Поясніть будь ласка, саме які навчальні курси мають проходити двірники і прибиральники службових приміщень, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі?
Які копії документів на кожного працівника поотрібно надати щодо одержання кваліфікації працівниками? Чинним Законодавством не передбачено отримання кваліфікацій і розрядів для цих категорій працівників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р
Дата подання: 20 березня 2024 11:53
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:09
Добрий день !
Звертаємо увагу ,що 9 лютого 2024 року Кабінетом Міністрів України були прийняті зміни до постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р., а 13 лютого вони вже набули чинності. Тепер Іран внесений до переліку країн, у яких заборонено здійснювати закупівлі товарів. Тож, радимо внести зміни в тендерну документацію вже з урахуванням нових вимог, додаючи по тексту:
"підтверджує, що він не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран ....."
"підтверджує, що він не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран ......"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше запитання. Повідомляємо, що буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Технічні та якістні характеристики до предмета закупівлі
Дата подання: 20 березня 2024 12:25
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:11
Замовнику!
У Додаток 2 до тендерної документації вами не зазначено інформацію щодо надання послуг з миття вікон (кількість і площу)! Але ви вимагаєте спеціалістів Верхолазів! Не зрозуміло об'єми надання послуг. Просимо внести зміни для прорахунку надання послуг.
Технічні та якістні
характеристики до предмета закупівлі
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше запитання. Повідомляємо, що буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Не зрозуміла вимога
Дата подання: 20 березня 2024 12:37
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:15
Шановний Замовник.
До Вас звертались з питанням:
"Шановний Замовнику. У складі тендерної документації, а саме у Додатку 6 до тендерної документації, присутня незрозуміла вимога, яка не відповідає чинному законодавству: «2.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.2.1. Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або інший документ згідно чинного законодавства). 2.2.2 Учасник повинен надати у складі комерційної пропозиції копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі.» Що Ви маєте на увазі під наданням для прибиральників документу про одержання кваліфікації, а також копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників? Яка кваліфікація має бути та/чи освіта та/чи підвищення кваліфікації для прибиральників? Згідно вимог чинного законодавства для посади прибиральник службових приміщень не висувається вимога щодо освіта, кваліфікації чи інше. Відповідно просимо привести тендерну документації у відповідність до вимог чинного законодавства та видалити дані вимоги. Не зазначення в документації чітких критеріїв, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника. Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації."
Ви внесли зміни, додатково ускладнили вимоги до учасників - вимога мати ще додатково 2х верхолазів, тим самим звузили коло Учасників. При цьому лишили курси для прибиральників і двірників і відповідні документи!!!! Складається враження, що Замовник прописує вимоги для окремих Учасників.
Просимо всеж таки видалити дискримінаціну вимогу і привести документацію до відповідності!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання) (пункт 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту). Кваліфіка́ція (від англ. Quality - якість) — це: наявність підготовки, професійних знань, навичок та досвіду, які дають можливість особі належним чином проводити певні дії; рівень підготовленості, майстерності, ступінь готовності до виконання праці за визначеною спеціальністю чи посадою, що визначається розрядом, класом чи іншими атестаційними категоріями. Поняття кваліфікація визначено в Міжнародній стандартній класифікації професій - 2008 як «здатність працівника виконувати конкретні завдання та обов'язки в рамках конкретної роботи». Відповідно до цілей МСКП-08 використовуються два параметри кваліфікації для розподілу занять по групах: рівень кваліфікації і кваліфікаційна спеціалізація;
а) які мають необхідні знання, тобто, обізнаність у чому-небудь, наявність відомостей про кого, що-небудь. (тлумачення Словника української мови);
б) які мають необхідний досвід, тобто, сукупність знань, уміння, які здобуваються в житті, на практиці. (тлумачення Словника української мови).
Зокрема, згідно п. 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону « Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей) і містить в тому числі інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною і жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки працівники, котрі надаватимуть послуги при виконанні умов договору, повинні мати відповідну кваліфікацію, та мати необхідні знання та досвід.
Разом з тим Замовником внесено зміни до тендерної документації щодо даної вимоги.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання) (пункт 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту). Кваліфіка́ція (від англ. Quality - якість) — це: наявність підготовки, професійних знань, навичок та досвіду, які дають можливість особі належним чином проводити певні дії; рівень підготовленості, майстерності, ступінь готовності до виконання праці за визначеною спеціальністю чи посадою, що визначається розрядом, класом чи іншими атестаційними категоріями. Поняття кваліфікація визначено в Міжнародній стандартній класифікації професій - 2008 як «здатність працівника виконувати конкретні завдання та обов'язки в рамках конкретної роботи». Відповідно до цілей МСКП-08 використовуються два параметри кваліфікації для розподілу занять по групах: рівень кваліфікації і кваліфікаційна спеціалізація;
а) які мають необхідні знання, тобто, обізнаність у чому-небудь, наявність відомостей про кого, що-небудь. (тлумачення Словника української мови);
б) які мають необхідний досвід, тобто, сукупність знань, уміння, які здобуваються в житті, на практиці. (тлумачення Словника української мови).
Зокрема, згідно п. 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону « Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей) і містить в тому числі інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною і жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки працівники, котрі надаватимуть послуги при виконанні умов договору, повинні мати відповідну кваліфікацію, та мати необхідні знання та досвід.
Разом з тим Замовником внесено зміни до тендерної документації щодо даної вимоги.
Не відповідність переліку змін
Дата подання: 20 березня 2024 12:53
Дата відповіді: 22 березня 2024 16:21
Шановна Уповноважена особа!
Вами внесено зміни до Додатку 2
Додатково, до чисельності працівників учасника, які мають необхідні знання та досвід, для виконання висотно - верхолазних робіт, яких планується залучити до виконання послуг з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму (у кількості не менше 2-х спеціалістів), обов’язково зазначається інформація щодо наявності дозвільного документа, що надає право допуску для виконання висотно – верхолазних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11.
Але у переліку змін не зазначено !!!! Просимо зазначати всі зміни, які вносяться до тендерної документації відповідно до вимог чиного законодавства ст.8 Закон України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше запитання. Повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Нами як Замовником було внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації, а також опубліковано окремий файл, що містить перелік змін до тендерної документації відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Надання послуг з прибирання адміністративної будівлі та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 4, 6-А, 6-Б (адміністративна будівля Держаудитслужби)», ДК 021:2015 (CPV К 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-18-011928-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2789403470
Дата подання: 20 березня 2024 12:20
Шановний Замовнику. У складі тендерної документації, а саме у Додатку 6 до тендерної документації, присутня незрозуміла вимога, яка не відповідає чинному законодавству:
ВИМОГА 1
Шановний Замовнику!
В Додатку 6 до тендерної документації, присутня вимога, яка суперечить чинному законодавству:
«2.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.2.1. Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або інший документ згідно чинного законодавства).
2.2.2 Учасник повинен надати у складі комерційної пропозиції копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі.»
Згідно вимог чинного законодавства для посади прибиральник службових приміщень не висувається вимога щодо освіти, кваліфікації чи інше.
Відповідно просимо привести тендерну документації у відповідність до вимог чинного законодавства та видалити дані вимоги.
Не зазначення в документації чітких критеріїв, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника. Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 6 до тендерної документації, присутня вимога, яка суперечить чинному законодавству:
«2.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.2.1. Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або інший документ згідно чинного законодавства).
2.2.2 Учасник повинен надати у складі комерційної пропозиції копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт за предметом закупівлі.»
Згідно вимог чинного законодавства для посади прибиральник службових приміщень не висувається вимога щодо освіти, кваліфікації чи інше.
Відповідно просимо привести тендерну документації у відповідність до вимог чинного законодавства та видалити дані вимоги.
Не зазначення в документації чітких критеріїв, дозволяє замовнику встановити невідповідність учасника вимогам документації та дискваліфікувати такого учасника. Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
В протилежному випадку будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2024 16:07
Відповідь Замовника:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання) (пункт 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту). Кваліфіка́ція (від англ. Quality - якість) — це: наявність підготовки, професійних знань, навичок та досвіду, які дають можливість особі належним чином проводити певні дії; рівень підготовленості, майстерності, ступінь готовності до виконання праці за визначеною спеціальністю чи посадою, що визначається розрядом, класом чи іншими атестаційними категоріями. Поняття кваліфікація визначено в Міжнародній стандартній класифікації професій - 2008 як «здатність працівника виконувати конкретні завдання та обов'язки в рамках конкретної роботи». Відповідно до цілей МСКП-08 використовуються два параметри кваліфікації для розподілу занять по групах: рівень кваліфікації і кваліфікаційна спеціалізація;
а) які мають необхідні знання, тобто, обізнаність у чому-небудь, наявність відомостей про кого, що-небудь. (тлумачення Словника української мови);
б) які мають необхідний досвід, тобто, сукупність знань, уміння, які здобуваються в житті, на практиці. (тлумачення Словника української мови).
Зокрема, згідно п. 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону « Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей) і містить в тому числі інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною і жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки працівники, котрі надаватимуть послуги при виконанні умов договору, повинні мати відповідну кваліфікацію, та мати необхідні знання та досвід.
Разом з тим Замовником внесено зміни до тендерної документації щодо даної вимоги.
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання) (пункт 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту). Кваліфіка́ція (від англ. Quality - якість) — це: наявність підготовки, професійних знань, навичок та досвіду, які дають можливість особі належним чином проводити певні дії; рівень підготовленості, майстерності, ступінь готовності до виконання праці за визначеною спеціальністю чи посадою, що визначається розрядом, класом чи іншими атестаційними категоріями. Поняття кваліфікація визначено в Міжнародній стандартній класифікації професій - 2008 як «здатність працівника виконувати конкретні завдання та обов'язки в рамках конкретної роботи». Відповідно до цілей МСКП-08 використовуються два параметри кваліфікації для розподілу занять по групах: рівень кваліфікації і кваліфікаційна спеціалізація;
а) які мають необхідні знання, тобто, обізнаність у чому-небудь, наявність відомостей про кого, що-небудь. (тлумачення Словника української мови);
б) які мають необхідний досвід, тобто, сукупність знань, уміння, які здобуваються в житті, на практиці. (тлумачення Словника української мови).
Зокрема, згідно п. 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону « Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей) і містить в тому числі інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною і жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки працівники, котрі надаватимуть послуги при виконанні умов договору, повинні мати відповідну кваліфікацію, та мати необхідні знання та досвід.
Разом з тим Замовником внесено зміни до тендерної документації щодо даної вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" |
727 992,00
UAH з ПДВ
|
717 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" |
849 600,00
UAH з ПДВ
|
727 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
777 000,00
UAH з ПДВ
|
777 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"" |
940 800,00
UAH з ПДВ
|
940 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІН ТОН" |
995 997,60
UAH з ПДВ
|
985 726,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 016 334,00
UAH з ПДВ
|
995 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" #39972021 |
Відхилено |
717 700,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 15:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" #43839842 |
Переможець |
727 980,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 18:59
|