Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
24 980,40 UAH
UA-2024-03-18-011357-a 55ad6e02e9fd4b0d91432a2c6894c120
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна ТЕРЗМАН (048)7407629 kra-buhg@ukr.net

kra-buhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26303241
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Академіка Корольова, 9
Контактна особа: Інна ТЕРЗМАН (048)7407629 kra-buhg@ukr.net
kra-buhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 пачка
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Приймання-передача товару проводитися згідно Акту приймання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 березня 2024 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЮГ»
#23863399
Переможець 24 980,40
UAH з ПДВ
18 березня 2024 16:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2024 16:34
Договір 4.pdf укладений
18 березня 2024 16:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» 162 пачка 154,20
UAH з ПДВ