Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій СМТГ
Очікувана вартість
2 595 985,00 UAH
UA-2024-03-18-011230-a ● eaa17d973644454b98aec9512e47cde4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057942 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Трепалін Роман Олександрович +380542700149 trepalin_r@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 16:28 |
Очікувана вартість: | 2 595 985,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій СМТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, територія Сумської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 10:28 |
ДОДАТОК_6_Проект_договору_зміни.doc | |
22 березня 2024 10:28 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_зміни.pdf | |
22 березня 2024 10:28 |
Перелік_змін.docx | |
18 березня 2024 16:24 |
ДОДАТОК_5_Критерії_оцінки.doc | |
18 березня 2024 16:24 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозиція.doc | |
18 березня 2024 16:24 |
ДОДАТОК_4_Вимоги_до_учасника_47 _Особл.doc | |
18 березня 2024 16:24 |
ДОДАТОК_3_Кваліфікаційні_критерії_ст16.docx | |
18 березня 2024 16:23 |
ДОДАТОК_2_Технічні_вимоги.docx |
22 березня 2024 11:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2024 10:28 |
ДОДАТОК_6_Проект_договору_зміни.doc
|
|||
22 березня 2024 10:28 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_зміни.pdf
|
|||
22 березня 2024 10:28 |
Перелік_змін.docx
|
|||
18 березня 2024 16:24 |
ДОДАТОК_5_Критерії_оцінки.doc
|
|||
18 березня 2024 16:24 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозиція.doc
|
|||
18 березня 2024 16:24 |
ДОДАТОК_4_Вимоги_до_учасника_47 _Особл.doc
|
|||
18 березня 2024 16:24 |
ДОДАТОК_3_Кваліфікаційні_критерії_ст16.docx
|
|||
18 березня 2024 16:23 |
ДОДАТОК_2_Технічні_вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВІДПОВІДНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ
Дата подання: 18 березня 2024 20:44
Дата відповіді: 20 березня 2024 09:44
Шановний замовник! В Сумскої ОВА функціонує ТАСЦО, виробництва ТОВ"НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН С" код ЕГРПОУ 32723765. Як вибачаеться з протоколу Київської обласної Ради за №12 від 06.12.2023 https://kor.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/Protokol-12.pdf (додається),ТАСЦО ,яке побудовано на обладнанні ОЗОН-С не відповідає вимогам постанові КМУ 733 від від 27.09.2017 та Наказу МВС №93 від 08.02.2019,а саме при перевірці щодо спрацювання системи оповіщення отримані незадовільні результати, оскільки від початку спрацювання сигналу тривоги до спрацювання його у населеному пункті проходить 13 хвилин, замість регламентованих 5 хвилин. Система не відповідає сучасним вимогам та потребам.Сучасні системи оовіщення, в умовах військової агресії рф, доводять сигнали оповіщення за ліченні секунди. Просимо Вас, надати відповідь чи перевірялось замовником час спрацювання оповіщення від отримання сигналу тривоги ЗАСЦО і до його спрацювання на кінцевому пристрої у населенному пункті існуючої ТАСЦО ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
Сумська міська рада є користувачем міської автоматизованої системи централізованого оповіщення (надалі МАСЦО) виробництва ТОВ"НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН С", яка була впроваджена рішенням Виконавчого комітету Сумської міської ради у 2019 році. Існуюча система не в повному обсязі покриває територію Сумської міської територіальної громади, так як на момент впровадження МАСЦО ще не були приєднані окремі старостинські округи.
Таким чином виконавчим комітетом Сумської міської ради проводиться тендерна процедура щодо «Нового будівництва автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації СМТГ» з метою своєчасного оповіщення та збільшення кількості оповіщуємого населення.
Дане будівництво буде реалізовуватись відповідно до проєкту зазначеного в договорі. Проект передбачає встановлення обладнання (FM-перехоплювач) для швидкої передачі сигналу від автоматизованого робочого місця до кінцевого обладнання, а саме блоків оповіщення.
Додатково повідомляємо, що у зазначеному вамі протоколі постійної комісії з питань екології, природокористування, мисливства, водних ресурсів, ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інших надзвичайних ситуацій від 06.12.2023 № 12 зазначено буквально наступне:
«Кобижча В.П. інформував про те, що систему старого зразка та систему ОЗОН О потрібно підтримувати та фінансувати, заборонили знімати з обслуговування стару систему оповіщення (лампову) до кінця воєнного стану, але є бачення стосовно створення нової системи оповіщення.»
Далі по тексту:
«По системі ОЗОН О 24.11.2023 проводили роботи щодо спрацювання. Система показала незадовільні результати, оскільки, від початку спрацювання сигналу тривоги до спрацювання його у населеному пункті проходить 13 хвилин. Система не відповідає сучасним вимогам та потребам, її потрібно модернізувати.»
Тобто мова йде про «систему ОЗОН О», у той час як в Сумській ОВА, як ви самі зазначаєте, функціонує ТАСЦО виробництва ТОВ «Науково виробниче підприємство «ОЗОН-С».
При цьому, як висновок, комісія вирішила:
«Доручити члену постійної комісії, депутату Київської обласної ради VIII скликання Горковенку В.В. провести роботу щодо детального вивчення системи оповіщення, яка фінансується відповідно до заходів «Обласної комплексної програми забезпечення безпеки населення і територій Київської області від надзвичайних ситуацій на 2024-2027 роки» (технічні характеристики, відповідність потребам сучасного оповіщення, ін.) з виїздом до Департаменту цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними 8 органами Київської обласної державної (військової) адміністрації».
На сьогодняшній день остаточні висновки та рекомендації відсутні.
Сумська міська рада є користувачем міської автоматизованої системи централізованого оповіщення (надалі МАСЦО) виробництва ТОВ"НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН С", яка була впроваджена рішенням Виконавчого комітету Сумської міської ради у 2019 році. Існуюча система не в повному обсязі покриває територію Сумської міської територіальної громади, так як на момент впровадження МАСЦО ще не були приєднані окремі старостинські округи.
Таким чином виконавчим комітетом Сумської міської ради проводиться тендерна процедура щодо «Нового будівництва автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації СМТГ» з метою своєчасного оповіщення та збільшення кількості оповіщуємого населення.
Дане будівництво буде реалізовуватись відповідно до проєкту зазначеного в договорі. Проект передбачає встановлення обладнання (FM-перехоплювач) для швидкої передачі сигналу від автоматизованого робочого місця до кінцевого обладнання, а саме блоків оповіщення.
Додатково повідомляємо, що у зазначеному вамі протоколі постійної комісії з питань екології, природокористування, мисливства, водних ресурсів, ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інших надзвичайних ситуацій від 06.12.2023 № 12 зазначено буквально наступне:
«Кобижча В.П. інформував про те, що систему старого зразка та систему ОЗОН О потрібно підтримувати та фінансувати, заборонили знімати з обслуговування стару систему оповіщення (лампову) до кінця воєнного стану, але є бачення стосовно створення нової системи оповіщення.»
Далі по тексту:
«По системі ОЗОН О 24.11.2023 проводили роботи щодо спрацювання. Система показала незадовільні результати, оскільки, від початку спрацювання сигналу тривоги до спрацювання його у населеному пункті проходить 13 хвилин. Система не відповідає сучасним вимогам та потребам, її потрібно модернізувати.»
Тобто мова йде про «систему ОЗОН О», у той час як в Сумській ОВА, як ви самі зазначаєте, функціонує ТАСЦО виробництва ТОВ «Науково виробниче підприємство «ОЗОН-С».
При цьому, як висновок, комісія вирішила:
«Доручити члену постійної комісії, депутату Київської обласної ради VIII скликання Горковенку В.В. провести роботу щодо детального вивчення системи оповіщення, яка фінансується відповідно до заходів «Обласної комплексної програми забезпечення безпеки населення і територій Київської області від надзвичайних ситуацій на 2024-2027 роки» (технічні характеристики, відповідність потребам сучасного оповіщення, ін.) з виїздом до Департаменту цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними 8 органами Київської обласної державної (військової) адміністрації».
На сьогодняшній день остаточні висновки та рекомендації відсутні.
Проект МАСЦО Сумскої МТГ
Дата подання: 20 березня 2024 14:48
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:27
Шановний замовнику! В листі Одеської ОВА до МВС України за № 4916/2/01-12/3738/2-22 від 19.05.2022 зазначено, що МАСЦО виробництва ТОВ "ОЗОН С" (ЕГРПОУ 32723765) протягом останніх трьох років виявилено критичні недоліки (невідповідність проєктно-технічним умовам та вимогам нормативних документів, невиправдано дороге експлуатаційно- технічне обслуговування), що не дозволяє забезпечити постійну готовність системи до дій за призначенням, таким чином обладнання не відповідає вимогам постанови КМУ 733 від 27.09.2017 та Наказу МВС №93 від 08.02.2019. З тендерної документації ( UA-2024-03-18-011230-a ) вбачається, що Сумська МТГ планує за бюджетні кошти закупити обладнання, яке має прямі ознаки виробника ТОВ "ОЗОН С" ( ЕГРПОУ 32723765). Просимо надати відповідь чи розроблено проект МАСЦО Сумскої МТГ, обладнання яке планується закупити та відповідність технічних характеристик до нормативних документів в сфері цивільного захисту ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На ваше запитання вчергове повідомляємо, що проект на «Нове будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації СМТГ» розроблений та має відповідний номер (40-23-О) про що зазначено в проекті договору тендерної документації.
Даний проект пройшов відповідну експертизу у філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області з позитивним висновком (експернтий звіт №19-0319/01-23 від 24 листопада 2023 року).
Також даний проект затверджений розпорядженням начальника Сумської міської військової адміністрації Сумського району Сумської області від 28.02.2024 року №72-ВКВА.
Також в предметі договору (п. 1.1.) проекту договору що є складовою тендерної документації зазначено, що ПІДРЯДНИК зобов'язується у відповідності з ДСТУ виконати роботи по об’єкту «Нове будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій СМТГ» (далі по тексту - роботи) – код за ДК 021:2015 ЄЗС – 4530000-0 «Будівельно монтажні роботи», з використанням власних матеріалів, обладнання, механізмів і транспорту, а ЗАМОВНИК зобов'язується прийняти і оплатити ці роботи на умовах, визначених даним Договором і немає жодного посилання на закупівлю обладнання від ТОВ "ОЗОН С".
На ваше запитання вчергове повідомляємо, що проект на «Нове будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації СМТГ» розроблений та має відповідний номер (40-23-О) про що зазначено в проекті договору тендерної документації.
Даний проект пройшов відповідну експертизу у філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській області з позитивним висновком (експернтий звіт №19-0319/01-23 від 24 листопада 2023 року).
Також даний проект затверджений розпорядженням начальника Сумської міської військової адміністрації Сумського району Сумської області від 28.02.2024 року №72-ВКВА.
Також в предметі договору (п. 1.1.) проекту договору що є складовою тендерної документації зазначено, що ПІДРЯДНИК зобов'язується у відповідності з ДСТУ виконати роботи по об’єкту «Нове будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій СМТГ» (далі по тексту - роботи) – код за ДК 021:2015 ЄЗС – 4530000-0 «Будівельно монтажні роботи», з використанням власних матеріалів, обладнання, механізмів і транспорту, а ЗАМОВНИК зобов'язується прийняти і оплатити ці роботи на умовах, визначених даним Договором і немає жодного посилання на закупівлю обладнання від ТОВ "ОЗОН С".
Щодо відповідністі обладнання, текс листа від ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Дата подання: 20 березня 2024 15:14
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:27
СЕД АСКОД Одеська обласна державна адміністрація
ДОКУМЕНТ № 4916/2/01-12/3738/2-22 від 19.05.2022
Сертифікат 3ED5083160DBC59B04000000F98D480065C57700
Підписувач Волошенков Борис Олексійович
Дійсний з 13.04.2022 15:14:30 по 13.04.2023 15:14:30
.
УКРАЇНА
ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
проспект Шевченка, 4, м. Одеса, 65032, тел./факс (0482) 34-29-71, тел. 718-93-26, 718-92-47
E-mail: genotdel@odessa.gov.ua веб-сайт: http://oda.odessa.gov.ua/ Код ЄДРПОУ 00022585
_______________№__________________________
на №______________________ від _____________
Міністерство внутрішніх справ України
Відповідно до доручення Прем’єр-міністра України від 12.05.2022
№ 11634/1/1-22 інформуємо.
Оповіщення здійснюється від запасних пунктів управління керівника
територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (далі –
ТП ЄДСЦЗ) по апаратурі оповіщення до місцевих органів виконавчої влади та
населення шляхом включення сигналу «Увага всім» з використанням
електросирен та гучномовців, радіопередавачів УКХ-ЧМ діапазону, каналів
місцевого телебачення та телефонного зв’язку.
У складі ТАСЦО на чергуванні знаходиться:
- апаратура для прийому-передачі інформації, сигналів до районів області
та територіальних громад, яка дає можливість включати стійки циркулярного
виклику та обладнання, до якого підключені електросирени;
- апаратура для прийому сигналів від загальнодержавної автоматизованої
системи централізованого оповіщення;
- електросирен;
- вуличні гучномовці;
- диспетчерський пульт управління - для підтримання прямого зв’язку між
оперативними черговими службами.
Додатково задіяні:
- канали телебачення «UA:ОДЕСА» філії АТ «НСТУ» «Одеська
регіональна дирекція», ТК «МиГ» м. Южне;
- спеціалізоване обладнання ефірного мовлення філії АТ «НСТУ «Одеська
регіональна дирекція», яке підключається по виділеному каналу зв’язку з
передачею інформації через ефірне мовлення українського радіо УР-1;
- телефонна мережа АТС;
- засоби урядового зв’язку;
- радіопередавач УКХ-ЧМ діапазону;
- додаток для смартфонів «Тривога».
ТАСЦО знаходиться в працездатному стані та в цілому забезпечує
можливість оповіщення та інформування населення про загрозу виникнення абовиникнення надзвичайних ситуацій та управління органами виконавчої влади і
відповідних служб цивільного захисту області, але наявні технічні засоби
системи оповіщення потребують заміни на апаратуру нового покоління.
Експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури оповіщення
здійснюється Одеською філією АТ «Укртелеком» та Казенним підприємством
«Укрспецзв'язок» на підставі договорів. Для здійснення експлуатаційнотехнічного обслуговування апаратури і технічних засобів територіальної
системи оповіщення Одеської області кошти із державного бюджету з 2019 року
не виділялись.
В області розроблена та затверджена регіональна програма цивільного
захисту, техногенної та пожежної безпеки Одеської області на 2022-2025 роки
(далі – Регіональна програма).
У Регіональній програмі окремим розділом передбачені заходи щодо
проведення реконструкції та експлуатаційно-технічного обслуговування
ТАСЦО Одеської області.
Обсяги фінансування проектування та реконструкції територіальної
системи централізованого оповіщення із обласного бюджету складають
13,0 млн грн (2022 - 1 млн грн, 2023 - 2 млн грн, 2024 - 5 млн грн,
2025 - 5 млн грн).
Місцева автоматизована система централізованого оповіщення
м. Одеси
У 2018 році в місті Одеса було розпочато встановлення місцевої
автоматизованої системи централізованого оповіщення (далі - МАСЦО).
Підрядником визначено ТОВ «Науково-виробниче підприємство
«ОЗОН-С».
Система оповіщення «ОЗОН-С» налічувала 35 блоків оповіщення BM-FM-
05 (гучномовців) та модему ПМУ-02 для здійснення оповіщення посадових осіб
Одеської міської ради.
Експлуатація системи оповіщення «ОЗОН-С» протягом останніх трьох
років виявила критичні недоліки (невідповідність проєктно-технічним умовам та
вимогам нормативних документів, невиправдано дороге експлуатаційнотехнічне обслуговування), що не дозволяє забезпечити постійну готовність
системи до дій за призначенням. Крім того, підрядник відмовлявся зменшувати
кошторис за технічне обслуговування.
На початку 2022 року спеціалістами «Інженіринг - Аналітика» розпочато
встановлення і пусконалагодження 30 гучномовців та допоміжного обладнання
системи оповіщення у центральній частині міста Одеси з метою інтеграції її з
комплексом програмних і технічних засобів Центру - «077».
Створення такого поєднання на вже існуючій матеріально-технічній базі
(основних фондах) «Центру - 077» дасть змогу здійснювати постійний контроль
за функціонуванням відповідних технічних засобів, а також суттєво зменшить
витрати з місцевого бюджету на організацію та забезпечення оповіщення
населення міста Одеси.Станом на 05.04.2022 в місті Одесі знаходяться 78 точок електросирен та
місць оповіщення, які здійснюють оповіщення населення міста за допомогою
спеціального централізованого пуску та об’єктового пуску, через сектор
оповіщення (чергових) управління з питань цивільного захисту Департаменту
муніципальної безпеки Одеської міської ради (далі – Департамент)
шляхом дзвінків через міську мережу телефонів та створену групу «Цивільний
захист» і «Цивільний захист група 2».
Крім МАСЦО Департаментом підключено об’єктові системи
електросирени підприємств, організацій та навчальних закладів.
Додатково на адміністративних будівлях Малиновської, Київської
районних адміністрацій Одеської міської ради, ТРК «Перше міське радіо», а
також освітніх закладах комунальної форми власності територіальної громади
міста Одеси встановлено додаткові гучномовні пристрої для оповіщення
населення міста.
До МАСЦО приєдналися та залученні для оповіщення:
Телерадіокомпанії:
- ТРК «Перше міське радіо»;
- ТРК «52 канал»;
- FM1;
- «Українське радіо Одеса»;
- «Просто радіо».
Вони здійснюють оповіщення населення за допомогою прямого
радіоефіру.
Телебачення:
- телеканал «Град»;
- телеканал «Репортер»;
- телеканал «7 канал»;
- телеканал «27»;
- інтернет-телебачення «ТЕНТ».
Вони здійснюють оповіщення населення за допомогою прямого ефіру.
Інтернет ресурси:
Інтернет провайдер «Сана плюс» проводить інформаційну роботу з
населенням міста Одеси на предмет реагування на сигнали оповіщення.
Окрім того, оповіщення населення міста Одеси проводиться за допомогою
Telegram чат-ботів, офіційних сторінок Одеської міської ради, інтернет ресурсів
ТРК «Ванда», соціальних мереж в Telegram каналі, Viber, WhatsApp, інших.
Постійно проводиться робота щодо встановлення на смартфони додатково
спеціальних програм «Тривога» та електронних карт тривоги.
Спеціальні системи оповіщення
Сигнал про загрозу виникнення або виникнення аварії на аміакопроводі
«Тольятті – Одеса» здійснюється:
- від ЦПУ «Трансаміак» (м. Тольятті, м. Южне) до відповідального
чергового МЗПУ (ПЗПУ) керівника територіальної підсистеми єдиної державної
системи цивільного захисту;- від відповідального чергового МЗПУ керівника ТП ЄДСЦ або диспетчера
МУМА УДП «Укрхімтрансаміак» до населення, що проживає вздовж
аміакопроводу в Березівському та Одеському районах, з використанням
транкінгового радіозв’язку;
- здійснення постійного контролю відповідальним черговим МЗПУ
керівника ТП ЄДСЦ за станом навколишнього середовища в районі Одеського
припортового заводу (м. Южне) з використанням комп’ютерної мережі.
Удосконалення та реконструкція системи оповіщення
Відповідно до постанови Верховної Ради України від 17.07.2020
№ 807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» відбулись зміни
адміністративно-територіального устрою Одеської області шляхом утворення 7
нових районів замість 26 існуючих. До складу новоутворених 7 районів входить
91 міська, селищна, сільська територіальна громада.
Відповідно до пункту 10 Положення про організацію оповіщення про
загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв'язку у сфері
цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
27.09.2017 № 733 в адміністративних центрах новоутворених районів та
територіальних громад Одеської області необхідно створити
98 нових місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення.
Відповідно до пунктів 8, 9 Плану заходів щодо реалізації Концепції
розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про
загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого
розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 року № 488-р
реконструкцію територіальних та місцевих автоматизованих систем
централізованого оповіщення заплановано до грудня 2024 року.
У 2020 році було здійснено реконструкцію системи оповіщення посадових
осіб обласної та районних державних адміністрацій, шляхом введення в
експлуатацію автоматизованої системи оповіщення виробництва НВП «ОЗОНС» в якості пристрою циркулярного виклику, здатного передавати голосову
інформацію на телефони будь-яких операторів телекомунікації.
В 2022 році планується розроблення проекту територіальної
автоматизованої системи централізованого оповіщення.
Робота по удосконаленню системи оповіщення триває та знаходиться на
постійному контролі керівництва обласної державної адміністрації.
Перший заступник голови Борис ВОЛОШЕНКОВ
Олег БАРВІНОК 048 718-93-65
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за надану інформацію.
відповідність обладнання
Дата подання: 20 березня 2024 20:22
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:39
Шановний замовнику! У своєму запитанні ми поставили питання чи перевірялось замовником час спрацювання оповіщення від отримання сигналу тривоги ЗАСЦО і до його спрацювання на кінцевому пристрої у населеному пункті теперішній ТАСЦО? На це питання натомість ми отримали відповідь, щодо відсутності висновків та рекомендацій по протоколу засідання постійної комісії Київської обласної Ради за №12 від 06.12.2023. Повідомляємо наступне: з висновками та рекомендаціями засідання ви можете ознайомитись в додатку до протоколу за №12 від 06.12.2023 https://kor.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/vysnovky-12-eko.pdf. Повторюємо своє запитання ще раз: чи перевірялось замовником час спрацювання оповіщення від отримання сигналу тривоги ЗАСЦО і до його спрацювання на кінцевому пристрої у населеному пункті теперішній ТАСЦО, та який фактичний час від початку спрацювання сигналу тривоги до спрацювання його в СМТГ ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
В Сумській міській територіальній громаді (СМТГ) встановлено не ЗАСЦО та не ТАСЦО. В СМТГ встановлено МАСЦО (місцева автоматизована система централізованого оповіщення) і тому замовник (виконавчий комітет Сумської міської ради) не має інформації щодо роботи запитуємої вами інформації щодо ЗАСЦО та ТАСЦО.
В Сумській міській територіальній громаді (СМТГ) встановлено не ЗАСЦО та не ТАСЦО. В СМТГ встановлено МАСЦО (місцева автоматизована система централізованого оповіщення) і тому замовник (виконавчий комітет Сумської міської ради) не має інформації щодо роботи запитуємої вами інформації щодо ЗАСЦО та ТАСЦО.
невідповідність тд законодавству
Дата подання: 23 березня 2024 17:40
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:47
Шановний замовнику! Ви в своїй відповіді на нашу вимогу свідомо, або не свідомо посилаєтесь, в якості прикладів, на відповідність вашої тендерної пропозиції ЩОДО відсутностІ погодження технічного завдання с органами ДСНС та цивільного захисту ОДА, на тендери UA-2024-03-19-008693-a ,UA-2024-03-15-011117-a ,UA-2024-03-19-011904-a . Звісно, що ці закупівлі не стосуються систем оповіщення і не підпадають під вимоги Постанови КМУ № 733 від 27.09. 2017 р. № 733 п. 10, зі змінами внесеними Постановою КМУ від 08.03.2024 №270 та не потребують такого погодження . Навпаки закупівля UA-2024-03-18-011230-a стосується саме будівництва місцевої системи автоматизованого оповіщення МАСЦО в СМТГ, і Ви самі це підтверджуєте в ТД. Таким чином без погодження технічного завдання на проєктування та сплаті коштів по результатам закупівлі має місце нецільове використання бюджетних коштів. Ще раз вимагаємо внести зміни в ТД, стосовно обов'язкового погодження технічного завдання на проєктування МАСЦО в органах ДСНС та цивільного захисту ОДА, згідно з обов'язковими вимогами Постанови КМУ № 733 від 27.09. 2017 р. п. 10, зі змінами внесеними Постановою КМУ від 08.03.2024 №270 в рамках діючої закупівлі, або скасувати закупівлю до усунення невідповідностей в проєктній та ТД документації законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник вжив всіх, передбачених чиним законодавством, заходів та процедур, погоджень щодо МАСЦО. Як було чітко вказано у відповіді на попередню вашу вимогу, відповідні підтвердження ви можете отримати у встановленому законодавством порядку від безпосередьного володільця та розпорядника такої інформації.
У цей же час, законодавство, що регулює публічні закупівлі та зміст тендерної документації, не передбачає зазначення таких заходів та процедур, погоджень тощо в складі тендерної документації, адже остання – це специфічний документ із чітко окресленою функціональністю та змістом.
По суті тендерна документація – це перелік вимог до учасників, а не звіт про роботу Замовника. Такі відомості мали б бути розміщенні лише у разі, якщо вони стосуються вимог до Учасників.
Зазначена вами Постанова КМУ № 733 від 27.09. 2017 р. № 733 (зі змінами) також не передбачає обов’язку розміщення в тендерній документації відомостей по пункту 10.
Замовник вжив всіх, передбачених чиним законодавством, заходів та процедур, погоджень щодо МАСЦО. Як було чітко вказано у відповіді на попередню вашу вимогу, відповідні підтвердження ви можете отримати у встановленому законодавством порядку від безпосередьного володільця та розпорядника такої інформації.
У цей же час, законодавство, що регулює публічні закупівлі та зміст тендерної документації, не передбачає зазначення таких заходів та процедур, погоджень тощо в складі тендерної документації, адже остання – це специфічний документ із чітко окресленою функціональністю та змістом.
По суті тендерна документація – це перелік вимог до учасників, а не звіт про роботу Замовника. Такі відомості мали б бути розміщенні лише у разі, якщо вони стосуються вимог до Учасників.
Зазначена вами Постанова КМУ № 733 від 27.09. 2017 р. № 733 (зі змінами) також не передбачає обов’язку розміщення в тендерній документації відомостей по пункту 10.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-18-011230-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 19 березня 2024 16:45
невідповідність тд вимогам законодавства
Шановний замовнику! Відповідно до постанови КМУ №270 від 08.03.2024 " Про внесення змін до Положення про єдину державну систему цивільного захисту і Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту " п. 4 внесена зміна до п. 10 постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 та викладена в наступній редакції: "Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням технічного завдання на створення (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС" п. 8 внесена зміна до п.19 постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 та викладена в наступній редакції: “Тривалість попереджувального звукового сигналу становить три - п’ять хвилин.” Таким чином постанова КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 була змінена і технічне завдання на створення (модернізацію) МАСЦО повинно бути погодженно з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Просимо Вас, надати погодження технічного завдання на створення МАСЦО з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту ОДА та територіальним органом ДСНС відповідно до п.10 постанови КМУ №733 від 27.09.2017 р., зі змінами Постанови КМУ від 08.03.2024 №270,
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2024 10:10
Вимогу учасника задоволено. Надані відповідні копії документів.
Номер вимоги: UA-2024-03-18-011230-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 20 березня 2024 12:40
невідповідність тд вимогам законодавства
Шановний замовнику! У відповіді до вимоги UA-2024-03-18-011230-a.a1 Ви надаєте копії погодження з відповідними державними органами наміру про створенню МАСЦО в міський громаді. Ми вимагали надати погодження з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС саме технічного завдання на проектування , що прямо вимагається п. 10 постанови КМУ від 27.09. 2017 р. № 733, зі змінами затвердженими постановою КМУ №270 від 08.03.2024, які вступили в дію. Таким чином вимагаємо внести зміни в ТД та надати техничне завдання на проектування МАСЦО , погодженно відповідно до п.10 постанови КМУ від 27.09.2017 р. № 733 зі змінами затвердженими постановою КМУ №270 від 08.03.2024.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2024 14:30
Вимогу учасника щодо невідповідності ТД не задоволено.
Номер вимоги: UA-2024-03-18-011230-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 20 березня 2024 16:05
невідповідність тд законодавству
Шановний замовнику! В новій редакції постанови КМУ від 27.09. 2017 р. № 733 п. 10 вимагає погоджень технічного завдання з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Технічне завдання це документ, що встановлює основне призначення, показники якості, техніко-економічні та спеціальні вимоги до виробу, обсягу, стадії розроблення та складу конструкторської документації. Технічне завдання є вихідним документом для розробки автоматизованих систем.
Просимо опублікувати в ТД погоджене технічне завдання, як того вимагає Постанова КМУ від 27.09. 2017 р. № 733 п. 10, зі змінами Постанови КМУ від 08.03.2024 №270.
Розгорнути
Згорнути
Просимо опублікувати в ТД погоджене технічне завдання, як того вимагає Постанова КМУ від 27.09. 2017 р. № 733 п. 10, зі змінами Постанови КМУ від 08.03.2024 №270.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2024 14:48
Вимогу учасника щодо невідповідності ТД законодавству не задоволено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-18-011230-a.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
невіідповідність тд законодавству
Шановний замовнику! Ви в своїй відповіді на нашу вимогу свідомо, або не свідомо посилаєтесь, в якості прикладів, на відповідність вашої тендерної пропозиції ЩОДО відсутностІ погодження технічного завдання с органами ДСНС та цивільного захисту ОДА, на тендери UA-2024-03-19-008693-a ,UA-2024-03-15-011117-a ,UA-2024-03-19-011904-a . Звісно, що ці закупівлі не стосуються систем оповіщення і не підпадають під вимоги Постанови КМУ № 733 від 27.09. 2017 р. № 733 п. 10, зі змінами внесеними Постановою КМУ від 08.03.2024 №270 та не потребують такого погодження . Навпаки закупівля UA-2024-03-18-011230-a стосується саме будівництва місцевої системи автоматизованого оповіщення МАСЦО в СМТГ, і Ви самі це підтверджуєте в ТД. Таким чином без погодження технічного завдання на проєктування та сплаті коштів по результатам закупівлі має місце нецільове використання бюджетних коштів. Ще раз вимагаємо внести зміни в ТД, стосовно обов'язкового погодження технічного завдання на проєктування МАСЦО в органах ДСНС та цивільного захисту ОДА, згідно з обов'язковими вимогами Постанови КМУ № 733 від 27.09. 2017 р. п. 10, зі змінами внесеними Постановою КМУ від 08.03.2024 №270 в рамках діючої закупівлі, або скасувати закупівлю до усунення невідповідностей в проєктній та ТД документації законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-25-000008 • b6834482b79b45599e702cd95cd7f27f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-25
•
21:40
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Припускаю наявність порушення при проведенні процедури закупівлі, тендерна документація складена не у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері цивільного захисту, прошу призначити та провести перевірку, а також розпочати моніторинг процедури закупівлі, та встановити порушення яке було допущено Замовником (Виконавчий комітет Сумської міської ради, та Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації) при проведенні відкритих торгів з особливостями у системі електронних закупівель ProZorro, на закупівлю — Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Сумської області» (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проєктування), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-011230-a.
Вважаю, що замовник вчинив таке порушення законодавства, не виконав вимогу яка є передбачена абзацом 2, пунктом 10, Положенням про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України, від 27 вересня 2017 р. № 733, а саме:
Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням технічного завдання на створення (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС.
Таким чином, відповідно до абзацу 9, пункту 7, статті 8, Закону України «Про публічні закупівлі», якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомляються відповідні державні органи.
Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Зверненні, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-011230-a, у загальному доступі.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України, Постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733, Наказом МВС від 08.02.2019 р. № 93 (та іншими законодавчими актами, якщо потрібно),
ПРОШУ:
1. Почати моніторинг закупівлі UA-2024-03-18-011230-a;
2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2024-03-18-011230-a;
3. Перевірити дії посадових осіб замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі, а також вимогам іншого законодавства що стосується предмету або процедури закупівлі.
4. Зобов’язати замовника здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до вимог іншого чинного законодавства що стосується предмету або процедури закупівлі;
5. Після проведення перевірки закупівлі, якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомити відповідні державні органи.
6. Вжити заходів вразі, якщо замовник не усуне порушення відповідно до вимог чинного законодавства.
7. Надати інформацію про повідомлення, інших компетентних органів державної влади, які уповноважені розглядати справи про відповідне правопорушення на зазначену електронну адресу.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН С" |
2 595 984,00
UAH з ПДВ
|
2 595 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
2 595 985,00
UAH з ПДВ
|
2 595 985,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН С" #32723765 |
Переможець |
2 595 984,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 08:48
|
Договір | укладений |
17 квітня 2024 08:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво автоматизованої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій СМТГ | 1 | роботи |
2 595 984,00
UAH з ПДВ
|