Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів (додатковий пост охорони) код ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2024-03-18-010281-a ● a7d3a406fa5b4c81995ab877d57c3e91
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 01996792 |
Вебсайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79031, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
Контактна особа: |
Андрій Мих +380671516515, +380322957079 tender.onko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 02:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:12 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:12 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія (безумовна, безвідклична) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів (додатковий пост охорони) код ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79031, Україна, Львівська область, Львів, Ярослава Гашека, 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 16:13 |
Тендерна документацiя_НР р..doc | |
08 квітня 2024 16:13 |
ЗМІНИ.doc | |
25 березня 2024 13:44 |
ЗМІНИ.doc | |
18 березня 2024 15:48 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
18 березня 2024 15:48 |
Додаток № 5 Проект договору.docx |
08 квітня 2024 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 квітня 2024 16:13 |
Тендерна документацiя_НР р..doc
|
||||||
08 квітня 2024 16:13 |
ЗМІНИ.doc
|
||||||
25 березня 2024 13:44 |
ЗМІНИ.doc
|
||||||
18 березня 2024 15:48 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
||||||
18 березня 2024 15:48 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 21 березня 2024 17:15
Дата відповіді: 22 березня 2024 13:53
Шановний Замовник! Чи може учасник залучати до охорони на вашому об’єкті жінок?
Відповідь: Шановний заявник! У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що ст. 24 Конституції України передбачено рівність громадяни перед законом та не можливість встановлення привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
Аналогічна норма щодо гендерної рівності передбачена ст. 6 ЗУ "Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків", згідно якої дискримінація за ознакою статі забороняється. Крім того, стаття 17 даного Закону передбачає, що жінкам і чоловікам забезпечуються рівні права та можливості у працевлаштуванні, просуванні по роботі, підвищенні кваліфікації та перепідготовці, а роботодавець зобов'язаний створювати умови праці, які дозволяли б жінкам і чоловікам здійснювати трудову діяльність на рівній основі.
Таким чином, учасники, як суб'єкти охоронної діяльності, самостійно вирішують питання відбору працівників на посади персоналу охорони.
Звертаємо увагу, що працівники учасника, які будуть задіяні в охороні об'єктів Замовника повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим Ліцензійними умовами та вимогами тендерної документації незалежно від статі.
Дякуємо за цікаве запитання.
Аналогічна норма щодо гендерної рівності передбачена ст. 6 ЗУ "Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків", згідно якої дискримінація за ознакою статі забороняється. Крім того, стаття 17 даного Закону передбачає, що жінкам і чоловікам забезпечуються рівні права та можливості у працевлаштуванні, просуванні по роботі, підвищенні кваліфікації та перепідготовці, а роботодавець зобов'язаний створювати умови праці, які дозволяли б жінкам і чоловікам здійснювати трудову діяльність на рівній основі.
Таким чином, учасники, як суб'єкти охоронної діяльності, самостійно вирішують питання відбору працівників на посади персоналу охорони.
Звертаємо увагу, що працівники учасника, які будуть задіяні в охороні об'єктів Замовника повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим Ліцензійними умовами та вимогами тендерної документації незалежно від статі.
Дякуємо за цікаве запитання.
Кінчевий строк подачі тендерних пропзицій
Дата подання: 21 березня 2024 17:17
Дата відповіді: 22 березня 2024 13:29
Вітаємо! Прохання привести у відповідність п.4.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Відповідь: Доброго дня!
Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо за ваше звернення.
Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо за ваше звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-18-010281-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Люкс секьюріті", Код ЄДРПОУ:45199460
Дата подання: 21 березня 2024 17:15
Вимога про власний транспорт реагування у місті Львів
Добрий день. В Додатку 1 до тендерної документації в п.1.3.1. Вами прописана наступна вимога:
«.3.1. На підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м.Львів не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв»
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу, про наявність у Учасника власного транспорту реагування у м. Львів (не менше двох одиниць), порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що власну або орендованої групу швидкого реагування у Львові може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у місті Львів. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас як до Учасника, так як при цьому законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб'єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог.
Наше підприємство будучи зареєстрований в іншому регіоні України, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі нас як Учасника.
Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Львова, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону!
Хочемо зауважити, що до такого рішення прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні від 14.11.2023 № 18261.pdf.
Отже, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про наявність власного транспорту у м.Львів з тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
«.3.1. На підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м.Львів не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв»
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу, про наявність у Учасника власного транспорту реагування у м. Львів (не менше двох одиниць), порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що власну або орендованої групу швидкого реагування у Львові може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у місті Львів. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас як до Учасника, так як при цьому законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб'єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог.
Наше підприємство будучи зареєстрований в іншому регіоні України, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі нас як Учасника.
Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Львова, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону!
Хочемо зауважити, що до такого рішення прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні від 14.11.2023 № 18261.pdf.
Отже, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про наявність власного транспорту у м.Львів з тендерної документації!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 16:24
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації, у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом залучення груп швидкого реагування. Згідно підпункту 1.3.1 на підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м. Львів не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Разом з тим, підпунктом 1.3.2 встановлено, що у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник, крім документів вказаних в пункту 1.3.1 цього додатку, повинен надати копію відповідного договору реагування, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, та з яким укладено договір реагування у м. Львів), із наданням підтверджуючих документів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», термін дії якого складає не менше ніж до 31.12.2024 р.
Також, згідно підпункту 6 Додатку 2 (Технічної специфікації) Учасник (Виконавець) зобов’язаний забезпечити: Наявність груп швидкого реагування (власних або на умовах договорів співпраці з іншими суб’єктами охоронної діяльності) для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Час прибуття групи швидкого реагування на об’єкт охорони з моменту повідомлення про вчинення протиправних дій або виникнення надзвичайної ситуації, яка вимагає втручання — до 10 хв. (Учасник надає гарантійний лист про зобов’язання забезпечити прибуття груп реагування протягом зазначеного часу).
Відповідно до визначення, наведеного у статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Отже, законом покладено на суб’єкта охоронної діяльності обов’язок застосовувати транспорт реагування для забезпечення «НЕГАЙНОГО» реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Таким чином, відсутність власного транспорту реагування або відсутність договірних відносин в Учасника з іншим суб’єктом охоронної діяльності, у якого є власний транспорт реагування, що знаходиться у місті Львові, робить неможливим прибуття груп швидкого реагування на об’єкт охорони не лише «негайно», а і впродовж 10 хвилин, як це прописано у Додатку №2 до тендерної документації.
Учаснику повинен розуміти, що Замовник, який до речі, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, що надає медичні послуги, потребує негайного захисту на протиправні дії з боку як порушників громадського порядку, так і у випадку виникнення терористичних загроз.
Враховуючи наведене, повідомляємо про відхилення вашої вимоги як необгрунтованої.
Згідно підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації, у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом залучення груп швидкого реагування. Згідно підпункту 1.3.1 на підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м. Львів не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Разом з тим, підпунктом 1.3.2 встановлено, що у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник, крім документів вказаних в пункту 1.3.1 цього додатку, повинен надати копію відповідного договору реагування, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, та з яким укладено договір реагування у м. Львів), із наданням підтверджуючих документів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», термін дії якого складає не менше ніж до 31.12.2024 р.
Також, згідно підпункту 6 Додатку 2 (Технічної специфікації) Учасник (Виконавець) зобов’язаний забезпечити: Наявність груп швидкого реагування (власних або на умовах договорів співпраці з іншими суб’єктами охоронної діяльності) для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Час прибуття групи швидкого реагування на об’єкт охорони з моменту повідомлення про вчинення протиправних дій або виникнення надзвичайної ситуації, яка вимагає втручання — до 10 хв. (Учасник надає гарантійний лист про зобов’язання забезпечити прибуття груп реагування протягом зазначеного часу).
Відповідно до визначення, наведеного у статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Отже, законом покладено на суб’єкта охоронної діяльності обов’язок застосовувати транспорт реагування для забезпечення «НЕГАЙНОГО» реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Таким чином, відсутність власного транспорту реагування або відсутність договірних відносин в Учасника з іншим суб’єктом охоронної діяльності, у якого є власний транспорт реагування, що знаходиться у місті Львові, робить неможливим прибуття груп швидкого реагування на об’єкт охорони не лише «негайно», а і впродовж 10 хвилин, як це прописано у Додатку №2 до тендерної документації.
Учаснику повинен розуміти, що Замовник, який до речі, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, що надає медичні послуги, потребує негайного захисту на протиправні дії з боку як порушників громадського порядку, так і у випадку виникнення терористичних загроз.
Враховуючи наведене, повідомляємо про відхилення вашої вимоги як необгрунтованої.
Номер вимоги: UA-2024-03-18-010281-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Люкс секьюріті", Код ЄДРПОУ:45199460
Дата подання: 21 березня 2024 17:16
Щодо трудових кннижок
Шановний Замовник! В кваліфікаційних вимогах Вами прописана вимога: «2.4. На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам — учасник надає на кожного охоронника (не менше 3 осіб), копії наступних документів (в сканованому вигляді):
- скановані з оригіналу трудові книжки (з відомостями про працевлаштування в учасника);
- у разі працевлаштуванння осіб на посаду охоронника до Учасника після 21 червня 2023 року, додатково надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації (на відповідність змін до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджені постановою КМ від 18 квітня 2023 року № 341.;»
Враховуючи чинне законодавство України, що регулюює трудові відносини між працівником та роботодавцем, внесення запису до трудовоъ книжки щодо відповідних вище відносин не є обовʼязковим.
У відповідності до пункту першого статті 47 Кодексу законів про працю України (в редакції чинній станом на 16 лютого 2024 року) роботодавець зобов'язаний у день звільнення на вимогу працівника внести належні записи про звільнення до трудової книжки, що зберігається у працівника. Згідно статті 48 вище зазначеного нормативно-правового акта облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", трудова книжка оформляється роботодавцем в обов'язковому порядку на вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу. Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов'язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ, ЩО ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТРУДОВІ КНИЖКИ ЗАПОВНЮЮТЬСЯ ЛИШЕ ЗА ВИМОГОЮ ПРАЦІВНИКА В ДЕНЬ ЙОГО ЗВІЛЬНЕННЯ.
Зауважимо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, а саме для підтвердження працевлаштування працівників на охоронному підприємстві прописати наступне: «Для підтвердження перебування в штаті суб’єкта охоронної діяльності надати звіт «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб і сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу МФУ 15.12.2020 року №773) за останній квартал 2023 року, попередній щодо подачі тендерної пропозиції, з наданням скан-копій квитанцій №2 або інші податкові документи. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду надається оригінал та/або електронна копія повідомлення про прийняття на роботу працівника (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 №413).» та ПРИБРАТИ ВИМОГУ ПРО НАДАННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК ОХОРОННИКІВ
Розгорнути
Згорнути
- скановані з оригіналу трудові книжки (з відомостями про працевлаштування в учасника);
- у разі працевлаштуванння осіб на посаду охоронника до Учасника після 21 червня 2023 року, додатково надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації (на відповідність змін до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджені постановою КМ від 18 квітня 2023 року № 341.;»
Враховуючи чинне законодавство України, що регулюює трудові відносини між працівником та роботодавцем, внесення запису до трудовоъ книжки щодо відповідних вище відносин не є обовʼязковим.
У відповідності до пункту першого статті 47 Кодексу законів про працю України (в редакції чинній станом на 16 лютого 2024 року) роботодавець зобов'язаний у день звільнення на вимогу працівника внести належні записи про звільнення до трудової книжки, що зберігається у працівника. Згідно статті 48 вище зазначеного нормативно-правового акта облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", трудова книжка оформляється роботодавцем в обов'язковому порядку на вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу. Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов'язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ, ЩО ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТРУДОВІ КНИЖКИ ЗАПОВНЮЮТЬСЯ ЛИШЕ ЗА ВИМОГОЮ ПРАЦІВНИКА В ДЕНЬ ЙОГО ЗВІЛЬНЕННЯ.
Зауважимо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, а саме для підтвердження працевлаштування працівників на охоронному підприємстві прописати наступне: «Для підтвердження перебування в штаті суб’єкта охоронної діяльності надати звіт «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб і сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу МФУ 15.12.2020 року №773) за останній квартал 2023 року, попередній щодо подачі тендерної пропозиції, з наданням скан-копій квитанцій №2 або інші податкові документи. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду надається оригінал та/або електронна копія повідомлення про прийняття на роботу працівника (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 №413).» та ПРИБРАТИ ВИМОГУ ПРО НАДАННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК ОХОРОННИКІВ
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2024 16:37
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації (Щодо трудових книжок), Замовником прийнято рішення про її задоволення та про внесення відповідних змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-03-18-010281-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Люкс секьюріті", Код ЄДРПОУ:45199460
Дата подання: 21 березня 2024 17:20
Щодо витягів про несудимість на охоронників
Відповідно до ТД п.2.4 Додатку 1, Замовником встановлено вимогу про надання документа - витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Дана вимога дискримінує та обмежує коло учасників, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 40 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент або не раніше ніж за 30 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Зауважуємо, що аналогічна вимога вже розглядалась Органом оскарження та були прийняті відповідні рішення №11575-р/пк-пз від 27.07.2023 та № 11548-р/пк-пз від 27.07.2023.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внесення зміни в Документацію та виключити дану вимогу.
Відповідно до ТД п.2.4 Додатку 1, Замовником встановлено вимогу про надання документа - витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Дана вимога дискримінує та обмежує коло учасників, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 40 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент або не раніше ніж за 30 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Зауважуємо, що аналогічна вимога вже розглядалась Органом оскарження та були прийняті відповідні рішення №11575-р/пк-пз від 27.07.2023 та № 11548-р/пк-пз від 27.07.2023.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внесення зміни в Документацію та виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога дискримінує та обмежує коло учасників, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 40 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент або не раніше ніж за 30 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Зауважуємо, що аналогічна вимога вже розглядалась Органом оскарження та були прийняті відповідні рішення №11575-р/пк-пз від 27.07.2023 та № 11548-р/пк-пз від 27.07.2023.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внесення зміни в Документацію та виключити дану вимогу.
Відповідно до ТД п.2.4 Додатку 1, Замовником встановлено вимогу про надання документа - витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Дана вимога дискримінує та обмежує коло учасників, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 40 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент або не раніше ніж за 30 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Зауважуємо, що аналогічна вимога вже розглядалась Органом оскарження та були прийняті відповідні рішення №11575-р/пк-пз від 27.07.2023 та № 11548-р/пк-пз від 27.07.2023.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внесення зміни в Документацію та виключити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2024 20:08
Розглянувши вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, вважаємо її необгрунтованою та відхиляємо з наступних підстав.
Відповідно до інформації, розміщеної на сайті Міністерства внутрішніх справ України (розділ Електронні інформаційні послуги) строки надання витягу встановлені Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженим наказом МВС від 30.03.2022 № 207. Результати перевірки запитів, що були подані в електронному вигляді на сайтіhttps://vytiah.mvs.gov.ua, надаються заявнику невідкладно після проведення відповідної перевірки. І лише відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
Такм чином, вказаною інформацією спростовується ваше твердження про неможливість отримання витягу з ІАС в електронній формі під час підготовки тендерної пропозиції, а відтак про дискримінаційний характер даної вимоги.
Відповідно до інформації, розміщеної на сайті Міністерства внутрішніх справ України (розділ Електронні інформаційні послуги) строки надання витягу встановлені Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженим наказом МВС від 30.03.2022 № 207. Результати перевірки запитів, що були подані в електронному вигляді на сайтіhttps://vytiah.mvs.gov.ua, надаються заявнику невідкладно після проведення відповідної перевірки. І лише відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
Такм чином, вказаною інформацією спростовується ваше твердження про неможливість отримання витягу з ІАС в електронній формі під час підготовки тендерної пропозиції, а відтак про дискримінаційний характер даної вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-18-010281-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 22 березня 2024 16:12
Дата подання: 22 березня 2024 16:12
Скарга на дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2024 18:23
рішення від 26.03.2024 №5424.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 18:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 №6015.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 17:59
рішення від 03.04.2024 №6015.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6015-р/пк- пз від 03 квітня 2024 року Замовником усунуто виявлені органом оскарження порушення та внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" |
214 500,00
UAH з ПДВ
|
214 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Сервіс-2" |
249 975,00
UAH з ПДВ
|
249 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А1 ОХОРОНА" #37757055 |
Переможець |
214 500,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 15:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 09:44
|
IMG_0002.pdf | укладений |
01 травня 2024 09:44
|