Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви - Консерви і пресерви рибні
Очікувана вартість
356 400,00 UAH
UA-2024-03-18-007531-a ● 6699fd53aef04bef9dce8e8222dc274b
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
18 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Черешський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190001 |
Місцезнаходження: | 59031, Україна , Чернівецька обл., с. Череш, вул. Банилівська,5 |
Контактна особа: |
Holubiak Iryna +380955515999 budintern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ, ТУ). На підтвердження якості товару Учасники надають під час поставки товару один з документів, що підтверджує якість товару по кожній номенклатурній позиції (сертифікат, декларація, паспорт, або інший документ)
Дотримання в своїй діяльності вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII, а також дотримання інших вимог діючого законодавства, які не передбачені цією документацією, але є обов’язковими для здійснення Учасником своєї діяльності.
Продукція харчової промисловості буде постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів. Замовник має право перевіряти наявність санітарного паспорту та санітарну книжку водія.
Термін придатності продукції на момент поставки буде складати не менше 70% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення.
Учасник разом з продукцією надаватиме Замовнику видаткову накладну на Товар, сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію Товару згідно вимог діючого законодавства.
В разі поставки товару неналежної якості (в тому числі невідповідності супровідної документації, пошкодженої упаковки чи етикетки, терміну придатності менше 70%,
недотримання умов зберігання, транспортування чи будь-чого іншого, що може вплинути якість) термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством
Розгорнути
Згорнути
Дотримання в своїй діяльності вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-VIII, а також дотримання інших вимог діючого законодавства, які не передбачені цією документацією, але є обов’язковими для здійснення Учасником своєї діяльності.
Продукція харчової промисловості буде постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів. Замовник має право перевіряти наявність санітарного паспорту та санітарну книжку водія.
Термін придатності продукції на момент поставки буде складати не менше 70% від загального строку зберігання відповідного товару, який зазначається у супровідній документації на кожну партію товару або на етикетці і вважається гарантійним терміном, який обчислюється від дати виготовлення.
Учасник разом з продукцією надаватиме Замовнику видаткову накладну на Товар, сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію Товару згідно вимог діючого законодавства.
В разі поставки товару неналежної якості (в тому числі невідповідності супровідної документації, пошкодженої упаковки чи етикетки, терміну придатності менше 70%,
недотримання умов зберігання, транспортування чи будь-чого іншого, що може вплинути якість) термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
712.8 кілограм
Консерви і пресерви рибні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59031, Україна, Чернівецька область, c.Череш, вул, Банилівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
712.8 кілограм
Консерви і пресерви рибні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59031, Україна, Чернівецька область, c.Череш, вул, Банилівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Тендерна документація
18 березня 2024 14:17 |
проєкт договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Наявність ключа |
Можливі значення:
|
|
Стерилізовано |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Термін придатності | від 30 до 30 | |
Маса нетто | від 240 до 240 | |
Тип |
Можливі значення:
|
|
Вид сировини |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Наявність ключа |
Можливі значення:
|
|
Стерилізовано |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Термін придатності | від 24 до 24 | |
Маса нетто | від 240 до 240 | |
Тип |
Можливі значення:
|
|
Вид сировини |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТРАЛ ФІШ ТРЕЙД" |
186 000,00
UAH з ПДВ
|
186 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР" |
187 550,00
UAH з ПДВ
|
187 550,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЛЕРО-СЕРВІС" |
275 900,00
UAH з ПДВ
|
275 900,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТРАЛ ФІШ ТРЕЙД" #44349407 |
Переможець |
186 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 13:02
|
договір 23 сардина.pdf | укладений |
26 березня 2024 13:01
|