Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дошка обрізна
Очікувана вартість
166 905,00 UAH
UA-2024-03-18-007379-a ● 64ff6d2b206c4f4081cf81bea8d062ea
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05416745 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , м. Київ обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Контактна особа: |
Литвин Анна Олександрівна +380444186149 kp.uzn.obolon2018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 11:25 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 11:25 |
Очікувана вартість: | 166 905,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 834,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Кількість товару: 17 м3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 метр кубічний
1.Дошка обрізна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03419100-1 — Вироби з лісоматеріалів
4 метр кубічний
2.Дошка обрізна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03419100-1 — Вироби з лісоматеріалів
3 метр кубічний
3.Дошка обрізна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03419100-1 — Вироби з лісоматеріалів
2 метр кубічний
4.Дошка обрізна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03419100-1 — Вироби з лісоматеріалів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2024 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 14:23 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (редакція від 20.03.2024).docx | |
20 березня 2024 16:16 |
Тендерна документація від 20.03.2024 № 5 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
20 березня 2024 16:16 |
Перелік змін від 20.03.2024, що вносяться до Тендерної документації № 5.docx |
21 березня 2024 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 березня 2024 14:23 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (редакція від 20.03.2024).docx
|
||||||
20 березня 2024 16:16 |
Тендерна документація від 20.03.2024 № 5 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
||||||
20 березня 2024 16:16 |
Перелік змін від 20.03.2024, що вносяться до Тендерної документації № 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки
Дата подання: 20 березня 2024 12:50
Дата відповіді: 20 березня 2024 13:49
Добрий день! Чи буде можливість здійснити поставку однією партією після підписання Договору?
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 5.1 розділу 5 «ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ» проєкту договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) встановлено: «Поставка товару (партії товару) здійснюється протягом строку дії Договору на підставі замовлення Замовника в строк до 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Постачальником (в т.ч. електронною поштою) відповідного замовлення на поставку товару (партії товару) (з правом дострокової поставки).».
щодо поставки
Дата подання: 20 березня 2024 14:50
Дата відповіді: 21 березня 2024 15:14
Доброго дня. Яку саме кількість партій ви плануєте? Для точного прорахунку логістики.Дякую.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що кількість поставок товару буде визначатися в залежності від реального фінансування видатків замовника, натомість, умовами договору не виключається поставка товару однією партією (докладно в пункті 5.1 проєкту договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації)).
щодо вологості
Дата подання: 22 березня 2024 08:05
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:00
Доброго ранку. Чи будете Ви розглядати пропозицію якщо дошка буде свіжопилена із вологістю 45% і більше? Дякую.
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо наступне: в Технічній специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) встановлені основні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі вимога щодо вологості кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, яка повинна бути не більше 25%.
У разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, пропозиція відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, пропозиція відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АИР-17" |
119 340,00
UAH з ПДВ
|
114 069,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
137 496,00
UAH з ПДВ
|
114 070,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АИР-17" #41531102 |
Відхилено |
114 069,90
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 16:56
|
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" #3656104831 |
Відхилено |
114 070,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 09:36
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій