Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт частин будівлі (огороджувальні конструкції) "Комунального закладу освіти "Спеціалізована школа № 67 еколого -економічного профілю" Дніпровської міської ради" розташованого за адресою: м. Дніпро, пров. Євнена Коновальця,6
Очікувана вартість
490 996,85 UAH
UA-2024-03-18-007245-a 9ed85eb28e3f435ab324105ab8a7b2d8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іванюшенко

+380676335266 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровська муніципальна енергосервісна компанія" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34734627
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-dniprovska-municipalna-energoservisna-kompaniya-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, б.75
Контактна особа: Наталія Іванюшенко
+380676335266
natalya0301@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт частин будівлі (огороджувальні конструкції) "Комунального закладу освіти "Спеціалізована школа № 67 еколого -економічного профілю" Дніпровської міської ради" розташованого за адресою: м. Дніпро, пров. Євнена Коновальця,6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров. Євнена Коновальця,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

18 березня 2024 14:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-14-000008 ● c6bbc9c7bf3d4e988dc3f5fbbba23dab
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2024 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.08.2024 № 105

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.08.2024 № 105

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7 UA-2024-03-18-007245-a 18.03.2024 Комунальне підприємство "Дніпровська муніципальна енергосервісна компанія" Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-15 12:20:15

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: Капітальний ремонт частин будівлі (огороджувальні конструкції) "Комунального закладу освіти "Спеціалізована школа № 67 еколого -економічного профілю" Дніпровської міської ради" розташованого за адресою: м. Дніпро, пров. Євнена Коновальця,6, 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-007245-a), яку проведено Комунальне підприємство "Дніпровська муніципальна енергосервісна компанія" Дніпровської міської ради (далі - Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, договірну ціну, складові розрахунку вартості здійснення технічного нагляду, проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. За якими критеріями та яким чином здійснювалась оцінка потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання КАПУСТІНА ОЛЕКСІЯ МИКОЛАЙОВИЧА (ІПН 3120503379), без використання електронної системи закупівель?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-20 15:29:20

Пояснення

Пояснення по 1 пункту:
Підпунктом 2 п. 4.32 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281) визначено, на етапі складання інвесторської кошторисної документації до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР окремими рядками включаються витрати:
2) здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1-9 ЗКР*
*розмір коштів на здійснення технічного нагляду та надання послуг інженера-консультанта відповідно до цієї Настанови визначається без урахування вартості технологічного обладнання, у тому числі медичного, а також меблів та інвентаря.
Пунктом 4.32.7 Настанови №281 визначено, що розмір коштів, що включається до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР на етапі складання не може перевищувати вартісних показників, визначених пунктом 4.32 цієї Настанови, є лімітом відповідних коштів і підставою для визначення очікуваної вартості.
Таким чином, очікувана вартість робіт зі здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт частин будівлі (огороджувальні конструкції) «Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 67 еколого-економічного профілю» Дніпровської міської ради» розташованого за адресою: м. Дніпро, пров. Євгена Коновальця,6, 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який відповідає вимогам п.п. 2 п.4.32, п.4.32.7 Настанови №281.

Пояснення по 2 пункту:
Відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України №922 визначено, що у розумінні Закону, роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
До кошторисної вартості робіт з «Капітального ремонту частин будівлі (огороджувальні конструкції) «Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 67 еколого-економічного профілю» Дніпровської міської ради» розташованого за адресою: м. Дніпро, пров. Євгена Коновальця,6» включені послуги з технічного нагляду. Таким чином технічний нагляд є роботами в розумінні Закону.
Відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. грн., послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. грн., робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. грн., замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Таким чином, керуючись п.11 Особливостей, замовником здійснено закупівлю робіт зі здійснення технічного нагляду без використання електронної системи закупівлі та оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Пояснення по 3 пункту:
Оцінка потенційних виконавців робіт, замовником здійснювалася з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Основними критеріями при визначені виконавця робіт були: наявність відповідного сертифікату, наявність досвіду з виконання аналогічних робіт та відгуки інших замовників, у яких він був залучений при виконані аналогічних робіт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАПУСТІН ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3120503379
Переможець 490 996,85
UAH
18 березня 2024 14:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2025 11:27
ДУ3 дог 67.pdf зміни до договору
10 січня 2025 11:27
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2024 10:15
ДУ2 67.pdf зміни до договору
12 грудня 2024 10:14
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2024 14:41
ДУ 1 дог 67к.pdf зміни до договору
25 вересня 2024 14:41
67к-2025.pdf укладений
18 березня 2024 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 67к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 67к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 67к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML